🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر گالیکش استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر گالیکش استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا پکیج دائما دچار افت می شود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند نشتی آب از سیستم، خراب شدن سوپاپ اطمینان فشار و یا هواگیری رادیاتورها همگی می توانند منجر به افت فشار سیستم شوند.
  2. سوال: پکیج هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: پکیج به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه پکیج مفید است.
  3. سوال: به چه علت موقع روشن شدن پکیج فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  4. سوال: کارشناسی که برای تعمیر پکیج مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی تخصصی و عمومی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  5. سوال: بابت تعمیر پکیج چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر پکیج به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32220.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

عدم نیاز به داک DeX برای بهره مندی از قابلیت های دسکتاپ کلکسی نوت 9 سامسونگ

به نظر می رسد کمپانی سامسونگ قصد دارد تا زمینه را برای استفاده از قابلیت های دسکتاپ فبلت جدیدش بیش از پیش فراهم کند، چرا که شنیده شده برای اتصال گلکسی نوت 9 به مانیتور، ...

به نظر می رسد کمپانی سامسونگ قصد دارد تا زمینه را برای استفاده از قابلیت های دسکتاپ فبلت جدیدش بیش از پیش فراهم کند، چرا که شنیده شده برای اتصال گلکسی نوت 9 به مانیتور، کیبورد و ماوس نیازی به داک اتصال DeX Pad نخواهد بود.

ظاهراً به جای استفاده از داک اتصال، شما می توانید تنها با کمک یک تبدیل - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر گالیکش استان گلستان - و اتصال - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر گالیکش استان گلستان - آن به - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر گالیکش استان گلستان - درگاه USB Type-C نمایشگر موبایلتان را به مانیتوری بزرگتر منتقل کنید. برای بهره مندی از کیبورد و ماوس نیز لازم است که این دیوایس ها از قابلیت اتصال بلوتوث برخوردار باشند.

گرچه در این حالت دیگر امکان شارژ گلکسی نوت 9 وجود نخواهد داشت، اما در عوض در موقعیت ها و شرایط بیشتری قادر خواهید بود تا تجربه کار با یک رایانه رومیزی را به کمک موبایل هوشمند خود داشته باشید.

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر گالیکش استان گلستان

عدم نیاز به DeX Pad - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر گالیکش استان گلستان - مزایایی دارد، اما محدودیت هایی را نیز به دنبال می آورد. از جمله عدم امکان استفاده از ماوس و - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر گالیکش استان گلستان - کیبورد به کمک درگاه USB. یا در اختیار نداشتن سیستم خنک کننده داک مذکور برای موبایل که می تواند در هنگام پردازش های سنگین شما را دچار دردسر کند.

با این همه شکی وجود ندارد که خریداران گلکسی نوت 9 - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر گالیکش استان گلستان - سامسونگ همچنان قادر به استفاده از داک DeX موجود در بازار برای تبدیل گوشی خود - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر گالیکش استان گلستان - به رایانه رومیزی خواهند بود.

فبلت پرچمدار کره ای ها ماه آینده میلادی رونمایی و روانه بازار می شود. موبایلی که بر اساس برخی گمانه زنی ها احتمالاً آخرین گوشی از سری پر افتخار Note خواهد بود.

- تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر گالیکش استان گلستان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone