🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر گلوگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر گلوگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و وظیفه ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کار قطع و وصل شدن برق به کمپرسور را انجام می دهد که دو نوع مکانیکی و الکترونیکی موجود می باشد.
  2. سوال: چه دلایلی برای سروصدا زیاد کولرگازی من وجود دارد؟
    پاسخ: دلایل زیادی برای این مشکل وجود دارد که از جمله این موارد میتوان به خرابی فن ، مشکل در موتور ، خرابی پره ها و ..اشاره کرد.
  3. سوال: کولرگازی را چه زمانی سرویس کنیم؟
    پاسخ: بله ؛قطعا حتی اگر هیچ مشکلی در دستگاه خود مشاهده نمی کنید متوجه این موضوع باشید که هر لحظه ممکن است بعد از استفاده طولانی مدت و کهنگی قطعات ، دستگاه به حدی برسد که خرج های سنگینی را به بار آورد.
  4. سوال: چرا کولرگازی من بیش از انداره گرما یا سرما تولید می کند؟
    پاسخ: قطعا این مشکل نیاز به بررسی تخصصی دارد اما میتوان به صورت کلی مشکل در سنسور تنظیم دما را عامل این رویداد دانست.
  5. سوال: دلیل خاموش نشدن کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: مشکل در ترموستات می تواند اصلی ترین دلیل این اتفاق باشد و یا ممکن است دستگاه شما با کنترل های الکتریکی همخوانی و ارتباط موثر ندارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32036.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

نگاه نزدیک به گلکسی اس 10 پلاس پیش از رونمایی رسمی [تماشا کنید]

در حالی که کمتر از یک هفته تا رونمایی رسمی از پرچم‌دار بعدی سامسونگ یعنی سری گلکسی اس 10 باقی مانده، ویدیوی جدیدی از مدل پلاس آن منتشر شده است. مهم‌ترین نکته در مورد ویدیو ...

در حالی که کمتر از یک هفته تا رونمایی رسمی از پرچم‌دار بعدی سامسونگ یعنی سری گلکسی اس 10 باقی مانده، ویدیوی جدیدی از مدل پلاس آن منتشر شده است.

مهم‌ترین نکته در مورد ویدیو زیر این است که سرانجام یکی از مهم‌ترین حدس‌ها در مورد گلکسی اس 10 - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر گلوگاه استان مازندران - را تایید می‌کند.

پیش از این موضوع توسط برخی از رسانه‌ها مطرح شد که حسگر - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر گلوگاه استان مازندران - اثرانگشت درون نمایشگر گلکسی اس 10 در صورت استفاده از محافظ صفحه کار نمی‌کند و حال می‌توان این قضیه را با استفاده از ویدیو چدیدی که از اس 10 منتشر شده تایید کرد.

البته ظاهرا از همین ابتدا راه حلی برای این موضوع پیدا شده و گلکسی اس 10 همراه با محافظ صفحه نمایشگری عرضه خواهد شد که یک حفره بزرگ در قسمتی که حسگر اثرانگشت روی آن قرار می‌گیرد دارد.

جدا از این ویدیو، سرانجام روز گذشته سایت فرانسوی سامسونگ تایید کرد که مدل ارزان‌قیمت‌تر اس 10 رسما با نام گلکسی S10e شناخته خواهد شد. البته همچنان هیچ اطلاعات رسمی خاصی در مورد این مدل و مدل 5G گلکسی اس 10 که احتمالا طی سال جاری میلادی عرضه خواهد شد در دسترس نیست.

روز گذشته هم لیست مشخصاتی از این گوشی از منابع آگاه خرده فروشی‌های مرتبط با سامسونگ بدست آمده بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone