🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر لنگرود استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر لنگرود استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  3. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  4. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  5. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27674.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

اولین کاست پلیر بلوتوثی و پرتابل دنیا معرفی شد

این ماه مصادف می شود با چهلمین سالگرد عرضه نخستین واکمن سونی؛ همان موزیک پلیری که برای همیشه راه و رسم گوش دادن ما به موسیقی را متحول کرد. و با وجود آنکه کاست پلیرها ...

این ماه مصادف می شود با چهلمین سالگرد عرضه نخستین واکمن سونی؛ همان موزیک پلیری که برای همیشه راه و رسم گوش دادن ما به موسیقی را متحول کرد. و با وجود آنکه کاست پلیرها مدت هاست جای خود را به دستگاه های پخش سی دی و بعد از آن موسیقی دیجیتال داده اند، این فرمت هنوز که هنوز است در - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر لنگرود استان گیلان - یادها باقی مانده است و حالا با ارائه نخستین کاست پلیر بلوتوثی دنیا یاد آن دوباره زنده شده است.

شرکتی به نام MINM Lab در تازه ترین پروژه خود یک کاست پلیر بلوتوثی به نام It's Ok را معرفی کرده است. البته تردیدی نیست که در این دوره و زمانی کسی به چنین محصولی نیاز ندارد اما محصولات خاص را میتوان از ضایعات اجتناب ناپذیر عصر کنونی قلمداد کرد.

اولین کاست پلیر بلوتوثی

این کاست پلیر بلوتوثی در واقع خلاء میان تکنولوژی های هنری دهه ۸۰ میلادی و ایرپاد با بلوتوث ۵.۰ - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر لنگرود استان گیلان - را پر کرده است و با طراحی قدیمی خود که البته چندان هم با عصر واکمن بیگانه نیست سعی در جلب توجه عاشقان موزیک پلیر سونی را دارد. شرکت سازنده یک جک ۳.۵ میلیمتری صدا را هم روی بدنه این گجت کار گذاشته تا امکان اتصال آن به نسل جدید گوشی ها میسر شود.

این دستگاه از روز گذشته به پروژه های سایت جمع سپاری کیک استارتر اضافه شده و قیمت تعیین شده برای پیش سفارش آن برابر با ۶۳ دلار است؛ رقمی گزاف برای یک کاست پلیر اما ارزان در - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر لنگرود استان گیلان - قیاس با دستگاه های بلوتوثی.

و البته همانطور - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر لنگرود استان گیلان - که در عنوان این مطلب - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر لنگرود استان گیلان - خواندید It's OK به بلوتوث هم مجهز هست تا اگر خواستید با کمک هدفون های وایرلس به کاست های دلخواهتان که روی دستگاه پخش می شوند گوش دهید.

اولین کاست پلیر بلوتوثی دنیا در سه رنگ سفید، صورتی و آبی به بازار عرضه خواهد شد و بدنه آن به صورت شفاف ساخته شده تا امکان مشاهده حرکت نوار در آن برای کاربر میسر باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone