🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
  2. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  4. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  5. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33099.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

فیلترینگ و رجیستری؛ دو پرسش از وزیر ارتباطات در نمایشگاه تلکام [تماشا کنید]

نمایشگاه تلکام امروز با حضور آذری جهرمی، کار خود را رسما آغاز کرد. وزیر ارتباطات پس از حضور در مراسم افتتاحیه، در یک نشست خبری شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. جهرمی در همین ...

نمایشگاه تلکام امروز با حضور آذری جهرمی، کار خود را رسما - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - آغاز کرد. وزیر - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - ارتباطات پس از حضور در مراسم افتتاحیه، در یک نشست خبری شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - پاسخ داد. جهرمی در همین نشست خبری به دو سوال دیجیاتو نیز پاسخ داد؛ سوالاتی که در مورد عملکرد دولت دوازدهم در زمینه فیلترینگ و حفره‌های طرح رجیستری تلفن همراه بودند.

طرح رجیستری تلفن همراه چندین هدف داشت که از مهم‌ترین‌های آنها، کسب درآمد برای دولت و ارائه خدمات پس از فروش و گارانتی مناسب برای کاربر بود. در ماه‌های اخیر با قطع فعالیت واردکنندگان رسمی، موبایل‌های مسافرتی بازار تلفن همراه کشور را تسخیر کردند؛ موبایل‌هایی که درآمد دولت را رجیستری تامین می‌کنند اما از طرف دیگر مشتری خدماتی دریافت نمی‌کند.

آذری جهرمی در پاسخ به دیجیاتو و با اشاره به همین مسئله، انتقاد - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - را وارد دانست و گفت: «سامانه نیروی انتظامی به گمرک متصل نبود و مسافر بودن فرد قابل اثبات نبود. اکنون نیروی انتظامی سامانه تردد خود را به گمرک متصل کرده. از روز شنبه گوشی مسافری ممنوع نمی‌شود؛ اما اصالت مسافر بودن فرد چک می‌شود. این پروتکل که باید از ابتدا می‌بود، از روز شنبه اجرا می‌شود.»

اما - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - نکته مهم‌تری که جهرمی به آن اشاره کرد، محدودیتی بود که سیستم جدید برای بازار موبایل به وجود می‌آورد و در شرایط فعلی، چک شدن اصالت مسافر بودن، می‌تواند موجودی - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - بازار موبایل را با چالش مواجه کند: «حالا این وضعیت به این معناست که باید تا شنبه یا - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - یکشنبه محدودیت‌ها را - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - برطرف کنیم؛ یا به - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - سایر - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - شرکت‌ها مجوز واردات داده شود یا موانع واردکنندگان موبایل - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - برطرف شود. در حال پیگیری این موضوع هستیم.»

اما سوال دیگر - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - دیجیاتو مربوط به عملکرد دولت دوازدهم و شخص آذری جهرمی در زمینه فیلترینگ بود؛ اینکه آیا در ۱۴ ماه گذشته فیلتر افزایش پیدا کرده است یا کاهش. او که پیشتر عنوان کرده است وزارت ارتباطات در زمینه - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - تصمیم‌گیری برای فیلترینگ اختیارات بسیار اندکی دارد، حالا در پاسخ به همین سوال می‌گوید:

«با توجه به اینکه قوانین و روال‌ها تغییری نکرده، نمی‌توانم بگویم فیلترینگ شیب بیشتری پیدا کرده یا کمتر. - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - اما تلاش کردیم در حوزه فیلترینگ کسب‌وکارها حداقل‌سازی کنیم.»

پاسخ کامل‌تر آذری جهرمی به این سوالات را در این - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - ویدیو مشاهده کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone