تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اردبیل استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سوختن موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
  2. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  3. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  4. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13383.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

هرآنچه باید راجع به های‌سیلیکون، کمپانی تولیدکننده چیپست زیرمجموعه هواوی بدانید

در تنها چند سال کوتاه، هواوی توانست به برندی شناخته شده در دنیای موبایل‌های هوشمند تبدیل شود، اما اکنون دارد از منع تجارت با کمپانی‌های آمریکایی رنج فراوان می‌برد. هنوز احتمال زیادی وجود دارد که ...

در تنها چند سال کوتاه، هواوی توانست به برندی شناخته شده در دنیای موبایل‌های هوشمند تبدیل شود، اما اکنون دارد از منع تجارت با کمپانی‌های آمریکایی رنج فراوان می‌برد. هنوز احتمال زیادی وجود دارد که در حال مالعه این مقاله روی یکی - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اردبیل استان اردبیل - از موبایل‌های هواوی باشید، اما این کمپانی چینی در روندی پیوسته، سهم کمتر و کمتری از میزان عرضه موبایل‌ها در سراسر جهان داشته است. اگر از یکی از موبایل‌های هواوی استفاده می‌کنید، احتمالا تمام اپلیکیشن‌هایتان نیز روی چیپست کرینی به اجرا درمی‌آید که توسط HiSillicon، کمپانی نیمه‌هادی زیرمجموعه هواوی که در شنژن فعالیت می‌کند، ساخته شده. - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اردبیل استان اردبیل - با این همه تحریم‌ها کار خود را کرده‌اند و آینده در سال - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اردبیل استان اردبیل - ۲۰۲۱ و فراتر از آن برای های‌سیلیکون بسیار نامطمئن جلوه می‌کند.

درست مانند دو رقیب دیگر، یعنی سامسونگ و اپل، هواوی خودش به طراحی پردازنده‌هایش می‌پردازد. با این کار کمپانی می‌تواند کنترل - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اردبیل استان اردبیل - بیشتری بر چگونگی تعامل نرم‌افزار و سخت‌افزار با یکدیگر داشته باشد و نتیجه نهایی، محصولاتی است که عملکردی بهتر از دیوایس‌های رایج به نمایش می‌گذارد و اهداف مشخصی را دنبال می‌کنند. به همین ترتیب، های‌سیلیکون تبدیل به جزئی جداناپذیر از واحد موبایل هواوی و موفقیت آن شده - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اردبیل استان اردبیل - است. گستره پردازنده‌هایی که توسط های‌سیلیکون تولید می‌شوند در گذر سال‌ها افزایش - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اردبیل استان اردبیل - نیز یافته و حالا نه‌تنها محصولات پرچمدار، بلکه دیوایس‌های میان‌رده را نیز در بر می‌گیرد.

در این مقاله - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اردبیل استان اردبیل - به مرور هرآن‌چیزی می‌پردازیم که باید - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اردبیل استان اردبیل - راجه به های‌سیلیکون، این کمپانی چینی طراح چیپست بدانید.

تاریخچه کوتاه های‌سیلیکون

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اردبیل استان اردبیل

هواوی یکی از کهنه‌کاران تجارت ارتباطات مخابراتی به حساب می‌آید. این شرکت در سال ۱۹۸۷ میلادی، توسط مهندس سابق ارتش آزادی‌بخش خلق چین، رن ژنگفی، تاسیس شد. همین موضوع نیز - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اردبیل استان اردبیل - همواره بر رفتار دولت ایالات متحده در قبال کمپانی - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اردبیل استان اردبیل - تاثیر گذاشته است - هم در طول تاریخ و در ماجرای اعمال تحریم‌های گسترده‌ی‌ اخیر.

هواوی در سال ۱۹۸۷ میلادی، توسط مهندس سابق ارتش آزادی‌بخش خلق چین، رن ژنگفی، تاسیس شد

هواوی واحد موبایل‌های خود را در سال ۲۰۰۳ راه‌اندازی - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اردبیل استان اردبیل - کرد و نخستین موبایل، یعنی مدل C300، در سال ۲۰۰۴ میلادی از راه رسید. در سال ۲۰۰۹، موبایل Huawei U8820 که تحت عنوان - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اردبیل استان اردبیل - T-Mobile Pulse نیز شناخته می‌شود، نخستین دیوایس اندرویدی - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اردبیل استان اردبیل - کمپانی نام گرفت. تا سال ۲۰۱۲، هواوی نخستین اسمارت‌فون 4G خود که Ascend P1 بود را نیز به دست مشتریان رساند. پیش از ورود به دنیای موبایل‌های هوشمند، هواوی تجهیزات شبکه‌سازی ارتباطات مخابراتی را به مشتریان خود در سراسر جهان ارائه می‌کرد و این تجارت هنوز - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اردبیل استان اردبیل - هم در قلب - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اردبیل استان اردبیل - فعالیت‌های هواوی یافت می‌شود.

های‌سیلیکون در سال ۲۰۰۴ تاسیس - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اردبیل استان اردبیل - شد تا به توسعه مدار یکپارچه و ریزپردازنده‌های مختلف برای گستره وسیعی از دیوایس‌های الکترونیکی مصرف‌کنندگان و همینطور دیوایس‌های صنعتی بپردازد: چیزهایی نظیر چیپ‌های روتر و مودم برای تجهیزات شبکه‌سازی. اما تا پیش از فرا رسیدن سال ۲۰۱۱ میلادی - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اردبیل استان اردبیل - و زمانی که ریچارد یو سکان هدایت هواوی را برعهده گرفت، های‌سیلیکون به حوزه طراحی چیپست برای موبایل‌های هوشمند ورود نکرده بود. منطق پشت تصمیم یو واضح بود: چیپ‌های شخصی‌سازی شده به هواوی اجازه می‌دادند خود را از دیگر تولیدکنندگان چینی متمایز کند.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اردبیل استان اردبیل

نخستین چیپ موبایل برجسته کرین، سری K3 در سال - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اردبیل استان اردبیل - ۲۰۱۲ بود، اما هواوی در آن زمان به استفاده چیپ‌های تولید شده توسط دیگر کمپانی‌ها ادامه داد. سال ۲۰۱۴ بود که برند کرین برای چیپ‌های موبایلی که امروز می‌شناسیم حقیقتا از راه - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اردبیل استان اردبیل - رسید. - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اردبیل استان اردبیل - کرین ۹۱۰ به موبایل P6 S، مدیاپد و همینطور Ascend P7 - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اردبیل استان اردبیل - قوت رساند.

هواوی چیپ‌های اسمارت‌فون های‌سیلیکون را به اشخاص ثالث نمی‌فروشد و از این چیپست‌ها تنها در موبایل‌های خود کمپانی استفاده می‌شود

درست مانند سایر طراحان چیپ موبایل، های‌سیلیکون پردازنده‌های خود را براساس معماری ARM CPU ساخت. برخلاف اپل، های‌سیلیکون به توسعه پردازنده‌های شخصی‌سازی شده براساس معماری آرم نمی‌پردازد. در عوض این کمپانی به سراغ قطعات از پیش آماده ARM -مانند پردازنده Cortex-A77 و پردازشگرهای گرافیکی - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اردبیل استان اردبیل - Mali- می‌رود و آن‌ها را با راهکارهایی که خود به صورت خانگی توسعه داده -مانند مودم‌های 5G، پردازشگرهای سیگنال تصویر و شتاب‌دهنده‌های یادگیری ماشینی- - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اردبیل استان اردبیل - ادغام می‌کند.

هواوی ضمنا چیپ‌های اسمارت‌فون های‌سیلیکون را - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اردبیل استان اردبیل - به اشخاص ثالث نمی‌فروشد. از این چیپست‌ها تنها در اسمارت‌فون‌های خود کمپانی استفاده می‌شود. با این وجود، چیپ‌های هواوی همچنان - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اردبیل استان اردبیل - رقیبی جدی برای دیگر بازیگران حاضر در بازار به حساب می‌آیند.

های‌سیلیکون، - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اردبیل استان اردبیل - هواوی و منع تجارت با آمریکا

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اردبیل استان اردبیل

اندکی - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اردبیل استان اردبیل - ساده‌انگارانه است اگر صرفا بگوییم سال ۲۰۲۰ سالی دشوار برای هواوی بود. منع تجارت با آمریکا باعث شد هواوی مجبور به فروش موبایل‌هایی شود که در آن‌ها خبری از سرویس‌های کمپانی گوگل نیست. به این ترتیب تمایل مصرف‌کنندگان به این دیوایس‌ها بسیار کمتر از قبل شد و هواوی هم به شکلی عجولانه به توسعه - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اردبیل استان اردبیل - «سرویس‌های موبایل هواوی» پرداخت تا اندکی - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اردبیل استان اردبیل - شرایط را جبران کرده باشد.

درد واقعی برای هواوی این بود که دیگر نمی‌توانست به قابلیت‌ها و تکنولوژی‌های مهمی که های‌سیلیکون سال‌ها صرف تعبیه‌شان در کرین کرده بود دست پیدا کند

همینطور که فشار بیشتر می‌شد، کمپانی‌های کلیدی تولیدکننده چیپ مانند TSMC هم دیگر اجازه تولید چیپ‌های های‌سیلیکون را برای هواوی نداشتند. هواوی توانست پیش از ددلاین آمریکا در روز ۱۵ سپتامبر ۲۰۲۰، آخرین سفارش تولید خود - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اردبیل استان اردبیل - را به TSMC ثبت کند و این سفارش متعلق به چیپست‌های ۵ نانومتری کرین ۹۰۰۰ بودند. اما گزارش‌ها حاکی از این - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اردبیل استان اردبیل - هستند که TSMC احتمالا نتوانسته سفارش‌های هواوی را به صورت کامل تحویل دهد و در نتیجه، شرکت چینی به موجودی بسیار محدودی از پردازنده‌های پریمیوم خود دسترسی داشته است.

در طولانی‌مدت، هواوی چاره‌ای ندارد جز اینکه به سراغ چیپ‌های جایگزین رقبایی مانند مدیاتک برود. اما درد واقعی برای هواوی اینجا بود که دیگر نمی‌توانست به قابلیت‌ها و تکنولوژی‌های مهمی که های‌سیلیکون سال‌ها صرف تعبیه - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اردبیل استان اردبیل - آن‌ها در کرین کرده بود دست پیدا کند. بدون کرین، - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اردبیل استان اردبیل - بسیار بعید است - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اردبیل استان اردبیل - اسمارت‌فون‌های هواوی بتوانند به اندازه چند سال اخیر شدیدا رقابتی - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اردبیل استان اردبیل - باقی بمانند.

اما کار به - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اردبیل استان اردبیل - همینجا ختم نشد و هواوی ضمنا اجازه خرید چیپ‌های خارجی را، در صورتی که از تکنولوژی‌های آمریکایی (بخوانید تکنولوژی کوالکام) بهره‌مند باشند ندارد. از دست دادن - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اردبیل استان اردبیل - شرکای کلیدی های‌سیلیکون در روند توسعه و تولید چیپست، ضربه‌ای به اندازه کافی مهلک بود و حالا دست هواوی از پیش هم بسته‌تر شده و تنها چند گزینه معدود پیش روی خود دارد.

رقابت های‌سیلیکون و کوالکام

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اردبیل استان اردبیل

برخی از تنش‌های - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اردبیل استان اردبیل - کنونی در دنیای چیپست‌ها را می‌توان در رقابت قدیمی میان هواوی و غول دنیای پردازنده‌های موبایل، کوالکام، جستجو کرد.

هواوی قبلا یکی از بزرگ‌ترین خریداران پردازنده‌های اسنپدراگون کوالکام بود و در سال‌های اخیر - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اردبیل استان اردبیل - هم به استفاده از چیپست‌های این کمپانی در موبایل‌های ارزان‌قیمت‌تر برند آنر ادامه داد (هواوی اکنون برند آنر را فروخته است). با این همه، محبوب‌ترین موبایل‌های هوشمند اخیر هواوی کاملا بر مبنای تکنولوژی کرین ساخته شده‌اند. همینطور که سهم هواوی از بازار موبایل‌های هوشمند در چند سال گذشته افزایش می‌یافت، شرکای کوالکام داشتند فشار بیشتری احساس می‌کردند.

اگرچه اسنپدراگون کواکام همچنان قوت‌بخش دیوایس‌های اکثر تولیدکنندگان موبایل‌های هوشمند است، ورود هواوی به جمع - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اردبیل استان اردبیل - سه - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اردبیل استان اردبیل - تولیدکننده برتر باعث شد رقابتی تنگاتنگ - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اردبیل استان اردبیل - در این بازار شکل بگیرد. یکی از مدیران های‌سیلیکون در سال ۲۰۱۸ و در جریان مصاحبه‌ای با خبرگزاری The Information گفت این کمپانی به کوالکام به - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اردبیل استان اردبیل - چشم «رقیب شماره ۱» خود نگاه می‌کند.

یکی از مدیران های‌سیلیکون در سال ۲۰۱۸ گفت این کمپانی به کوالکام به چشم «رقیب شماره ۱» خود نگاه می‌کند

اما تنش مدت‌ها پیش از افزایش فروش و محبوبیت‌ موبایل‌های هواوی آغاز شد. در واقع - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اردبیل استان اردبیل - مدت کوتاهی بعد از این آغاز شد که های‌سیلیکون از نخستین پردازنده موبایل خود رونمایی - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اردبیل استان اردبیل - کرد. اگرچه هواوی هنوز یکی از مشتریان کوالکام بود، اما کمپانی آمریکایی، - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اردبیل استان اردبیل - نگران از اینکه چینی‌ها اطلاعات خود را با های‌سیلیکون به اشتراک بگذارند، شروع به مبهم‌سازی اطلاعات محصولات خود کردند. و احتمالا دغدغه کوالکام آنقدرها هم بی‌اساس نبود، زیرا کارمندان هواوی اشاره کرده‌اند که همکاری با گوگل در مسیر توسعه نکسوس 6P، چیزهای زیادی راجع به بهینه‌سازی نرم‌افزاری و سخت‌افزاری به آن‌ها آموخت. اما هیچوقت هیچ‌چیز در - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اردبیل استان اردبیل - دادگاه‌ها به اثبات نرسیدند.

بیرون از دنیای سیستم‌های بر چیپ، - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اردبیل استان اردبیل - این دو غول تکنولوژی در حال نبرد بر سر پتنت‌های مرتبط با اینترنت اشیا و دیگر تکنولوژی‌های متصل (به خصوص آن‌هایی که شامل 5G می‌شوند) بوده‌اند. کوالکام - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اردبیل استان اردبیل - بخش اعظم پتنت‌های مرتبط با - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اردبیل استان اردبیل - استانداردهای صنعتی CDMA و 3G و 4G را در اختیار - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اردبیل استان اردبیل - داشته و این پتنت‌ها در کنار مودم‌های یکپارچه موجود در چیپست‌هایش باعث شدند پردازنده‌های اسنپدراگون به سرعت به یکی از اصلی‌ترین - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اردبیل استان اردبیل - اجزای اکوسیستم اندروید تبدیل شوند. اما با از راه - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اردبیل استان اردبیل - رسیدن 5G کوالکام دیگر چنین جایگاه تثبیت شده‌ای نداشت و هواوی هم انبوهی از پتنت‌های مختلف برای تکنولوژی‌های 5G مخصوص مصرف‌کنندگان و مشتریان صنعتی به ثبت رساند و بنابراین رقابت به - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اردبیل استان اردبیل - اوج خود رسید.

لاین‌آپ چیپست‌های کرین های‌سیلیکون

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اردبیل استان اردبیل

آخرین چیپست پرچمدار های‌سیلیکون، کرین ۹۰۰۰ است که از 5G پشتیبانی کرده، با فرآیند ۵ نانومتری ساخته شده و به خانواده هواوی میت ۴۰ قوت می‌رساند. این چیپست، ورژن بعدی کرین ۹۹۰ به حساب می‌آید که می‌توانستید آن را در خانواده هواوی پی ۴۰ و همینطور آنر ۳۰ پرو پلاس بیابید.

آخرین چیپست پرچمدار های‌سیلیکون، کرین ۹۰۰۰ است که از 5G پشتیبانی کرده، با فرآیند ۵ نانومتری ساخته شده و به خانواده هواوی میت ۴۰ قوت می‌رساند

همانطور که از چیپ‌های قون‌رسان به پریمیوم‌ترین مدل‌ها انتظار داریم، کرین ۹۰۰۰ قطعات با پرفورمنس بسیار بالا را در خود جای داده: از - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اردبیل استان اردبیل - یک سو شاهد ساختار هشت‌ هسته‌ای با Cortex-A77 و A55 هستیم و از سوی دیگر یک پردازشگر گرافیکی ۲۴ هسته‌ای Mali-G78 در آن یافت می‌شود - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اردبیل استان اردبیل - و بنابراین با قدرتمندترین چیپست تاریخ های‌سیلیکون طرف هستیم. البته این چیپست دقیقا به اندازه رقبایش پیشرفته نیست که از هسته‌های جدیدتر آرم استفاده می‌کنند. های‌سیلیکون ضمنا واحدهای پردازش تصویر و ویدیو را نیز بهبود - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اردبیل استان اردبیل - داده و یک - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اردبیل استان اردبیل - مودم یکپارچه 5G را نیز در پکیج تعبیه کرده است. یکی دیگر از برجسته‌ترین قابلیت‌های کرین ۹۰۰۰، استفاده - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اردبیل استان اردبیل - از یک واحد پردازش عصبی (NPU) با ساختار سه خوشه‌ای است که بر مبنای معماری خانگی هواوی به نام «DaVinci» ساخته شده است.

برای موبایل‌های میان‌رده و مقرون به صرفه‌تر نیز هواوی خانواده - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اردبیل استان اردبیل - چیپست‌های کرین ۸۰۰ را ابداع کرده است. این چیپ‌ها در صدد دستیابی به پرفورمنس ضعیف‌تر پردازنده و پردازشگر گرافیکی برمی‌آیند، اما کرین ۸۲۰ از تکنولوژی 5G زیر ۶ گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند تا قادر به برابری با رقبایش باشد. شماره مدل‌های ۷۰۰ و ۶۰۰ نیز برای محصولات ضعیف‌تر استفاده می‌شد، اما این دو سری اکنون دیگر بازنشست شده‌اند. هواوی ضمنا تا حدی به استفاده از چیپست‌های مدیاتک در موبایل‌های ارزان‌قیمت‌تر تمایل داشته و حالا با اعمال تحریم از سوی آمریکا، بیشتر از همیشه.

های‌سیلیکون فراتر از سال ۲۰۲۱

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اردبیل استان اردبیل

های‌سیلیکون درست مانند کمپانی مادر خود طی نیم‌دهه اخیر با سرعت بسیار زیادی به تکامل رسیده است. های‌سیلیکون از یک بازیکن نه‌چندان شناخته شده در دنیای چیپست‌ها تبدیل به یک کمپانی - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اردبیل استان اردبیل - بزرگ شد و برخی - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اردبیل استان اردبیل - از بزرگ‌ترین نام‌های تجارت خود - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اردبیل استان اردبیل - را به چالش کشید. - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اردبیل استان اردبیل - میزان تاثیرگذاری این شرکت طراحی چیپ بدون تردید به لطف موفقیت برندهای موبایل هواوی و آنر بوده است. اما این دو کمپانی حالا با به خاطر منع تجارت با ایالات متحده به مسلخ برده شده‌اند.

به احتمال فراوان، هواوی میت ۴۰ و همینطور خانواده پی ۵۰ آخرین موبایل‌های مجهز به پردازنده کرین باشند

متاسفانه برای هواوی، شدت محدودیت‌های فعالیت تجاری با آمریکا در سال ۲۰۲۰ به حدی بود که به احتمال فراوان، هواوی میت ۴۰ و همینطور خانواده پی ۵۰ آخرین موبایل‌های مجهز به پردازنده کرین باشند. همه‌چیز بستگی به این دارد که هواوی چقدر قادر به تامین و حفظ موجودی کرین ۹۰۰۰ باشد. بعد از آن، هواوی احتمالا خودش را در حال خرید چیپ از رقبای سیلیکونی خود بیابد و در نتیجه، مزیت تعبیه چیپست‌های خانگی در موبایل‌هایش را از دست بدهد.

هیچکس به طور دقیق نمی‌داند آینده برای های‌سیلیکون و همینطور برند کرین چه شکلی خواهد بود. تولید چیپ‌های پرچمدار در کارخانه‌های چینی در میان‌مدت آنقدرها امکان‌پذیر به نظر نمی‌رسد و تعداد شرکای بالقوه نیز هر روز - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اردبیل استان اردبیل - کمتر از گذشته می‌شود. دیدگاه ضد چینی ظاهرا به برنامه‌های هواوی برای زیرساخت‌های 5G هم آسیب وارد خواهد کرد و این موضوع بار دیگر به های‌سیلیکون آسیب خواهد زد. این دو تجارت همواره دست در دست یکدیگر کار را پیش برده‌اند و بعد از چند سال موفقیت مشترک، حالا زمانش رسیده که همراه یکدیگر مسیری سخت را پشت سر بگذارند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone