🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی بوش در شهر کبودرآهنگ استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی بوش در شهر کبودرآهنگ استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی نشت آب دارد؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی می تواند به دلیل خرابی پمپ درین، گرفتگی لوله فاضلاب، رطوبت بیش از حد محیط و .. باشد.
  2. سوال: آیا خدمات و تعمیرات انجام شده برای من دارای ضمانت است؟
    پاسخ: تمامی خدمات انجام شده ثبت خواهد شد و برای شما تا 90 روز ضمانت معتبر خواهد داشت.
  3. سوال: خاموش شدن ناگهانی کولرگازی چه دلیلی دارد؟
    پاسخ: کولرگازی ها معمولا به طور اتومات بعد از تنظیم دما محیط خاموش خواهند شد واما اگر این روند را فاکتور بگیریم مشکل در بخش های مختلفی از دستگاه شما می تواند باعث این اتفاق شود.
  4. سوال: آیا هزینه تعمیرات مقدار تعیین شده ای دارد؟
    پاسخ: بله تمامی هزینه ها طبق تعرفه مشخص شده اعلام خواهد شد.
  5. سوال: فیلتر های کولرگازی چه نقشی دارند؟
    پاسخ: همه انواع سیستم های سرمایشی دارای فیلتر هایی می باشند که کارایی بسزایی در تهویه هوا خواهند داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20647.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

بایدو توسعه کامپیوتر ویژه ماشین‌های خودران را تکمیل کرد؛ سیستمی با ۱۲ سنسور و ۵ دوربین

بایدو یکی از آن دست شرکت‌هایی است که همواره تلاش دارد ناوگان اتومبیل‌های خودرانش را تکمیل کرده و قابلیت‌هایی کاربردی‌تر از همیشه ارائه دهد؛ حال این غول فناوری چینی رسما خبر از تکمیل فرآیند ساخت ...

بایدو یکی از - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر کبودرآهنگ استان همدان - آن دست شرکت‌هایی است که همواره تلاش دارد ناوگان اتومبیل‌های خودرانش را تکمیل کرده و قابلیت‌هایی کاربردی‌تر از - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر کبودرآهنگ استان همدان - همیشه ارائه دهد؛ حال این غول فناوری چینی - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر کبودرآهنگ استان همدان - رسما خبر از تکمیل فرآیند ساخت کامپیوتر آماده به کار سیستم‌های ماشین خودران خبر می‌دهد.

بایدو عنوان می‌کند - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر کبودرآهنگ استان همدان - «واحد محاسباتی آپولو» (Apollo Computing Unit) به عنوان اولین کامپیوتر آماده به استفاده - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر کبودرآهنگ استان همدان - سیستم‌های اتومبیل‌های خودران است که نهایی سازی شده - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر کبودرآهنگ استان همدان - و می‌توان از آن در خیابان‌ها استفاده کرد. این واحد عملیاتی با قرار گرفتن در قلب خودرو می‌تواند حجم بسیار گسترده‌ای از داده‌های به ثبت رسیده از پنج دوربین - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر کبودرآهنگ استان همدان - و دوازده رادار التراسونیک همزمان را مدیریت و پردازش کند.

این کامپیوتر مبتنی بر پردازنده‌های «Xilinx» طراحی شده و تعداد بی‌شماری میکروکنترلر ساخته شده توسط «infineon» دارد. علاوه بر این واحد عملیات و محاسبات سیستم مورد بحث از تکنولوژی پارک «Apollo Valet» نیز پشتیبانی خواهد کرد که در واقع با همکاری WM Motor طراحی شده و می‌تواند به صورت - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر کبودرآهنگ استان همدان - خودکار به محل حضور شما آمده و سوارتان کند، یا به طور کلی خدمات تعمیرگاهی و دیگر سرویس‌های valet را ارائه نماید.

تعمیرات کولر گازی بوش در شهر کبودرآهنگ استان همدان

این سیستم خودران چینی قرار است طی ماه‌های آتی و پیش از پایان سال ۲۰۲۰ میلادی به مرحله بهره برداری برسد، - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر کبودرآهنگ استان همدان - که در شرایط کنونی شیوع ویروس کرونا می‌تواند مفید واقع شود، - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر کبودرآهنگ استان همدان - چون بدون شک دوست نخواهید داشت افراد دیگری به ماشین شما دست بزنند.

گفتنی است بایدو تنها شرکت بزرگی نیست که روی توسعه کامپیوترهای اتومبیل‌های خودران کار می‌کند؛ کمپانی انویدیا طی قراردادی با جنرال موتور، تویوتا و چند خودروساز دیگر برنامه‌های بزرگی در سر می‌پروراند. هرچند بایدو - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر کبودرآهنگ استان همدان - اولین شرکتی خواهد بود که محصولش را وارد بازار خواهد کرد و بدون شک چنین اتفاقی رقابت را در بازار ماشین‌های خودران وارد مرحله جدیدی می‌کند و انتظار می‌رود در آینده سیستم‌های متنوع‌تری روشنایی روز را ببینند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone