🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر زنجان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت کار نکردن فندک در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: قطعه کوچکی به نام میکروسوئیچ وظیفه قطع و وصل جریان برق برای فندک را دارد با خرابی این قطعه فندک شما از کار می افتد.
  2. سوال: چرا بدنه اجاق گاز و فر من برق دارد؟
    پاسخ: لخت بودن سیم های برق و فندک، آب شدن سیم ها یا نشتی اب به بخش های الکترونیکی دستگاه باعث برق در بدنه دستگاه می شود.
  3. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای اجاق گاز و فر ضروری است؟
    پاسخ: برای اگر اجاق و فر برقی دارید بهتر است از محافظ برق استفاده کنید.
  4. سوال: فن خنک کننده در فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: فن خنک کنده فر برای خنک کردن فر و جلوگیری ایجاد و نشت گرما به درون خانه است.
  5. سوال: چرا شعله اجاق گاز من در هنگام روشن بودن صدای زیادی دارد؟
    پاسخ: درواقع هوایی که با گاز در مخلوط کن اجاق گاز ایجاد میشود زیاد باشد صدای وز وز زیاد ایجاد می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19420.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

اینتل از Xe-HPG رونمایی کرد؛ پردازنده گرافیکی گیمینگ با پشتیبانی از رهگیری پرتو و GDDR6

اینتل از پردازنده گرافیکی جدید Xe-HPG مبتنی بر معماری Xe رونمایی کرد. به گفته سازنده این محصول برای گیمرهای حرفه‌ای تولید شده و با پشتیبانی از ره‌گیری پرتو و حافظه GDDR6 سال ۲۰۲۱ به بازار ...

اینتل از پردازنده گرافیکی جدید Xe-HPG - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر زنجان استان زنجان - مبتنی بر معماری Xe رونمایی کرد. به گفته سازنده این محصول برای گیمرهای حرفه‌ای تولید شده - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر زنجان استان زنجان - و با پشتیبانی از ره‌گیری پرتو و حافظه GDDR6 سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه می‌شود.

معماری Xe شامل پردازنده‌های گرافیکی مجتمع و کارت‌های گرافیک مجزا یا Discrete می‌شود و اینتل قصد دارد به کمک آن حضوری فراتر از - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر زنجان استان زنجان - CPU در کامپیوترهای شخصی، ورک استیشن‌ها و - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر زنجان استان زنجان - دیتاسنترها داشته باشد. محصولات مبتنی بر این معماری قدرت بیشتری - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر زنجان استان زنجان - در مقایسه با کارت‌های گرافیک مجتمع این شرکت داشته - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر زنجان استان زنجان - و در لپ تاپ‌های مبتنی بر پردازنده Tiger Lake به کار خواهند رفت.

تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر زنجان استان زنجان

پردازنده گرافیکی Xe-LP برای موبایل طراحی شده و به گفته اینتل بیشترین - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر زنجان استان زنجان - بازدهی را در بین پردازنده‌های مبتنی بر Xe دارد. - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر زنجان استان زنجان - XE-HP مخصوص سرورها ساخته شده و قابلیت انکودینگ چندین فیلم 4K به طور همزمان را دارد و سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه خواهد شد.

اینتل می‌گوید اولین پردازنده گرافیکی مجزا مبتنی بر معماری Xe که DG1 نام - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر زنجان استان زنجان - دارد، در دست ساخت بوده و اواخر سال جاری میلادی روانه بازار خواهد شد. این محصول - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر زنجان استان زنجان - اولین عضو خانواده Xe است که از معماری Xe-LP استفاده می‌کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر زنجان استان زنجان

Server GPU SG1 برای استفاده در دیتاسنترها تولید شده و در واقع ترکیبی از - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر زنجان استان زنجان - چهار DG1 در یک فرم فکتور کوچک است. اینتل - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر زنجان استان زنجان - برخی از ویژگی‌های قابل توجه این پردازنده را تأخیر کم و ظرفیت بالا در استریم بازی‌های اندرویدی و ویدیو در فضای ابری عنوان کرده و از عرضه آن در - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر زنجان استان زنجان - سال جاری میلادی خبر داده است.

پردازنده گرافیکی جدید Xe-HPG برای اجرای هر چه بهتر - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر زنجان استان زنجان - بازی‌ها بهینه شده است. این محصول مبتنی بر GDD6 بوده و با پشتیبانی از قابلیت‌هایی همچون ره‌گیری پرتو سخت افزاری (Accelerated Ray Tracing) - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر زنجان استان زنجان - سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه می‌شود. این محصول همچنین از قابلیت‌های جدید نرم افزار Intel Graphics Command Center برای ارتقای کیفیت بازی‌ها پشتیبانی می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone