🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج لورچ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج لورچ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به پکیج آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی قطعات الکترونیکی در لوازم برقی است.
  2. سوال: قطعه الکترو در پکج چه وظیفه ی دارد؟
    پاسخ: این قطعه مانند ترموکوپل برای آبگرمکن و بخاری عمل می‌کند.
  3. سوال: علت گرم نشدن آب در پکیج چیست؟
    پاسخ: نبود آب گرم یکی از رایج ترین مشکلاتی است که در این سیستم‌ها ایجاد می‌شود. اولین چیزی که باید چک کنید منابعی است که آب، گاز و برق را به پکیج می‌رسانند.
  4. سوال: چقدر هزینه برای تعمیرات پکیج یا خدمات باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر پکیج به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: قطعه ترموستات حد چه نقشی در پکیج دارد؟
    پاسخ: وظیفه دارد دمای مبدل اصلی را به طو مداوم کنترل کند، تا اگر دما بیشتر از ۹۵ درجه شد کل پکیج خاموش شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19410.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

لپ تاپ گیمینگ ردمی G معرفی شد؛ پردازنده نسل دهم اینتل و رفرش ریت ۱۴۴ هرتز

ردمی از لپ تاپ گیمینگ مقرون به صرفه جدید خود رونمایی کرد. لپ تاپ گیمینگ ردمی G با قیمت پایه ۷۶۰ دلار وارد بازار می‌شود و بالاترین مدل آن ۱۰۰۰ دلار قیمت دارد. لپ تاپ گیمینگ ...

ردمی از لپ تاپ گیمینگ مقرون به صرفه جدید خود - تعمیرات پکیج لورچ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - رونمایی کرد. لپ تاپ گیمینگ ردمی G با - تعمیرات پکیج لورچ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - قیمت پایه ۷۶۰ دلار وارد بازار می‌شود و بالاترین مدل آن ۱۰۰۰ دلار قیمت دارد.

لپ تاپ گیمینگ ردمی G به صفحه نمایش - تعمیرات پکیج لورچ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - ۱۶.۱ اینچی با حاشیه‌های بسیار - تعمیرات پکیج لورچ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - کم مجهز شده که نتیجه آن، انتقال وبکم به حاشیه بخش پایینی نمایشگر است. مهمترین ویژگی پنل مورد استفاده در این لپ تاپ، رفرش ریت ۱۴۴ هرتز آن است. رزولوشن این صفحه نمایش بدون توجه به مدل برابر 1080p است و به صورت ۱۰۰ درصد sRGB را پوشش می‌دهد.

تعمیرات پکیج لورچ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

این محصول در نسخه - تعمیرات پکیج لورچ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - پایه به پردازنده اینتل Core i5-10200H و کارت - تعمیرات پکیج لورچ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - گرافیک انویدیا جیفورس GTX 1650 مجهز شده که قیمتی برابر ۷۶۰ - تعمیرات پکیج لورچ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - دلار دارد. با پرداخت مبلغ ۹۰۰ دلار به پردازنده اینتل Core i5-10300H و کارت گرافیک GTX 1650 Ti دست پیدا می‌کنید. در بالاترین مدل که قیمتی برابر ۱۰۰۰ دلار دارد، این دستگاه از پردازنده اینتل Core i7-10750H و کارت گرافیک GTX 1650 Ti بهره می‌برد.

تعمیرات پکیج لورچ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

این محصولات از فناوری G-Sync پشتیبانی نمی‌کنند و قیمت‌های اعلام شده مربوط به بازار چین است و احتمالا در صورت عرضه جهانی، با قیمت‌های متفاوتی روبه‌رو خواهیم شد. با وجود سخت افزار تقریبا قدرتمند، ردمی باتری کوچکی را برای این محصول خود درنظر گرفته. این لپ - تعمیرات پکیج لورچ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - تاپ گیمینگ به باتری ۵۵ وات ساعتی مجهز شده که حداکثر ۵.۵ ساعت شارژدهی دارد.

تعمیرات پکیج لورچ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

با وجود اینکه لپ تاپ گیمینگ ردمی G ضخامت کمی دارد، از سیستم خنک کننده بزرگی شامل دو فن و سه لوله حراتی مجزا می‌برد. در اطراف این لپ تاپ خروجی‌های هوا قرار گرفته و در پشت آن‌ نیز دو دریچه دیگر به چشم می‌خورد.

این لپ تاپ طراحی جذابی دارد و از تاچ‌پد بزرگی بهره می‌برد. ردمی - تعمیرات پکیج لورچ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - اطلاعاتی درباره - تعمیرات پکیج لورچ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - جنس بدنه این محصول منتشر نکرده، با این حال انتظار می‌رود بخش - تعمیرات پکیج لورچ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - بزرگی از بدنه با پلاستیک ساخته شده باشد. لپ تاپ گیمینگ ردمی G از ۲۷ مرداد وارد بازار خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone