🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر نجف آباد استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر نجف آباد استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل وظیفه قطع جریان گاز در مواقع ضروری را بر عهده دارد.
  2. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: یکی از اجزای اجاق گاز است که به کمک آن جرقه ایجاد و شعله روشن می شود.
  3. سوال: دلیل داغ شدن ولوم ها چیست؟
    پاسخ: ولوم ها یا قسمت ها مختلف گاز که مرتبط با شعله ها نباشد عموما داغ نمی شوند و داغ شدن آن ها دلیل بر ایجاد گرما به صورت اشتباه در اجاق گاز و فر می باشد.
  4. سوال: نقش و کاربرد تایمر فر چه می باشد؟
    پاسخ: تایمر وظیفه تعیین مدت زمان و ایجاد هماهنگی میان قطعات مختلف در فر را دارد.
  5. سوال: آیا باید برای اجاق گاز و فر از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: برای اگر اجاق و فر برقی دارید بهتر است از محافظ برق استفاده کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32217.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

افشای مشخصات کامل موبایل موتورولا وان پاور؛ نمایشگر بزرگ، باتری بزرگ تر

موتورولا وان و موتورولا وان پاور تازه ترین موبایل های مبتنی بر اندروید وان کمپانی زیرمجموعه لنوو هستند که مسیری که با Moto X4 آغاز شد را ادامه می دهند. روز گذشته، موبایل موتورولا وان ...

موتورولا وان و موتورولا وان پاور تازه ترین موبایل های مبتنی بر اندروید وان کمپانی زیرمجموعه لنوو هستند که مسیری که با Moto X4 آغاز شد را ادامه می دهند. روز گذشته، موبایل موتورولا وان پاور جوازهای لازم را از رگولاتوری چینی TENAA دریافت کرد که نشان می دهد برای عرضه آماده شده و حالا امروز شاهد انتشار لیستی هستیم که تقریباً تمام مشخصات سخت افزاری دستگاه را فاش می کند.

نمایشگر 6.2 اینچی موتورولا وان پاور رزولوشن - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر نجف آباد استان اصفهان - 2260x1080 را به نمایش در می آورد و طبق معمول چند وقت اخیر، همراه با یک بریدگی در بالا از راه می رسد که میزبان دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی خواهد بود. در پشت دستگاه هم دوربینی دوگانه تعبیه شده که از یک سنسور 16 مگاپیکسلی و یک سنسور ثانویه 5 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر بوکه بهره می برد.

تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر نجف آباد استان اصفهان

با نگاهی به مشخصات داخلی، متوجه می شویم که لیست مورد اشاره، نام پردازنده دستگاه را فاش نمی کند. با این - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر نجف آباد استان اصفهان - حال گفته شده که این چیپست از فرکانس کاری 1.8 گیگاهرتزی بهره می برد و به همین خاطر، - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر نجف آباد استان اصفهان - احتمالاً باید منتظر چیپست اسنپدراگون 636 باشیم که در شایعات قبلی به آن اشاره شده بود. علاوه بر این، کاربران میان مدل های مجهز به 3، 4 یا 6 گیگابایت حافظه رم انتخاب خواهند - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر نجف آباد استان اصفهان - داشت و حافظه داخلی نیز بین 32 الی 64 گیگابایت متغیر است. در نهایت موتورولا وان پاور به صورت پیش فرض همراه - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر نجف آباد استان اصفهان - با اندروید 8.1 اوریو از راه می رسد و یک - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر نجف آباد استان اصفهان - باتری غول آسای - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر نجف آباد استان اصفهان - 4850 میلی آمپر ساعتی را زیر شنل خود جای داده.

تا به امروز، موتورولا هیچ سخنی درباره تاریخ رونمایی و عرضه دیوایس مبتنی بر اندروید وان خود به میان نیاورده، اما زیر مجموعه لنوو از مدت ها پیش خبر از برگزاری رویدادی در روز دوم آگوست داده بود. اگر در جریان این رویداد، دو موبایل تازه موتورولا معرفی شوند احتمالاً چند هفته بعد شاهد عرضه رسمی آنها به بازار در چهار رنگ مشکی، سفید، طلایی و نقره ای باشیم.

تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر نجف آباد استان اصفهان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone