🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر کازرون استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر کازرون استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا وجود مختلف ترموستات در دستگاه ها در عملکرد آنها نیز تاثیر گذار است؟
    پاسخ: تفاوت آنچنانی در کیفیت کار کولرگازی نخواهند داشت. با اینحال عملکرد صحیح آن ها قطعا موثر در عملکرد صحیح کولرگازی می باشد.
  2. سوال: نقش برد الکتریکی در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: بله؛ قطعا کوچکترین خرابی و مشکل در برد دستگاه قسمت های مختلف کولرگازی را مورد تاثیر قرار خواهد داد . بهتر است در صورت مشاهده هر گونه مشکل تعمیر این قطعه را به دست تکنسین های ماهر بسپارید.
  3. سوال: گاز مبرد در کولرگازی چه نقشی دارد؟
    پاسخ: این گاز در کولرگازی گردش می کند و با تغییر ماهیت خود نقش بسزایی در سرمایش هوا دارد.
  4. سوال: آیا هزینه تعمیرات مقدار تعیین شده ای دارد؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات بعد از بررسی اولیه توسط تکنسین برای شما اعلام خواهد شد و هیچ هزینه اضافی را در بر نخواهد داشت.
  5. سوال: نقش و وظیفه موتورفن در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: موتور فن هماهنطور که از اسمش مشخص است وظیفه کنترل فن و جریان هوا را دارد و معمولا دو مدل موتورفن (مربوط به یونیت خارجی و داخلی ) در کولرگازی بکار برده می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19865.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

گلکسی A42 5G معرفی شد؛ ارزان‌ترین موبایل 5G سامسونگ

سامسونگ به دنبال افزایش سهم خود در بازار گوشی‌های 5G است و اخیرا از گلکسی A42 5G رونمایی کرده که به عنوان ارزان‌ترین موبایل 5G این شرکت کره‌ای وارد بازار خواهد شد. در یک اقدام ...

سامسونگ به دنبال افزایش سهم خود در بازار گوشی‌های 5G است و اخیرا از گلکسی A42 5G رونمایی کرده که به عنوان ارزان‌ترین موبایل 5G این شرکت کره‌ای وارد بازار خواهد شد.

در یک اقدام عجیب، سامسونگ تصاویر مربوط به این گوشی هوشمند را منتشر کرده، اما تمام مشخصات فنی آن را با کاربران به اشتراک نگذاشته است. این گوشی که از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند، به صفحه نمایش ۶.۶ اینچی سوپر امولد مجهز شده که اطلاعی از رزولوشن آن نداریم. با توجه به رزولوشن 1080p گلکسی A41، انتظار می‌رود پنل مورد استفاده در گلکسی A42 - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر کازرون استان فارس - 5G نیز رزولوشن یکسانی با آن داشته باشد.

زیر - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر کازرون استان فارس - نمایشگر این دستگاه سنسور اثر انگشت قرار گرفته و برش قطره‌ای بالای صفحه نمایش دوربین سلفی - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر کازرون استان فارس - را میزبانی می‌کند. روی پنل پشتی این گوشی هوشمند دوربین اصلی چهارگانه قرار گرفته که یک سنسور بیشتر از دوربین گلکسی A31 دارد.

سامسونگ اطلاعاتی درباره دوربین گوشی گلکسی A42 5G منتشر نکرده، با این حال طبق تصاویر به نظر می‌رسد یکی از سنسورها که ابعاد کوچکی دارد، مربوط به دوربین تشخیص عمق آن باشد.

این گوشی هوشمند - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر کازرون استان فارس - ارزان‌ترین موبایل 5G سامسونگ در بازار خواهد بود و - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر کازرون استان فارس - با قیمتی کمتر از گلکسی A51 5G در اختیار خریداران قرار می‌گیرد، البته در حال حاضر سامسونگ درباره قیمت این دستگاه خود اطلاعاتی منتشر نکرده است.

مشخصات کامل گلکسی A42 5G با نزدیک شدن به تاریخ عرضه این دستگاه توسط سامسونگ اعلام خواهد شد. این کمپانی کره‌ای در مارس ۲۰۱۹ از گوشی گلکسی A40 و در مارس امسال نیز از گوشی گلکسی A41 رونمایی کرد و با توجه به - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر کازرون استان فارس - معرفی زودهنگام نسل جدید آن‌ها، به نظر می‌رسد سامسونگ به دنبال تغییر در برنامه زمانی رونمایی از گوشی‌های خود است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone