🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تراست در شهر فولاد شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تراست در شهر فولاد شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا از داخل کولرگازی من آب نشت می کند؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی می تواند به دلیل خرابی پمپ درین، گرفتگی لوله فاضلاب، رطوبت بیش از حد محیط و .. باشد.
  2. سوال: آیا مشکل در برد کولرگازی در عملکرد آن تاثیر زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: بله؛ قطعا کوچکترین خرابی و مشکل در برد دستگاه قسمت های مختلف کولرگازی را مورد تاثیر قرار خواهد داد . بهتر است در صورت مشاهده هر گونه مشکل تعمیر این قطعه را به دست تکنسین های ماهر بسپارید.
  3. سوال: چه میزان گاز باید داخل کولرگازی باشد؟
    پاسخ: بله ؛ قطعا بیش از اندازه بودن گاز مبرد در دستگاه می تواند باعث افزایش فشار در اواپراتور ها ، بالا رفتن آمپر مصرفی ، نشت گاز، ایجاد برفک و ... شود.
  4. سوال: آیا هزینه تعمیرات مقدار تعیین شده ای دارد؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات بعد از بررسی اولیه توسط تکنسین برای شما اعلام خواهد شد و هیچ هزینه اضافی را در بر نخواهد داشت.
  5. سوال: آیا برای مراجعه تکنسین ها با من هماهنگ خواهد شد؟
    پاسخ: بله؛ همه تکنسین های ما سریعا بعد از ثبت شفارش با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی لازم را انجام خواهند داد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32035.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

ال جی G8 تینکیو از یک صفحه نمایش مرتعش به عنوان بلندگو استفاده می‌کند

ال جی همچنان به انتشار اطلاعاتی از ال جی G8 تینکیو ادامه می‌دهد که یکی از جدیدترین آن‌ها به استفاده از نمایشگرهای اولد کریستال برمی‌گردد که قابلیت پخش صدا به وسیله ارتعاش را دارند. از ...

ال جی همچنان به انتشار اطلاعاتی از ال جی G8 تینکیو ادامه می‌دهد که یکی از جدیدترین آن‌ها به استفاده از نمایشگرهای اولد کریستال برمی‌گردد که قابلیت پخش صدا به وسیله ارتعاش را دارند.

از این تکنولوژی پیش از این در برخی از تلویزیون‌های ال جی استفاده شده بود. در ضمن استفاده از صفحه نمایش اولد، جی 8 را به اولین پرچمدار از سری G ال جی تبدیل می‌کند که از پنل ال سی دی بهره نمی‌برد.

البته ال جی G8 تینکیو همچنان از بلندگوی‌های معمولی برای مواردی همچون صحبت کردن با گوشی در حالت اسپیکر استفاده خواهد کرد. همچنین ال جی تایید کرده این بلندگو که در پایین گوشی قرار دارد می‌تواند با بخش بالایی صفحه - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر فولاد شهر استان اصفهان - نمایش هماهنگ شده و یک صدای ۲ کاناله استریو را ارائه دهد.

تعمیرات کولر گازی تراست در شهر فولاد شهر استان اصفهان

همچنین از تکنولوژی Quad DAC (مبدل صوتی - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر فولاد شهر استان اصفهان - دیجیتال به آنالوگ چهار گانه) که در دیگر پرچم‌دارهای - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر فولاد شهر استان اصفهان - ال جی نیز شاهد آن بودیم در این گوشی استفاده خواهد شد. استفاده از Quad DAC به این معنا است که ال جی - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر فولاد شهر استان اصفهان - G8 تینکیو  از جک هدفون بهره می‌برد. در ضمن این گوشی - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر فولاد شهر استان اصفهان - از - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر فولاد شهر استان اصفهان - اسپیکر Boombox که پیش از - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر فولاد شهر استان اصفهان - این در جی 7 تینکیو نیز شاهد آن بودیم - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر فولاد شهر استان اصفهان - هم بهره می‌برد به این معنا که شدت صدای ال جی G8 تینکیو هنگام قرار گرفتن روی سطح صاف افزایش - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر فولاد شهر استان اصفهان - پیدا خواهد کرد.

همچنین اخیرا قیمت احتمالی این گوشی در کشور کانادا مشخص شده که بر اساس آن ال جی G8 تینکیو ۱۱۹۹ دلار کانادا قیمت خواهد داشت که مبلغی معادل ۹۰۰ دلار آمریکا است. البته باید این نکته را در نظر - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر فولاد شهر استان اصفهان - گرفت که ممکن است قیمت این محصول در سایر نقاط دنیا متفاوت باشد.

در ضمن اخیرا رندر جدیدی از این گوشی در سطح اینترنت - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر فولاد شهر استان اصفهان - منتشر شده که حضور یک دوربین جلو و دو دوربین در پشت دستگاه را تایید می‌کند. همچنین در سمت راست ال جی جی 8 تینکیو دکمه خاصی برای استفاده از دستیار صوتی گوگل تعبیه شده است.

این گوشی رسما در روز ۹ اسفند رونمایی خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone