🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر سنندج استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر سنندج استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت موقع روشن شدن پکیج فیوز میپرد؟
    پاسخ: دلایلی متفاوتی از جمله اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  2. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: وظیفه و کاربرد مبدل حرارتی در پکیج چیست؟
    پاسخ: به طو ساده مبدل حرارتی انقال دهنده حرارت از شعله به آب را به عهده دارد.
  4. سوال: نحوه گرم شدن آب در پکیج چگونه است؟
    پاسخ: وجود مبدل حررتی و شعله های آن باعث گرم شدن آب می شود.
  5. سوال: قطعه جرقه زن در پکیج چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: جرقه زن وظیفه دارد فعالیت خود را قبل از رها سازی گاز، توسط شیر برقی گاز شروع کنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32216.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ با آگهی‌های جدیدش، رسماً به اپل اعلان جنگ می‌کند [تماشا کنید]

واحد تبلیغات سامسونگ ید طولایی در به سخره گرفتن محصولات اپل دارد و همواره روی بزرگ ترین نقاط ضعف دیوایس های آیفون دست می گذارد. این کمپانی در آگهی های اخیر خود، روی برخی از ...

واحد تبلیغات سامسونگ ید طولایی در به - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر سنندج استان کردستان - سخره گرفتن محصولات اپل دارد و همواره روی بزرگ ترین نقاط ضعف دیوایس های آیفون دست می گذارد. این کمپانی در آگهی های اخیر خود، روی برخی از رایج ترین مشکلات آیفون X دست گذاشته و در عوض بر سرعت دانلود برتر، قابلیت های شارژ سریع و توانایی های دوربین گلکسی اس 9 تاکید کرده است.

بزرگ ترین تولیدکننده موبایل در جهان اما این بار سه تیزر تازه برای گلکسی نوت 9 آماده کرده که البته بیشتر از آنکه به تبلیغ توانایی های این پرچمدار بپردازند، بر نمایش نقاط ضعف آیفون در برابر آن متمرکز هستند.در این تبلیغات یکبار دیگر شاهد شخصیتی هستیم که نقش Genius یا نابغه را در یکی از استورهای فیزیکی اپل ایفا می کند و به دفاع از ضعف های آیفون X، مانند بریدگی نمایشگر، عدم پشتیبانی از کارت های مایکرو SD و محدودیت های خاص مولتی تسکینگ می پردازد.

بازیگری که نقش متخصص فنی را ایفا - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر سنندج استان کردستان - می کند، چندان در دفاع از آخرین پرچمدار اپل موفق نیست اما به یکی از مشتریان که از نبود درگاه مایکرو SD می نالد، خرید مدلی مجهز به - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر سنندج استان کردستان - حافظه بیشتر را پیشنهاد می کند که حرکتی کلاسیک از سوی اپل به شمار می آید.

مهم نیست که چه احساسی نسبت به آیفون X یا گلکسی نوت 9 دارید، احتمالاً موافق خواهید بود که تیزری که بریدگی نمایشگر آیفون X را به سخره می گیرد عملاً اعلان جنگ است. این تیزر از آن جهت خنده دار است - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر سنندج استان کردستان - که به مشکلی حقیقی اشاره می کند؛ هیچکس به این بریدگی ها علاقه ای ندارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone