🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر سنقر استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر سنقر استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  2. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  4. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  5. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19406.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

اینستاگرام با طراحی جدید استوری‌ها در دسکتاپ تجربه کاربری را بهبود می‌دهد

استوری‌های اینستاگرام محبوبیت بالایی در میان کاربران دارند و حالا این شبکه اجتماعی شروع به آزمایش طراحی جدیدی برای آن‌ها در سایت خود کرده تا تجربه کاربری افراد در دسکتاپ بهبود پیدا کند. احتمالا در ...

استوری‌های اینستاگرام محبوبیت بالایی در میان کاربران دارند و حالا این شبکه اجتماعی شروع به آزمایش طراحی جدیدی برای آن‌ها در سایت خود کرده تا تجربه کاربری افراد در دسکتاپ بهبود پیدا کند.

احتمالا در آینده مشاهده استوری‌های اینستاگرام در دسکتاپ ساده‌تر از امروز خواهد بود چرا که از طراحی جدیدی بهره می‌برد. این شبکه اجتماعی تصمیم به تغییر در نحوه نمایش استوری‌ها در سایت خود گرفته و بجای اینکه هر استوری تمام صفحه را بپوشاند، به صورت کاروسل (Carousel) به نمایش گذاشته می‌شوند.

نحوه تغییر استوری‌ها در طراحی جدید تفاوتی با طراحی کنونی ندارد و باید به صورت دستی روی استوری‌ها کلیک کنید یا اجازه دهید به صورت خودکار اجرا شوند. با این وجود در - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر سنقر استان کردستان - طراحی جدید می‌توانید از ترتیب استوری‌ها اطلاع پیدا کنید.

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر سنقر استان کردستان

در حال حاضر مشخص نشده چه تعداد از کاربران به طراحی جدید دسترسی دارند یا اینکه چه زمانی به صورت نهایی برای تمام افراد ارائه می‌شود. سخنگوی اینستاگرام شروع آزمایش طراحی جدید استوری‌ها را برای گروه کوچکی از کاربران از ماه گذشته میلادی تایید کرده، اما درباره ارائه گسترده‌تر آن اطلاعاتی منتشر نکرده است.

اینستاگرام در سال‌های گذشته با سرعت تقریبا کمی عملکرد سایت - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر سنقر استان کردستان - خود را بهبود داده، با این حال استوری‌ها عملکرد چندان مناسبی ندارند و برای - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر سنقر استان کردستان - نمایشگرهای بزرگ هم بهینه‌سازی نشده‌اند.

در حالی که شاید - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر سنقر استان کردستان - در نگاه اول طراحی جدید استوری‌های اینستاگرام در دسکتاپ یک تغییر بزرگ نباشد، مسلما برای کاربرانی نسخه دسکتاپ این شبکه اجتماعی مهم خواهد بود. اگر بجای اپ اینستاگرام از طریق دسکتاپ و سایت آن استوری‌ها را مشاهده می‌کنید، این - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر سنقر استان کردستان - تغییر طراحی باعث بهبود تجربه کاربری شما خواهد شد، هرچند زمان ارائه گسترده آن مشخص نیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone