🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کندی در شهر بهشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کندی در شهر بهشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  3. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  4. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  5. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18634.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

کامپیوترهای ویندوزی با چیپ جدید کوالکام می‌توانند با M1 اپل رقابت کنند

کولاکام احتمالا در حال توسعه یک چیپست برای رقابت با چیپ M1 اپل است. این چیپست در سیستم‌های مبتنی بر ویندوز تعبیه خواهد شد. زمانی که اپل از مک‌بوک‌های جدید رونمایی کرد قدرت قابل توجه چیپست ...

کولاکام احتمالا در حال توسعه یک چیپست برای رقابت با چیپ M1 اپل است. این چیپست در سیستم‌های مبتنی بر ویندوز تعبیه خواهد شد.

زمانی که اپل از مک‌بوک‌های جدید رونمایی کرد قدرت قابل توجه چیپست M1 مبتنی بر ARM، همه را تحت تاثیر قرار داد و این چیپ حتی موفق شد بر اسنپدراگون 8cx Gen 2 برای کامپیوترهای مبتنی بر ویندوز غلبه کند. از همان زمان تاکنون همه منتظر بودند تا - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر بهشهر استان مازندران - کوالکام و مایکروسافت هم خبر از چیپ مبتنی بر ARM با قابلیت رقابت با M1 برای کاربران ویندوز - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر بهشهر استان مازندران - بدهند. گمان می‌رود چیپ با اسم رمز SC8280 کوالکام پاسخی برای M1 اپل و ویژه دستگاه‌های مبتنی بر ویندوز باشد.

سیستمی که تست چیپست SC8280 کوالکام روی آن فاش - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر بهشهر استان مازندران - شده از یک نمایشگر ۱۴ انیچی به همراه ۳۲ گیگابایت رم LPDDR5 بهره می‌برد. علاوه بر این احتمالا شاهد معرفی دو مدل از این چیپست خواهیم بود؛ یکی به عنوان مدل پایه و دیگری به عنوان یک مدل قوی‌تر.  اسنپدراگون 8cx اولین تلاش کوالکام برای - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر بهشهر استان مازندران - ورود به کامپیوترهای شخصی بود و نسخه دوم (Gen 2) تنها افزایش سرعت ساعت را تجربه کرده بود. انتظار می‌رود با عرضه نسل سوم، - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر بهشهر استان مازندران - شاهد تغییرات قابل توجه نسبت به قبل باشیم.

تعمیرات مایکروفر کندی در شهر بهشهر استان مازندران

چیپ جدید کوالکام که احتمالا در نهایت با نامی به غیر از SC8280 روانه بازار می‌شود، به طور داخلی به مودم 5G اسنپدراگون X55 مجهز می شود. گفته شده که سایز این چیپ ۲۰ در ۱۷ میلی‌متر است که در مقایسه با بزرگترین چیپ مشابه قبلی کوالکام با اندازه ۲۰ در ۱۵ میلی‌متر، بزرگتر به حساب می‌آید. همین موضوع نشان می‌دهد که احتمالا شاهد هسته‌های بیشتر خواهیم بود.

اما اگر نگاهی به روند طراحی چیپ اپل و کوالکام داشته باشیم متوجه تفاوت‌هایی می‌شویم. اپل پردازنده‌های مبتنی بر - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر بهشهر استان مازندران - ARM را خودش از ابتدا طراحی کرده اما کوالکام از - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر بهشهر استان مازندران - هسته‌های با طراحی آماده و با حق مجوز بهره می‌برد. با این حال هسته‌های کورتکس X1 امکان شخصی‌سازی بیشتری دارند و همین موضوع می‌تواند در مقایسه با گذشته مزیت بیشتری برای کوالکام به همراه داشته باشد.

از طرف دیگر مایکروسافت قصد دارد در سال جاری میلادی شبیه‌ساز معماری X64 برای کامپیوترهای ویندوزی مبتنی بر ARM را هم عرضه کند. در حال حاضر کامپیوترهای ویندوزی مبتنی بر ARM تنها امکان اجرای اپلیکیشن‌های توسعه داده شده بر - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر بهشهر استان مازندران - اساس معماری این چیپ‌ها و نیز شبیه‌سازی برنامه‌های ۳۲ بیتی را دارند.

توضیح: تصویر تیتر مطلب تزئینی است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone