🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر علی آباد کتول استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر علی آباد کتول استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت فیوز پراندن جاروبرقی چسیت؟
    پاسخ: اتصالی درسیم برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  2. سوال: آیا میتوان رطوبت یا مایعات را با جاروبرقی تمیز کرد؟
    پاسخ: خیر به هیچ عنوان، این کار باعث سوختن موتور یا قطعات الکترونیکی میشود.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: علت کارنکردن جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند بلبرینگ موتور، برد، سیم کشی و... میتواند باعث کارنکردن جاروبرقی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای جاروبرقی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات جاروبرقی هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43825.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

توییتر به کمک یک ابزار جدید با پخش اخبار دروغ مبارزه خواهد کرد

به گزارش واشنگتن پست، توییتر مشغول کار روی ابزار جدیدی است که بتواند از انتشار اخبار غیر موثق، گمراه کننده و مضر در محیط این شبکه اجتماعی جلوگیری به عمل آورد. این ابزار در مراحل ...

به گزارش واشنگتن پست، توییتر مشغول کار روی ابزار جدیدی است که بتواند از انتشار اخبار غیر موثق، گمراه کننده و مضر در محیط این شبکه - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر علی آباد کتول استان گلستان - اجتماعی جلوگیری به عمل آورد. این ابزار در مراحل ابتدایی - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر علی آباد کتول استان گلستان - توسعه قرار دارد و شاید هرگز روشنایی روز را به خودش نبیند، اما در صورت انتشار احتمالا به کاربران اجازه می دهد که توییت های حاوی اطلاعات غلط و گمراه کننده را نشانه گذاری کنند.

در ادامه این گزارش می - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر علی آباد کتول استان گلستان - خوانیم که توییتر برای ساخت - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر علی آباد کتول استان گلستان - ابزار مذکور به تکنولوژی یادگیری ماشینی متوسل شده تا بدین شکل توییت های حاوی الگوهای اسپم مانند و دارای تناقض را پیدا کرده و به این واسطه - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر علی آباد کتول استان گلستان - از نشر اکاذیب جلوگیری به عمل آورد.

موضوع مبارزه با اخبار دروغ موضوع جدیدی نیست.

گفتنی است که این اولین اقدام توییتر برای مبارزه با محتوای مضر محسوب نمی شود. سالهاست که این شبکه اجتماعی در صدد ارائه یک سیستم کاربردی و قابل دسترس - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر علی آباد کتول استان گلستان - برای گزارش نظرات تهدیدآمیز می گردد، اما به نظر می رسد که تا - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر علی آباد کتول استان گلستان - امروز در جلب نظر بسیاری از کاربران موفق نبوده است.

موضوع مبارزه با اخبار دروغ موضوع جدیدی نیست، و همیشه برای شرکت های - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر علی آباد کتول استان گلستان - بزرگ تکنولوژی همچون فیسبوک و گوگل یک چالش اساسی بوده است. به عنوان مثال گوگل اخیرا نتایج جستجویش را طوری بهینه سازی کرده که - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر علی آباد کتول استان گلستان - بهتر از همیشه اخبار کذب را از خبرهای معتبر جداسازی کند. در مورد فیسبوک شاید بتوان گفت که این شرکت پرچمدار مبارزه با چنین اخباری محسوب می شود.

فیسبوک الگوریتم های نمایش خبرهایش را طوری تنظیم کرده که بتوانند منابع غیر معتبر را کاملا از نتایج حذف کنند. غول شبکه های اجتماعی به جز این کار بعضی اخبار را به شکل دست چین شده به نمایش کاربران می گذارد و حتی یک پورتال آموزشی هم راه اندازی کرده تا به کاربران نحوه تشخیص اطلاعات درست از نادرست را هم - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر علی آباد کتول استان گلستان - آموزش دهد. البته فیسبوک - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر علی آباد کتول استان گلستان - دارای یک قابلیت گزارش اخبار دروغ هم هست که به نظر می رسد ابزار تحت توسعه توییتر شباهت زیادی به آن داشته باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone