🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر کمیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر کمیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  2. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  3. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  5. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22330.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

سرپرست‌های خانوار متقاضی وام یک میلیون تومانی، سیم کارت رایگان خواهند گرفت

وام یک میلیون تومانی دولت شرایطی را مهیا کرد تا مردم برای ثبت نام و دریافت آن نیازی به مراجعه به بانک‌ها و یا مراجعه به سایت‌های اینترنتی نیز نداشته باشند، در پروتکل دریافت این ...

وام یک میلیون تومانی - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر کمیجان استان مرکزی - دولت شرایطی را مهیا کرد تا مردم برای ثبت نام و دریافت آن نیازی به مراجعه به بانک‌ها و یا مراجعه به سایت‌های اینترنتی نیز نداشته باشند، در پروتکل - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر کمیجان استان مرکزی - دریافت این وام سعی شده تا ساده‌ترین کار - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر کمیجان استان مرکزی - ممکن و به دور از ایجاد تجمع و مراجعه فیزیکی اتخاذ شود یعنی استفاده از پیامک. با این وجود همین روش هم انتقاداتی به همراه داشت چرا که گفته می‌شد عده‌ای از سرپرستان خانوار نیازمند این پول - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر کمیجان استان مرکزی - دسترسی به سیم‌کارت به نام خود ندارند تا احراز هویتشان تکمیل شود و از همین رو دو اپراتور بزرگ کشور اعلام کرده‌اند که به این افراد سیم‌کارت رایگان اهدا خواهند کرد.

همراه اول و ایرانسل در راستای مسئولیت اجتماعی خود اعلام کرده‌اند که با توجه به - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر کمیجان استان مرکزی - نیاز وجود یک سیم کارت به نام - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر کمیجان استان مرکزی - سرپرست خانوار، این دو اپراتور تصمیم گرفته‌اند تا سیم‌کارتی رایگان به آن دسته از سرپرستان خانواری که سیم کارتی به نام خود در شبکه ارتباطی کشور ندارند اهدا نمایند.

هر دو این اپراتورها اعلام نموده‌اند متقاضیان واجد شرایط فوق می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌ها، نمایندگی‌های مجاز و مراکز ارتباط با این اپراتورها در سراسر ایران، با همراه داشتن کارت ملی، سیم‌کارت اعتباری رایگان دریافت کنند. گفتنیست نحوه خرید آنلاین از سوی این دو اپراتور هنوز اعلام نشده است.

اگر می‌خواهید درباره وام یک میلیون تومانی دولت و نحوه دریافت آن بیشتر بدانید، - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر کمیجان استان مرکزی - این مطلب - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر کمیجان استان مرکزی - را مطالعه کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone