🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر دستجرد استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر دستجرد استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: موتور فن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: موتور فن هماهنطور که از اسمش مشخص است وظیفه کنترل فن و جریان هوا را دارد و معمولا دو مدل موتورفن (مربوط به یونیت خارجی و داخلی ) در کولرگازی بکار برده می شود.
  2. سوال: کمپرسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تبدیل گاز به مایع و گردش آن در کولرگازی که بر اساس نوع کمپرسور این عملکرد با کمی تفاوت انجام خواهد گرفت.
  3. سوال: چرا دور تند کولرگازی من کار نمی کند؟
    پاسخ: در ساده ترین حالت ممکن است کلید رابط وضعیت مشکل داشته و معیوب یاشد که نیاز به تعمیر و با تعویض دارد.
  4. سوال: دلیل اختلال در کارکرد کنترل کولرگازی چیست؟
    پاسخ: شاید ساده ترین دلیل تمام شدن یا خرابی باتری های کنترل شما باشد که نیاز به بررسی و تعویض دارد.
  5. سوال: چرا با اینکه همه قسمت ها به طور صحیح کار میکنند اما صفحه نمایش خاموش است؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی را یک برد حساس تشکیل می دهد و رطوبت ، استفاده ناصحیح ، اتصالی برق و ... می تواند به این قسمت آسیب بزند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19869.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

پاناسونیک از دوربین Lumix S5 با قیمت ۲۰۰۰ دلار رونمایی کرد

پاناسونیک از دوربین Lumix S5 رونمایی کرد. این محصول همانند دوربین ۲۴۹۹ دلاری Lumix S1 از سنسور فول فریم ۲۴.۲ مگاپیکسلی برخوردار بوده و از اواسط ماه جاری میلادی روانه بازار می شود. پاناسونیک Lumix ...

پاناسونیک از دوربین Lumix S5 رونمایی کرد. این محصول همانند دوربین ۲۴۹۹ دلاری Lumix S1 از سنسور فول فریم ۲۴.۲ مگاپیکسلی برخوردار بوده و از اواسط ماه - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر دستجرد استان قم - جاری میلادی روانه بازار می شود.

پاناسونیک Lumix S5 با برچسب قیمت ۲۰۰۰ دلار، ابعاد - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر دستجرد استان قم - کوچکتر و قیمت کمتری نسبت به دیگر دوربین‌های میرورلس حرفه‌ای پاناسونیک دارد. این سازنده ژاپنی تصویر زیر را از نسل فعلی دوربین‌های بدون آینده حرفه‌ای منتشر کرده که در آن دوربین میکرو چهار سوم GH5 (چپ)، S1H (راست) و S5 (وسط) - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر دستجرد استان قم - دیده می‌شوند.

تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر دستجرد استان قم

پاناسونیک می‌گوید با وجود تفاوت بسیار در ابعاد سنسور، S5 اندازه کوچکتری نسبت به GH5 دارد. این شرکت همچنین از ساخت - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر دستجرد استان قم - یک دوربین جدید از خانواده GH خبر می‌دهد.

بازه ISO دوربین S5 حداکثر ۵۱۲۰۰ برای عکاسی اعلام شده و دو ISO پیش فرض ۶۴۰ و ۴۰۰۰ برای کاهش نویز در این بازه در نظر گرفته شده‌اند. این دوربین - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر دستجرد استان قم - همچنین از لرزشگیر تصویر درون بدنه برخوردار است که به گفته پاناسونیک تا حداکثر ۵ استاپ لرزش دست را خنثی می‌کند.

دوربین Lumix S5 توانایی فیلمبرداری 4K با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه و نمونه برداری رنگی ۴:۲:۰ و عمق رنگ ۱۰ بیتی را دارد. علاوه بر این قادر به تصویربرداری با رزولوشن 4K در نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر دستجرد استان قم - با نمونه برداری رنگی ۴:۲:۲ و عمق رنگ ۱۰ بیت با امکان HDR و گاموت رنگی V-Log/V-Gamut نیز است.

تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر دستجرد استان قم

پاناسونیک می‌گوید S5 قادر به ثبت بیش از ۱۴ استاپ در دامنه دینامیک است و از این لحاظ با دوربین‌های سینمایی این شرکت برابری می‌کند. این دوربین از منظره یاب ۲.۳۶ میلیون نقطه‌ای OLED با بزرگنمایی ۰.۷۴ برابری و نمایشگر ۳ اینچی LCD با قابلیت تنظیم در زوایای مختلف برخوردار است.

از دیگر ویژگی‌های قابلیت توجه این دوربین می‌توان به بهره مندی از دو شیار کارت حافظه (UHS-I و UHS-II)، باتری ۲۲۰۰ میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ از طریق درگاه USB-C، بدنه - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر دستجرد استان قم - مقاوم در برابر پاشیده شدن آب و گرد و غبار (بدون گواهی رسمی) اشاره کرد.

Lumix S5 از اواسط ماه جاری میلادی با قیمت - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر دستجرد استان قم - ۱۹۹۹.۹۹ دلار (بدنه) و ۲۲۹۹.۹۹ دلار همراه با لنز ۶۰-۲۰ میلیمتری با گشودگی - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر دستجرد استان قم - دیافراگم f/3.5-5.6 به بازار عرضه می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone