🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر بندر انزلی استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر بندر انزلی استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل جوش اوردن پکیج چیست؟
    پاسخ: ایجاد فشار هوا باعث جوش اوردن پکیج خواهد شد.
  2. سوال: شیربرقی در پکیج چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: شیر برقی به نام های شیر موتوری یا شیر سه راهی نیز شناخته شده است که وظیفه کنترل مدار آب را دارد.
  3. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از پکیج چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری پکیج باید به گونه ای باشد که موارد ایمنی حفظ شود و بهتر است در کنارآن تهویه هوا وجود داشته باشد.
  4. سوال: دلیل گرم نشدن رادیاتور ها چیست؟
    پاسخ: عد تنظیم حرارت مرکزی توسط پکیج و درست کار نکردن آن می تواند باعث این اتفاق شود.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای پکیج من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه کارشناس های ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین ساله در زمینه تعمیرات انواع پکیج هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19414.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

قابلیت تماس تصویری تلگرام به صورت عمومی ارائه شد

تماس تصویری تلگرام در هفتمین سالگرد فعالیت این پیام رسان برای تمام اپ‌های دسکتاپ و موبایل آن ارائه شد و کاربران می‌توانند از آن استفاده کنند. . با شیوع ویروس کرونا و خانه نشین شدن ...

تماس تصویری تلگرام در هفتمین سالگرد فعالیت این - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر بندر انزلی استان گیلان - پیام رسان برای تمام اپ‌های دسکتاپ و موبایل آن ارائه شد و کاربران می‌توانند از آن استفاده - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر بندر انزلی استان گیلان - کنند.

. با شیوع ویروس کرونا و خانه نشین شدن بسیاری از مردم در سراسر جهان، اهمیت تماس تصویری نسبت به گذشته دوچندان شده - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر بندر انزلی استان گیلان - و حالا تلگرام به چنین - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر بندر انزلی استان گیلان - ویژگی مجهز شده است. در حال حاضر این ویژگی در - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر بندر انزلی استان گیلان - حالت آلفا قرار دارد و در اختیار تمام کاربران در سیستم عامل‌های مختلف قرار گرفته است. در گذشته شاهد اضافه شدن قابلیت - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر بندر انزلی استان گیلان - تماس‌ صوتی به این پیام رسان بودیم که به صورت سرتاسری رمزگذاری می‌شود، حالا چنین ویژگی برای تماس تصویری تلگرام نیز در نظر - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر بندر انزلی استان گیلان - گرفته شده است.

این پیام رسان برای شما و فردی - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر بندر انزلی استان گیلان - که با آن مکالمه می‌کنید، چهار ایموجی نشان می‌دهد و اگر هر دو نفر چهار ایموجی یکسان را مشاهده - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر بندر انزلی استان گیلان - کنند، تماس تصویری رمزگذاری شده است. تماس ویدیویی اینستاگرام از قابلیت تصویر در تصویر پشتیبانی می‌کند، بنابراین می‌توانید ابعاد آن را تغییر دهید و در کنار صحبت با دوست خود، از برنامه نیز استفاده کنید.

تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر بندر انزلی استان گیلان

کاربران می‌توانند در هنگام مکالمه ویدیویی، آن را به تماس صوتی - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر بندر انزلی استان گیلان - تغییر دهند یا اینکه دوربین خود را برای فرد مقابل روشن نکنند. علاوه بر این، مانند پیام‌رسان‌های دیگر امکان خاموش کردن میکروفن نیز برای کاربران فراهم شده است. باید به این نکته اشاره کنیم که در حال حاضر به علت عدم تایید از سوی اپل، - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر بندر انزلی استان گیلان - چنین ویژگی برای iOS فعال نشده است.

تلگرام وعده داده در آینده قابلیت‌های جدیدی را به پیام رسان خود اضافه می‌کند که یکی از مهمترین آن‌ها، امکان تماس ویدیویی گروهی است. علاوه بر تماس تصویری تلگرام شاهد اضافه شدن ایموجی‌های متحرک بیشتری به این پیام رسان نیز هستیم. زمانی که در چت خود از این ایموجی‌ها استفاده کنید، شاهد یک ایموجی بزرگتر و متحرک خواهید بود.

در حالی که تلگرام در برخی از زمینه‌ها - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر بندر انزلی استان گیلان - از واتساپ عملکرد بهتری دارد و جلوتر است، واتساپ از مدت‌ها قبل به قابلیت تماس تصویری مجهز شده و - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر بندر انزلی استان گیلان - همچنین امکان تماس گروهی را نیز برای کاربران فراهم کرده - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر بندر انزلی استان گیلان - است

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone