تعمیرات یخچال دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
  2. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
  3. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
  4. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20644.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

پلیس چین بیش از صد نفر را در ارتباط با شبکه کلاهبرداری پلاس توکن دستگیر کرد

پلیس چین ۱۰۹ نفر را در ارتباط با کلاهبرداری طرح پانزی پلاس توکن (PlusToken) دستگیر کرد. بنابر گزارشات ۲۷ نفر از این افراد مغز متفکر کلاهبرداری بوده و ۸۲ نفر نیز نقش مهمی در کلاهبرداری ...

پلیس چین ۱۰۹ نفر را در ارتباط با کلاهبرداری طرح پانزی پلاس توکن (PlusToken) دستگیر - تعمیرات یخچال دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - کرد. بنابر گزارشات ۲۷ نفر از این افراد مغز متفکر کلاهبرداری بوده و ۸۲ نفر نیز نقش مهمی در کلاهبرداری داشته‌اند.

به - تعمیرات یخچال دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - گزارش بیت کوین، پلیس چین به دستور - تعمیرات یخچال دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - وزارت امنیت عمومی این کشور اعضای یکی از بزرگترین شبکه‌های کلاهبرداری هرمی ارز دیجیتال موسوم به «پلاس توکن» را شناسایی و دستگیر کرد. این شبکه از بیش از ۲ میلیون سرمایه گذار حدوداً ۵.۷ میلیارد دلار کلاهبرداری کرده است.

پلیس چین می‌گوید همه ۲۷ مغز متفکر و - تعمیرات یخچال دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - ۸۲ عضو کلیدی طرح کلاهبرداری پلاس توکن را دستگیر کرده است و می‌افزاید دستگیری آنها به فعالیت این شبکه سازمان دهی شده بین المللی در داخل و خارج از چین پایان داده است.

تعمیرات یخچال دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

شرکت تحلیلگر بلاکچین Chainalysis شبکه پلاس توکن را اینگونه توضیح می‌دهد: «پلاس توکن که - تعمیرات یخچال دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - در چین واقع شده خود را کیف پول ارز دیجیتال - تعمیرات یخچال دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - معرفی کرد و به سرمایه گذاران وعده بازگشت سودهای کلان در ازای خرید توکن‌های PLUS با بیت کوین و اتریوم را داد.»

به گفته این شرکت ماه ژوئن شش نفر در ارتباط با این شبکه دستگیر شدند، اما پول‌های سرقتی همچنان در کیف - تعمیرات یخچال دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - پول‌ها در گردش بوده و از طریق معاملات خارج از صرافی (OTC) نقد می‌شدند؛ موضوعی که نشان می‌داد برخی از کلاهبرداران همچنان آزادانه در حال فعالیت هستند.

کلاهبرداران پلاس توکن به مرور زمان مقدار قابل توجهی ارز دیجیتال سرقتی شامل بیت کوین و اتریوم را جابجا کرده و نگرانی‌هایی را در مورد نقد - تعمیرات یخچال دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - کردن آنها و تأثیر بر قیمت بیت کوین و اتریوم به وجود آوردند. برای نمونه این گروه - تعمیرات یخچال دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - ماه فوریه تقریبا ۱۲ هزار بیت کوین - تعمیرات یخچال دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - و ماه ژوئن ۷۸۹ هزار و ۵۳۴ اتریوم را منتقل کرد و ماه مارس نیز ۱۳ هزار بیت کوین را از طریق کوین میکسر (ابزاری برای دشوار کردن ردیابی تراکنش - تعمیرات یخچال دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - ها) جابجا کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آدرباد نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
وقت بخیر مرکز شما دور و بر بلوار امام رضا آستانه اشرفیه تعمیر یخچال دوو انجام میده
پاسخ: بله در بلوار امام رضا شهر آستانه اشرفیه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone