🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج گلدیران در شهر پارس آباد استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج گلدیران در شهر پارس آباد استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر پکیج را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی تخصصی و عمومی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  2. سوال: چرا آب سرد و گرم می شود؟
    پاسخ: ممکن پیش از استفاده‌ی الان شما از آب گرم، دستگاه کار کرده باشد و مقداری آب گرم از قبل داخل لوله‌ها باقی مانده باشد.
  3. سوال: پرشر سوئیچ آب در پکیج چیست؟
    پاسخ: این قطعه از به اندازه بودن آب داخل پکیج مطمن می شود.
  4. سوال: سروصدای بیش از اندازه پکیج به چه دلیل است ؟
    پاسخ: صاف نبودن پکیج، وجود هوا داخل دستگاه، خرابی فن و... می تواند باعث سروصدای اضافی شود.
  5. سوال: نقش شیربرقی در پکیج چیست؟
    پاسخ: شیر برقی یا موتوری پکیج وظیفه کنترل ورود یا خروج آب به پکیج را به عهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19488.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

محققان MIT دوچرخه خودران توسعه دادند [تماشا کنید]

محبوبیت سیستم‌های اشتراک دوچرخه در جهان در حال افزایش است و حالا محققان دانشگاه MIT موفق به توسعه نمونه اولیه دوچرخه خودران شده‌اند. بسیاری از برنامه‌های اشتراک دوچرخه در کشورها دارای مکان‌هایی برای قرارگیری دوچرخه ...

محبوبیت سیستم‌های اشتراک دوچرخه در جهان در حال افزایش است و حالا محققان دانشگاه MIT موفق به توسعه نمونه اولیه دوچرخه خودران شده‌اند.

بسیاری از برنامه‌های اشتراک دوچرخه در کشورها دارای مکان‌هایی برای قرارگیری دوچرخه در مناطق مختلف هستند، با این حال شاید نزدیکترین محل نیز فاصله زیادی با کاربر داشته باشد. علاوه بر این شاید منطقه نزدیک به فرد پر از دوچرخه باشد و نتواند دوچرخه خود در آن قرار دهد.

برخی از شرکت‌ها رویکرد متفاوتی را در نظر گرفته‌اند و افراد می‌توانند دوچرخه را در محل موردنظر خود ترک کنند، با این حال این راه حل نیز - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر پارس آباد استان اردبیل - مشکلات مخصوص به خود را دارد. در هر دو روش، دوچرخه‌ها باید به صورت دوره‌ای در جای خاصی جمع آوری شوند. اخیرا محققان دانشگاه MIT پروژه‌ای را آغاز کرده‌اند که هدف از آن، ساخت دوچرخه خودران است.

در این پروژه که توسط «کنت لارسون» و «ناروا کورتی» سرپرستی می‌شود، نمونه اولیه یک دوچرخه برقی ساخته - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر پارس آباد استان اردبیل - شده که در بخش پشتی از دو چرخ بهره می‌برد و در مجموع دارای سه - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر پارس آباد استان اردبیل - چرخ است. این دستگاه - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر پارس آباد استان اردبیل - به دو موتور مجهز شده که یکی از آن‌ها قدرت تولیدی خود را به چرخ جلو منتقل می‌کند و موتور دوم با حرکت دادن چرخ‌های عقب باعث هدایت آن می‌شود.

ایده محققان MIT تولید دوچرخه خودران است تا - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر پارس آباد استان اردبیل - کاربر بتواند با - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر پارس آباد استان اردبیل - استفاده از یک اپ از نزدیکترین محل آن را درخواست کند. این - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر پارس آباد استان اردبیل - دوچرخه به وسیله GPS و همچنین سنسورهایی برای جلوگیری از برخورد با موانع به همراه چرخ‌های عقب خود، به محل فرستاده می‌شود.

تعمیرات پکیج گلدیران در شهر پارس آباد استان اردبیل

زمانی که دوچرخه در اختیار کاربر قرار می‌گیرد، چرخ‌های - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر پارس آباد استان اردبیل - عقب آن جمع می‌شود تا امکان سوار شدن روی آن و هدایتش وجود - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر پارس آباد استان اردبیل - داشته باشد. پس از رسیدن به مقصد، دوچرخه دوباره چرخ‌های خود را باز کرده و به سمت نزدیکترین ایستگاه شارژ می‌رود. این دوچرخه با موفقیت در محوطه دانشگاه MIT تست شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone