🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر اردبیل استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر اردبیل استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  3. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  4. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  5. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18632.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

ردیاب بلوتوثی گلکسی اسمارت‌تگ معرفی شد

سامسونگ در کنار معرفی پرچمدارهای قدرتمند گلکسی S21 از ردیاب بلوتوثی «اسمارت‌تگ» رونمایی کرد که مثل Tile به یافتن اشیاء گمشده کمک می‌کند. ردیاب بلوتوثی سامسونگ که گلکسی اسمارت‌تگ نام دارد، گجت کوچکی است که با ...

سامسونگ در کنار معرفی پرچمدارهای قدرتمند گلکسی - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر اردبیل استان اردبیل - S21 از ردیاب بلوتوثی - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر اردبیل استان اردبیل - «اسمارت‌تگ» رونمایی کرد که مثل Tile به یافتن اشیاء گمشده کمک می‌کند.

ردیاب بلوتوثی سامسونگ که گلکسی اسمارت‌تگ نام دارد، گجت کوچکی است که با بلوتوث کم مصرف کار می‌کند. برای استفاده از این گجت کافی است آنرا با اپ اختصاصی همگام کرده و خود گجت در کیف، دسته کلید، قلاده حیوانات خانگی و غیره قرار دهید. در این صورت زمانی که ابزار یا حیوان شما گم شود می‌توانید مکان آنرا روی نقشه مشاهده کرده و با فعال کردن آلارم شی مورد نظر را به راحتی پیدا کنید.

تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر اردبیل استان اردبیل

نکته عجیب اینجاست که گلکسی اسمارت‌تگ بر خلاف ردیاب Tile تنها با دستگاه‌های گلکسی کار می‌کند و در صورتی که شما کاربر آیفون باشید نمی‌توانید از آن استفاده کنید. همچنین این گجت برخلاف نسخه بعدی Tile یا - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر اردبیل استان اردبیل - گجتی که احتمالا اپل با نام «ایرتگ» معرفی می‌کند، از باند فوق عریض (UWB) بهره نبرده و بر  BLE متکی است.

UWB نیز مانند بلوتوث، پروتکل ارتباطی بی‌سیم با برد کوتاه و مبتنی بر امواج رادیویی است. با این وجود، برخلاف بلوتوث، از سرعت انتقال داده بسیار - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر اردبیل استان اردبیل - بالاتری پشتیبانی می‌کند و مهمتر از همه یافتن اشیاء گمشده را در فواصل طولانی‌تر و به شکلی دقیق‌تر ممکن می‌کند. البته سامسونگ وعده داده که نسخه UWB این ردیاب به نام اسمارت‌تگ - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر اردبیل استان اردبیل - پلاس امسال - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر اردبیل استان اردبیل - معرفی خواهد شد. با توجه به اینکه سامسونگ استفاده از ردیاب‌ها را به اکوسیستم خود محدود کرده و احتمالا اپل هم روند مشابهی را در پیش خواهد گرفت، بعید نیست در آینده شرکت‌های - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر اردبیل استان اردبیل - دیگر نیز گجت‌‌های مشابهی را برای محصولات - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر اردبیل استان اردبیل - خود معرفی خواهند کرد.

گلکسی اسمارت‌تگ با قیمت ۳۰ دلار روانه بازار می‌شود اما ممکن است سامسونگ آنرا به عنوان اشانتیون به خریداران گلکسی S21 هدیه دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone