🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خاموش و روشن شدن خود به خود تلویزیون چیست؟
    پاسخ: این مشکل یکی از ایرادات رایج در اغلب تلویزیون ها به شمار می آید که باید با بررسی قسمت ها وقطعات مختلف علت آن را پیدا کنیم.
  2. سوال: نصب تلویزیون بر روی دیوار چگونه انجام می شود؟
    پاسخ: بله می تواند خطر آفرین باشد که توصیه می شود اینکار را به متخصصین با تجربه در این حوزه واگذار کنید.
  3. سوال: دلیل تصویر با رنگ های غیر متعارف در تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: ایراد در پیکسل ها و سوختگی آنها، ضربه به پنل تلویزیون، گرما و یا سرمای بیش از حد، اتصال نادرست کابل ها و ... از جمله اتفاق هایی است که سبب پیدایش این مشکل در تلویزیون می شوند.
  4. سوال: چرا تلویزیون من به اینترنت متصل نمی شود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی می تواند وجود داشته باشد نیاز است مودم خود را بررسی کنید و از داشتن بسته اینترنتی فعال اطمینان حاصل کنید.
  5. سوال: چرا با وجود تصویر اما هیچ صدایی از تلویزیون ندارم؟
    پاسخ: تصویر و صدا در تلویزیون معمولا ارتباطی با هم نداند و این امکان وجود دارد که با اینکه تصویر دارید اما هیچ صدایی از تلویزیون خود نداشته باشید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19490.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی راز طراحی تلویزیون شفاف خود را افشا کرد

شیائومی کمتر از یک هفته پیش از تلویزیون شفاف خود با قیمت ۷ هزار دلار رونمایی کرد و حالا این کمپانی چینی راز ساخت این تلویزیون را برملا کرده است. شیائومی Mi TV LUX یک ...

شیائومی کمتر از یک هفته پیش از تلویزیون - تعمیرات تلویزیون در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - شفاف خود با قیمت ۷ هزار دلار رونمایی کرد و حالا این کمپانی چینی راز ساخت این تلویزیون را برملا کرده است.

شیائومی Mi TV LUX - تعمیرات تلویزیون در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - یک محصول فوق‌العاده و اولین تلویزیون شفاف تولید انبوه جهان است، اما شیائومی چگونه توانسته چنین محصولی را تولید کند؟ این شرکت اخیرا اطلاعات و جزئیاتی را درباره فرایند ساخت این محصول منتشر کرده - تعمیرات تلویزیون در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - که ما را بیشتر با آن آشنا - تعمیرات تلویزیون در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - می‌کند.

تمام قطعات الکترونیکی و سخت افزارهای صوتی به پایه زیر تلویزیون منتقل شده‌اند و نتیجه چنین اقدامی، فاصله کمتر از استاندارد آن‌ها است که شیائومی را مجبور به طراحی یک سیستم خنک‌کننده مخصوص کرده است. چیپست این تلویزیون به گرماگیر (Heat Sink) مجهز شده و پایه نیز از چندین حفره بهره می‌برد که انتقال هوا را امکان‌پذیر می‌کنند.

تعمیرات تلویزیون در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

امکان ساخت پنل‌های LCD و LED به صورت شفاف وجود دارد، با این حال شیائومی پنل OLED را - تعمیرات تلویزیون در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - انتخاب کرده تا دیگر مانند LCD نیازی به نور خارجی نداشته باشد. با وجود چنین موضوعی، نمایشگر OLED خود بطور طبیعی - تعمیرات تلویزیون در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - شفاف نیست.

تعمیرات تلویزیون در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

ماتریکس RGBW طراحی منحصر به - تعمیرات تلویزیون در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - فردی دارد و تقریبا نیمی از پنل را پوشش می‌دهد و نصف دیگر آن شفاف است. پیکسل‌ها به اندازه‌ای کوچک هستند که فرد نمی‌تواند آ‌ن‌ها را از فاصله استاندارد مشاهده کند و فاصله بین آن‌ها نیز بسیار کم است. با توجه به این موضوع، این - تعمیرات تلویزیون در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - پنل‌ها مانند یک شیشه عادی به نظر می‌رسند.

در تصویر زیر کیفیت پنل OLED سنتی با تلویزیون شفاف شیائومی مقایسه شده است. - تعمیرات تلویزیون در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - در سمت چپ پیکسل‌ها در تلویزیون عادی و در سمت راست پیکسل‌ها در تلویزیون شفاف را مشاهده می‌کنید.

تعمیرات تلویزیون در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

برای محافظت از این تلویزیون، یک شیشه ۵۵ اینچی با استفاده از چسب فرابنفش به آن وصل شده و همچنین یک قاب فلزی نازک در اطراف آن برای حفظ استحکام شیشه قرار گرفته است.

در حالی که تلویزیون‌های شفاف جذاب هستند، احتمالا افراد کمی نسبت به خرید آن‌ها اقدام خواهند کرد و موضوع اصلی، انتقال دوربین سلفی به زیر نمایشگر است. برای دسترسی به این هدف، باید بخشی از پنل شفاف باشد. شرکت ZTE قصد دارد - تعمیرات تلویزیون در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - چند روز دیگر از اولین گوشی جهان با این فناوری، اکسون ۲۰ رونمایی کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر کاویش نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام طرفای نیاوران تبریز خدمات دارید
پاسخ: بله در نیاوران شهر تبریز خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone