🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مشهد استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مشهد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  4. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  5. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18640.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

فیسبوک بخاطر اسکن غیرمجاز چهره، به میلیون‌ها کاربر ۳۴۰ دلار جریمه می‌پردازد

۱.۶ میلیون کاربر فیسبوک در «ایلینوی» آمریکا به علت نقض قانون این ایالت در رابطه با جمع‌آوری داده‌های تشخیص چهره توسط این شبکه اجتماعی، ۳۴۰ دلار غرامت دریافت می‌کنند. کاربران این شبکه اجتماعی نزدیک به ...

۱.۶ میلیون کاربر فیسبوک در «ایلینوی» آمریکا به علت نقض قانون این ایالت در رابطه با جمع‌آوری داده‌های تشخیص چهره - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مشهد استان خراسان - توسط این شبکه اجتماعی، - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مشهد استان خراسان - ۳۴۰ دلار غرامت دریافت می‌کنند.

کاربران این - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مشهد استان خراسان - شبکه اجتماعی نزدیک - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مشهد استان خراسان - به ۶ سال پیش چنین پرونده‌ای را علیه آن تشکیل دادند و حالا یک - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مشهد استان خراسان - قاضی در یک دادگاه فدرال در کالیفرنیا توافقنامه نهایی را تایید کرده. فیسبوک در این پرونده به جمع‌آوری اطلاعات تشخیص چهره بدون رضایت کاربران متهم شده بود.

طبق گزارشی، قاضی «جیمز دوناتو» درباره این توافقنامه گفته:

«این پول به صورت مستقیم از سوی فیسبوک پرداخت می‌شود. تخلفات این کمپانی باعث کوچکترین ضرر مالی به - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مشهد استان خراسان - قربانیان نشد، اما این - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مشهد استان خراسان - شبکه اجتماعی برای جبران خسارت‌های وارد شده به حریم خصوصی افراد به آن‌ها پول پرداخت می‌کند.»

سه شهروند ایلینوی در سال ۲۰۱۵ پرونده قانونی علیه فیسبوک تنظیم و در آن ادعا کردند که ویژگی «پیشنهاد برچسب‌گذاری» که از تشخیص چهره برای تگ کردن افراد در تصاویر استفاده می‌کند، حقوق آن‌ها را - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مشهد استان خراسان - طبق قانون - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مشهد استان خراسان - حریم شخصی داده‌های بیومتریک (BIPA) ایلینوی زیرپا می‌گذارد. این پرونده‌ها با یکدیگر ترکیب شدند و به - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مشهد استان خراسان - عنوان یک پرونده به - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مشهد استان خراسان - دادگاه فدرال در کالیفرنیا منتقل شدند.

ایلینوی در سال ۲۰۰۸ قانون BIPA‌ را تصویب کرد و هنوز یکی از قدرتمندترین قوانین برای محافظت از داده‌های بیومتریک در آمریکا محسوب می‌شود. طبق این قانون شرکت‌ها جمع‌آوری هرگونه داده بیومتریک از اثر انگشت گرفته تا خصوصیات دست یا چهره را باید با کسب رضایت از افراد انجام دهند. این کمپانی‌ها همچنین باید مانند سایر داده‌های شخصی حساس، از دیتاهای بیومتریک محافظت کنند.

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مشهد استان خراسان

قابلیت برچسب‌گذاری فیسبوک روی ۷ میلیون کاربر در ایلینوی تاثیر گذاشته بود. هدف اولیه پرداخت ۱۰۰۰ دلار - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مشهد استان خراسان - جریمه برای هرگونه نقض - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مشهد استان خراسان - تصادفی قوانین و ۵۰۰۰ دلار برای نقض عمدی قوانین بود که میزان جریمه را می‌توانست به ۳۵ میلیارد دلار برساند.

این شبکه اجتماعی سعی کرد در سال گذشته میلادی - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مشهد استان خراسان - این مبلغ را به ۵۵۰ میلیون دلار کاهش دهد، اما - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مشهد استان خراسان - قاضی دوناتو به علت مبلغ کم، آن را قبول - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مشهد استان خراسان - نکرد و سپس از موافقت با پرداخت ۶۵۰ میلیون دلار جریمه خبر داد. حالا این مبلغ رسما تایید شده است.

شرکت‌های حقوقی که نماینده شاکیان بودند، خواستار دریافت ۱۱۰ میلیون - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مشهد استان خراسان - دلار از این مبلغ شده‌اند و - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مشهد استان خراسان - ۵۴۰ میلیون دلار آن در اختیار - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مشهد استان خراسان - ۱.۶ میلیون شاکی این پرونده قرار - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مشهد استان خراسان - می‌گیرد. با توجه به این موضوع، به هر فرد تقریبا ۳۳۸ دلار هزینه پرداخت می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر نوژان نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
سلام همگی، من برای گفت و گو با شما اینجا هستم. یک مشکل رایج با مایکروفر دلمونتی DL700 این است که ممکن است مشکل در پخت و پز غذا داشته باشد و غذاها کاملاً پخته نشوند. برای رفع این مشکل تعمیرکاران توصیه می کنند که باید قطعات داخلی مایکروفر را بررسی کنید و مشخص کنید کدام یک از قطعات به سرعت خراب می شود. بعد از شناسایی مشکل، تعمیرکاران می توانند تعیین کنند که آیا باید گرمایی بیشتری به مایکروفر اضافه شود یا نه.

دوستانی که در منطقه کوی کارمندان مشهد زندگی می کنند و مایکروفر DL700 دلمونتی را دارند، می توانند به فروشگاه های الکترونیکی مراجعه کنند یا با تعمیرکاران موجود در این منطقه تماس بگیرند تا مشکلات خود را بررسی کنند. این تعمیرکاران می توانند به شما کمک کنند تا مشکلات خود را حل کنید و از مایکروفر خود بهره برده کنید



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone