🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر بهشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر بهشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: اواپراتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کویل اواپراتور تقریبا مشابه کندانسور می باشد و در واقع به عنوان سیم پیچ تبخیرکننده وجود دارد.
  2. سوال: نقش و وظیفه کندانسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: در هنگام گرمایش یا سرمایش بسته به نوع استفاده گرمای گاز را جذب و یا دفع می کند و اختلال در عملکرد آن باعث تشکیل هوا با دما نا مناسب خواهد شد.
  3. سوال: چرا از داخل کولرگازی من آب نشت می کند؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی می تواند به دلیل خرابی پمپ درین، گرفتگی لوله فاضلاب، رطوبت بیش از حد محیط و .. باشد.
  4. سوال: دلیل پریدن فیوز در هنگام روشن کردن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: سیم کشی غلط ، اتصال کوتاه در خازن ها ، خرابی کمپرسور اصلی ، مشکل در فن و ... می تواند از عوامل این رویداد باشد.
  5. سوال: دلیل خاموش نشدن کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: مشکل در ترموستات می تواند اصلی ترین دلیل این اتفاق باشد و یا ممکن است دستگاه شما با کنترل های الکتریکی همخوانی و ارتباط موثر ندارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32033.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

نمایش اعلان وب اپلیکیشن های کروم به تسک بار ویندوز 10 می آیند

گوگل هر روز در حال پیشرفت است و حالا معروف ترین مرورگر اینترنت هم بخشی از این پیشرفت محسوب می‌شود. بر اساس گزارشات منتشر شده از Windows Latest گوگل قصد دارد ویژگی جدیدی به مرورگر خود یعنی ...

گوگل هر روز در حال پیشرفت است و حالا معروف - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر بهشهر استان مازندران - ترین مرورگر اینترنت هم بخشی از این پیشرفت محسوب می‌شود. بر - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر بهشهر استان مازندران - اساس گزارشات منتشر شده از Windows Latest گوگل قصد دارد ویژگی جدیدی به - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر بهشهر استان مازندران - مرورگر خود یعنی گوگل کروم اضافه کند که به آن اجازه می‌دهد تا وب اپلیکیشن‌های پیش رونده هرکدام به طور مجزا - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر بهشهر استان مازندران - در ویندوز 10 دارای بخش اعلانات باشند.

وب اپلیکیشن‌های پیش رونده به نرم افزار‌های تحت وبی گفته می‌شود که با اینکه در قالب یک اپلیکیشن ظاهر شده‌اند اما - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر بهشهر استان مازندران - مانند یک صفحه‌ی وب مدرن و قدرتمند عمل می‌کنند. بر اساس سند منتشر - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر بهشهر استان مازندران - شده - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر بهشهر استان مازندران - از سوی گوگل تغییرات یاد شده بخشی از Bading API جدید به شمار می‌رود.

این موضوع به همه‌ی وب اپلیکیشن‌های نصب شده روی کروم اجازه می‌دهد تا در تسک بار ویندوز نمایش داده شوند و با داشتن نشانه‌های خاص روی لوگو اعلان‌ها و تذکر‌های خود را به نمایش بگذارند. البته این ویژگی قرار است به سیستم عامل مک هم بیاید اما مشخص نیست که اعلان‌ها - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر بهشهر استان مازندران - چگونه در این سیستم عامل نمایش داده خواهند شد.

تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر بهشهر استان مازندران

گوگل همچنین یادآور شده که این ویژگی می‌تواند توسط بسیاری از وبسایت‌ها، بازی‌ها - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر بهشهر استان مازندران - و اپلیکیشن‌های گفتگوی آنلاین مورد استفاده قرار بگیرد. - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر بهشهر استان مازندران - این ویژگی به صورت آزمایشی روی نسخه‌ی بتای Canary 73 در ویندوز 10 در دسترس قرار گرفته است.

سندی دوم در انجمن کرومیوم وبسایت گوگل منتشر شد که بر اساس آن احتمالا به زودی شاهد نصب ساده تر وب اپلیکیشن‌ها از طریق نوار آدرس در بالای مرورگر خواهیم بود. در کد متن باز گوگل کروم، این بخش از کد - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر بهشهر استان مازندران - برای توسعه دهندگان آماده‌ی ارزیابی است.

ویژگی‌های جدید وب اپلیکیشن‌های پیش رونده برای نمایش تعداد - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر بهشهر استان مازندران - اعلان‌های خود تنها یکی از ویژگی‌هایی است - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر بهشهر استان مازندران - که به زودی در نسخه‌های جدید مرورگر کروم شاهدش خواهیم بود. پیش از استفاده‌ی گوگل کروم از تم هم رنگ با تم تاریک ویندوز 10 هم تایید شده بود و به طور کلی - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر بهشهر استان مازندران - به نظر می‌رسد که گوگل قصد - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر بهشهر استان مازندران - دارد همگام سازی‌های مرورگر خود با سیستم عامل ویندوز را بیش از گذشته ارتقا دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone