🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ماسال استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ماسال استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
  3. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19409.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

توییتر اپ پادکست «بریکر» را برای توسعه ارتباطات صوتی Space خرید

توییتر از خرید اپ پادکست «بریکر» خبر داده که طبق قرارداد، تیم این سرویس به توییتر اضافه می‌شود تا به بهبود سلامت گفتگوهای عمومی کمک کند. علاوه بر این، تیم بریکر روی پروژه ارتباطات صوتی ...

توییتر از خرید اپ پادکست «بریکر» خبر داده که طبق قرارداد، تیم این سرویس به توییتر اضافه می‌شود تا به بهبود سلامت گفتگوهای عمومی کمک کند. علاوه بر این، تیم بریکر روی پروژه ارتباطات صوتی توییتر به نام «Twitter Space» مشغول به فعالیت خواهد شد.

بریکر چنین خبری را در سایت خود منتشر کرده. این اپ از تاریخ ۲۶ دی ماه تعطیل خواهد شد و کاربران آن می‌توانند از - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ماسال استان گیلان - فایل OPML خود خروجی بگیرند تا مشترکین خود را به دیگر اپ‌های پادکست مانند اپل و اسپاتیفای منتقل کنند. در حال حاضر ارزش این قرارداد مشخص نشده است.

مدیرعامل بریکر، - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ماسال استان گیلان - «اریک برلین» درباره فروش این اپ به توییتر - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ماسال استان گیلان - گفته:

«ما در بریکر، علاقه زیادی به ارتباطات صوتی داریم و از روش‌هایی که توییتر برای تسهیل گفتگوهای عمومی برای مردم در سراسر جهان استفاده می‌کند، الهام گرفته‌ایم. ما تحت - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ماسال استان گیلان - تاثیر روحیه کارآفرینی در این شبکه اجتماعی قرار گرفتیم و به - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ماسال استان گیلان - تجربه‌های جدیدی که توسط این تیم خلق می‌شوند، علاقه‌مند هستیم.»

بریکر در سال ۲۰۱۶ - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ماسال استان گیلان - تاسیس - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ماسال استان گیلان - شد و اریک برلین و مدیر ارشد فناوری یعنی «لیا کالور»، مدیریت آن را برعهده داشتند. این اپ زمانی راه‌اندازی - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ماسال استان گیلان - شد که پادکست‌ها به عنوان فیدهای صوتی و اپ‌های پادکست به عنوان ابزارهای بهره‌وری درنظر گرفته می‌شدند و تجربه‌ای - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ماسال استان گیلان - درباره جامعه‌ای که می‌تواند ایجاد کند، وجود نداشت.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ماسال استان گیلان

بریکر توانست با ارائه یک اپ که - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ماسال استان گیلان - کاربران می‌توانند در آن پادکست‌ها را لایک کنند یا برای آن‌ها کامنت - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ماسال استان گیلان - بگذارند، باعث تغییراتی در این طرز تفکر شد. در این برنامه کاربران می‌توانند با دنبال کردن دوستان به پادکست‌های جدید دست پیدا کنند و پادکست‌های موردعلاقه خود را در شبکه اجتماعی به اشتراک بگذارند.

کالور اعلام کرده که با هدف تمرکز روی Twitter Space، - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ماسال استان گیلان - به این شبکه اجتماعی ملحق می‌شود. Space به کاربران توییتر اجازه می‌دهد - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ماسال استان گیلان - که برای چت بجای متن، به صورت زنده از - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر ماسال استان گیلان - صدای خود استفاده کنند. این محصول جدید از ماه دسامبر ۲۰۲۰ وارد مرحله آزمایشی شد. توییتر نه تنها می‌خواهد مشکلات فنی و باگ‌های این سرویس را برطرف کند، بلکه به دنبال رفع مشکلات پیچیده‌تر درباره میزبانی صدای زنده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone