🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر ساری استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر ساری استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  2. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  3. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  4. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  5. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21127.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

انویدیا از معماری Ampere برای پردازنده های گرافیکی دیتاسنترها رونمایی کرد

روز گذشته شرکت انویدیا از نسل جدید معماری Ampere برای پردازنده های گرافیکی خود رونمایی کرد. اولین GPU بهره مند از این معماری A100 خواهد بود که برای رایانش علمی، گرافیک کلاود و تحلیل داده ساخته ...

روز گذشته شرکت انویدیا از نسل جدید معماری Ampere برای پردازنده های گرافیکی خود رونمایی کرد. اولین GPU بهره مند از این معماری A100 خواهد بود که برای رایانش علمی، گرافیک کلاود و تحلیل داده ساخته می شود. البته شایعات زیادی در رابطه با طرح های انویدیا برای کارت گرافیک های RTX 3080 جیفورس هم منتشر شده با این حال قرار است که در وهله نخست از A100 در دیتاسنترها استفاده شود.

جنسن هوآنگ مدیرعامل این شرکت ضمن تراژیک خواندن شرایط پیش آمده خاطر نشان کرد که استفاده ابری از سرویس - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر ساری استان مازندران - ها قرار است افزایشی چشمگیر پیدا کند و این تغییرات برای کسب و کار انویدیا در زمینه دیتاسنتر بسیار خوب هستند.

انتظارم این است که معماری Ampere بسیار خوب - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر ساری استان مازندران - در بازار ظاهر شود. این محصول - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر ساری استان مازندران - بهترین GPU ساخته شده تا به امروز برای دیتاسنترها است و یک دهه تجربه ما در این زمینه را در دل خود جای داده.

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر ساری استان مازندران

A100 بالغ - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر ساری استان مازندران - بر ۵۴ میلیارد ترانزیستور را در دل خود جای - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر ساری استان مازندران - داده و در نتیجه بزرگ - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر ساری استان مازندران - ترین پردازنده ۷ نانومتری دنیاست. به تعبیر هوانگ این تقریبا همان - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر ساری استان مازندران - محدوده - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر ساری استان مازندران - نظری برای چیزی است که در زمینه تولید نیمه هادی ها امروز میسر است.

بزرگترین دای که جهان تا بحال به چشم خود دیده و بیشترین تعداد ترانزیستور - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر ساری استان مازندران - در یک موتور کامپیوتری که تابحال ساخته شده است.

در این تراشه انویدیا - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر ساری استان مازندران - با تقویت هسته های Tensor تلاش شده تا استفاده از آنها برای توسعه دهندگان راحت تر گردد. عملکرد پردازشی - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر ساری استان مازندران - A100 برابر با ۱۹.۵ ترافلاپس اعلام شده و ۶۹۱۲ هسته کودا، ۴۰ گیگابایت حافظه و ۱.۶ ترابایت پهنای باند حافظه مشخصات کلی آن را - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر ساری استان مازندران - تشکیل می دهند. اما باید در نظر داشت که این حجم از توان پردازشی قرار - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر ساری استان مازندران - نیست به بازی های کامپیوتری بیایند.

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر ساری استان مازندران

در عوض انویدیا اعلام کرده که این پردازنده های گرافیکی را درون یک سیستم انباشه مبتنی - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر ساری استان مازندران - بر هوش - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر ساری استان مازندران - مصنوعی - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر ساری استان مازندران - به کار می برد که قرار است از آن در ابررایانه های خود در دیتاسنترهای سراسر دنیا استفاده کند. درست همانطور که انویدیا از معماری ولتا برای ساخت سیستم های Tesla V100 و DGX استفاده کرد حالا نیز سیستم جدیدی به نام DGX A100 AI متشکل از هشت پردازنده گرافیکی A100 درون یک پردازنده گرافیکی بسیار بزرگ تعبیه خواهند شد.

سیستم DGX A100 به لطف این هشت پردازنده گرافیکی عملکردی ۵ پتافلاپسی را به نمایش خواهد گذاشت. ترکیب این پردازنده ها بدان معناست که سیستم نهایی ۳۲۰ گیگابایت حافظه GPU و ۱۲.۴ ترابایت پهنای باند مموری خواهد داشت. انویدیا همچنین ۱۵ ترابایت حافظه داخلی Gen4 NVMe را - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر ساری استان مازندران - هم به این سیستم اضافه کرده تا در انجام تسک های آموزشی هوش مصنوعی با مشکلی روبرو نشود.

محققان و دانشمندانی که از سیستم های DGX A100 استفاده میکنند حتی میتوانند ورک لود سیستم را به ۵۶ بخش تقسیم کنند و تسک های کوچک تر را میان پردازنده های گرافیکی قدرتمند آن توزیع نمایند.

فروش سیستم های DGX A100 انویدیا از همین حالا آغاز - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر ساری استان مازندران - شده است و - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر ساری استان مازندران - در حوزه های مختلف از جمله تحقیقات در زمینه کووید ۱۹ از آنها استفاده می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone