🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر منجیل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر منجیل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای وز وز و صدای باد در شعله اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: درواقع هوایی که با گاز در مخلوط کن اجاق گاز ایجاد میشود زیاد باشد صدای وز وز زیاد ایجاد می کند.
  2. سوال: نقش ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل وظیفه قطع جریان گاز در مواقع ضروری را بر عهده دارد.
  3. سوال: فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک چگونه عمل می کنند؟
    پاسخ: هر دو کاربرد های یکسان دارند ولی در حالت اتومات بدون نیازبه دکمه ای دیگر شما تنها با فشردن و تنظیم ولوم ها گاز جرقه ها روشن شده و عمل می کنند.
  4. سوال: چرا فر من به دمای تنظیم شده نمی رسد؟
    پاسخ: مشکل تنظیم نشدن دما میتواند دلایل مختلفی از جمله خرابی اشتعال گاز،سنسور دما،عنصر گرمایش و ... داشته باشد.
  5. سوال: علت روشن نشدن اجاق گاز یا فر چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن اجاق گاز و فر به عوامل متعددی از جمله قطعی گاز، خرابی ترموکوبل، جرقه زن، ولوم ها، گرفتگی شعله ها و ... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص اجاق گاز بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19411.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

«راسل کرش» خالق پیکسل و اولین اسکنر عکس دیجیتال در سن ۹۱ سالگی درگذشت

«راسل کرش» که تحقیقاتش در زمینه تصویربرداری دیجیتال را در دهه پنجاه میلادی آغاز کرد، در سن ۹۱ سالگی درگذشت. مجموعه مطالعات و گستره تلاش‌های او منجر به ساخت اولین عکس اسکن شده دیجیتالی و ...

«راسل کرش» که تحقیقاتش در زمینه تصویربرداری دیجیتال را در دهه پنجاه میلادی آغاز کرد، در سن ۹۱ سالگی درگذشت. مجموعه مطالعات و گستره تلاش‌های او منجر به ساخت اولین عکس اسکن شده دیجیتالی و خلق «پیکسل» شد.

او که در سال ۱۹۲۹ در منهتن آمریکا به دنیا آمد، در سنین جوانی در دانشگاه‌های نیویورک، هاروارد و MIT مشغول تحصیل و در نهایت نیز در موسسه ملی علوم و تکنولوژی ایالات متحده مشغول به کار شد و تقریبا مابقی عمرش را به مطالعات و تحقیقات در زمینه فناوری پرداخت.

با وجود اینکه او حدود پنجاه سال از عمرش را صرف تحقیقات و آزمایشات تکنولوژیک گوناگون کرد، بدون شک مهم‌ترین اقدامش تولید اولین عکس دیجیتالی اسکن شده (دهه‌ها قبل از ساخت اولین - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر منجیل استان گیلان - دوربین دیجیتال) در سال ۱۹۵۷ و خلق آن چیزی که حالا با عباراتی مانند «پیکسل» و - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر منجیل استان گیلان - «مگاپیکسل» می‌شناسیم بوده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر منجیل استان گیلان

او در واقع کارتریج جوهری گردان در یک تکثیرکننده عکس طراحی کرد که می‌توانست بازتاب نور را از روی عکس داخل دستگاه احساس کند. با اندازه‌گیری بازتاب - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر منجیل استان گیلان - هر بخش از تصویر به که مربع‌های متعدد تقسیم‌بندی شده بود (پیکسل)، - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر منجیل استان گیلان - ماشین نتیجه را ضبط می‌کرد و به ثَبات دیجیتالی ارسال می‌نمود. سیستم هم اسکن‌های متعدد هر پیکسل را کنار - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر منجیل استان گیلان - یکدیگر و به صورت پیوسته ذخیره می‌کرد تا در نهایت عکسی دیجیتالی و البته سیاه سفید شکل بگیرد.

به همین ترتیب عکس اولین فرزند کرش با در کنار هم قرار گرفتن بیشتر از ۳۲ هزار اسکن تولید شد. این یعنی تقریبا رزولوشن ۱۷۹ در ۱۷۹ پیکسل (البته تا سال‌ها بعد از این رخداد از عبارت پیکسل استفاده نمی‌شد). بعد از گذشت شصت سال این عکس هنوز هم کم و بیش باکیفیت به نظر می‌رسد.

این دستاورد بعدها به طراحی روش‌ها، الگوریتم‌ها و تکنیک‌های متعددی جهت ثبت دیجیتالی تصاویر منجر شد و عملا آینده علوم کامپیوتری را شکل داد. کرش کار خودش را با روی آوردن به فناوری‌های مبتنی بر هوش مصنوعی ادامه داد و حتی تا آخرین - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر منجیل استان گیلان - روزهای عمرش نیز دست از تحقیقات نکشید. یکی از ایده‌های همیشگی او این بود که بتوان با جای دادن پیکسل‌های بیشتر در رزولوشن‌های پایین‌تر، کیفیت تصاویر را ارتقا داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone