🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر جهرم استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر جهرم استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی برای خدمات ارائه شده وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی خدمات انجام شده ثبت خواهد شد و برای شما تا 90 روز ضمانت معتبر خواهد داشت.
  2. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه میتوان پرداخت کرد؟
    پاسخ: بله؛ شما می توانید علاوه بر پرداخت شتابی هزینه تعمیرات را به صورت نقدی پرداخت کنید.
  3. سوال: ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کار قطع و وصل شدن برق به کمپرسور را انجام می دهد که دو نوع مکانیکی و الکترونیکی موجود می باشد.
  4. سوال: خاموش شدن ناگهانی کولرگازی چه دلیلی دارد؟
    پاسخ: مشکل در کمپرسور دستگاه به دلیل کارکرد زیاد و افزایش دمای آن از دلایل رایج این مشکل هستند.
  5. سوال: نقش و وظیفه کمپرسور در کولر گازی چه می باشد؟
    پاسخ: تبدیل گاز به مایع و گردش آن در کولرگازی که بر اساس نوع کمپرسور این عملکرد با کمی تفاوت انجام خواهد گرفت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19870.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

ال جی تاریخ معرفی گوشی Wing با نمایشگر چرخان را اعلام کرد [تماشا کنید]

ال جی برای اولین بار یک ویدیوی رسمی از گوشی Wing منتشر کرد. گوشی Wing مجهز به دو نمایشگرو مکانیزم کشویی در تاریخ ۲۴ شهریور معرفی خواهد شد. در هفته‌های گذشته شاهد انتشار گزارش‌ها و ...

ال جی برای اولین بار یک ویدیوی رسمی از گوشی Wing منتشر کرد. گوشی Wing مجهز به دو نمایشگرو مکانیزم کشویی در تاریخ ۲۴ شهریور معرفی خواهد - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر جهرم استان فارس - شد.

در هفته‌های گذشته شاهد انتشار گزارش‌ها و شایعات زیادی درباره این گوشی منحصر به فرد ال جی بودیم و حتی ویدیوهایی از این دستگاه افشا شده - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر جهرم استان فارس - بودند که - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر جهرم استان فارس - یکی از آن‌ها نحوه استفاده از دو نمایشگر آن هنگام رانندگی را به نمایش می‌گذاشت.

ال جی علاوه بر انتشار ویدیوی مراسم معرفی گوشی Wing، در بیانیه‌ای اعلام کرده این دستگاه بخشی از - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر جهرم استان فارس - یک ابتکار و محصولات با نام «پروژه اکسپلورر» خواهد بود.

طبق گفته این شرکت کره‌ای، هدف از این پروژه ایجاد - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر جهرم استان فارس - حس کنجکاوی و هیجان موردنیاز بخش موبایل است و تنها روی کاربردهای جدید با استفاده از طراحی‌های خلاقانه تمرکز می‌کند. این - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر جهرم استان فارس - کمپانی اخیرا از گوشی ال جی ولوت رونمایی کرده که بخش «خط جهانی» آن را تشکیل می‌دهد.

طبق تصاویر و همچنین ویدیویی که از بازی با گوشی ال جی Wing منتشر شده بود، این دستگاه طراحی T شکل دارد و می‌توان نمایشگر دوم که - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر جهرم استان فارس - در پشت صفحه نمایش اصلی - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر جهرم استان فارس - قرار گرفته را تا ۹۰ درصد چرخاند. در حقیقت کاربر به نمایشگر بزرگ در حالت افقی یا عمودی دسترسی دارد.

برای مثال می‌توان توسط نمایشگر اصلی به - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر جهرم استان فارس - صورت عمودی از اپ‌های ناوبری استفاده کرد و بدون تداخل با آن، در صفحه نمایش دوم پخش موسیقی را کنترل کرد یا مانند ویدیوی بالا - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر جهرم استان فارس - که کاربر را در هنگام بازی با گوشی ال جی Wing نشان می‌دهد، از نمایشگر اصلی به صورت افقی استفاده کرد و در صفحه نمایش کوچکتر به اطلاعات بیشتری دسترسی داشت.

با توجه به اینکه شرکت‌هایی مانند سامسونگ، هواوی و موتورولا روی گوشی‌های تاشو تمرکز کرده‌اند و اخیرا گوشی گلکسی Z فولد ۲ نیز معرفی شده است، باید منتظر - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر جهرم استان فارس - ماند و دید گوشی جدید ال جی با طراحی منحصر به فرد می‌تواند آینده‌ای در بازار داشته باشد یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone