🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چگونه می توانم با تکنسین جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ کنم؟
    پاسخ: بله؛ همه تکنسین های ما سریعا بعد از ثبت شفارش با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی لازم را انجام خواهند داد.
  2. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  3. سوال: چرا کولرگازی نشت آب دارد؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی قطعا خبر از یک مشکل و خرابکاری در داخل کولرگازی شما می دهد و نیاز است توسط تکنسین های متخصص بررسی و رفع شود.
  4. سوال: چرا میزان شدت هوای ایجاد شده توسط کولرگازی کم است؟
    پاسخ: فیلتر های کولرگازی بعد از مدت زمانی ذرات و گردغبار زیادی را به خود جذب می کنند و در مسیر هوا انسداد ایجاد میکنند که نیاز به تعویض و یا پاکسازی دارند . وهمچنین ممکن است این اتفاق به خاطر انسداد اواپراتور نیز باشد.
  5. سوال: خدمات ضمانت و گارانتی تا چه میزان است؟
    پاسخ: بعد از انجام تعمیرات اگر دستگاه شما مشکلی در خدمات ارائه شده داشته باشد کاملا رایگان و بدون محدودیت برای شما گارانتی خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19854.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

مقایسه سهولت کاربری در دیوار، شیپور، باما و همراه مکانیک

«تستادی» که یک استارتاپ برای تست و بررسی سهولت کاربری کسب‌وکارهای دیجیتال است، مقایسه‌ای بین چهار بازیگر بزرگ خریدوفروش خودرو یعنی دیوار، شیپور، باما و همراه مکانیک انجام داده است. این پلتفرم بر اساس نظراتی که ...

«تستادی» که یک استارتاپ برای تست و بررسی سهولت کاربری کسب‌وکارهای دیجیتال است، مقایسه‌ای بین چهار بازیگر بزرگ خریدوفروش - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر گیلان استان گیلان - خودرو یعنی دیوار، شیپور، باما و همراه مکانیک انجام داده است. این پلتفرم - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر گیلان استان گیلان - بر اساس نظراتی که از کاربرانش دریافت کرده، می‌گوید که سهولت کاربری - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر گیلان استان گیلان - در نرم‌افزارهای این کسب‌وکارها، هنوز تا رسیدن به حالت ایده‌آل برای استفاده کاربران فاصله دارند.

دیوار، شیپور، باما و همراه - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر گیلان استان گیلان - مکانیک که بازیگران اصلی این - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر گیلان استان گیلان - بازار به شمار می‌روند، امروزه در حال رقابت شدید برای گرفتن سهم بیشتری از بازار از یکدیگر هستند؛ هرکدام از این مجموعه‌ها امکانات متعددی را برای جذب - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر گیلان استان گیلان - و ارائه سرویس بهتر به کاربران خود عرضه کرده‌اند. اما آیا کاربران و مشتریان می‌توانند از این امکانات به راحتی استفاده کنند؟ تستادی در یک گزارش جامع - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر گیلان استان گیلان - به مقایسه این ۴ پلتفرم از دیدگاه کاربران پرداخته و نتایجی را منتشر ساخته و در کنار آن راهکارهایی برای بهبود اپلیکیشن‌ها اعلام کرده است.

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر گیلان استان گیلان
نگاه کلی به این گزارش

این استارتاپ در گزارش خود می‌گوید با انجام یک سناریو یکسان توسط کاربران - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر گیلان استان گیلان - عادی، میزان کاربردپذیری این کسب‌وکارها سنجیده شده است. نتایج این تست‌ها - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر گیلان استان گیلان - می‌تواند در قالب ویدیوهای کوتاه به کسب‌وکارها ارسال ‌شود - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر گیلان استان گیلان - تا به بهبود کارشان کمک شود. ناگفته نماند کاربران عادی نیز می‌توانند به انجام این - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر گیلان استان گیلان - تست‌های حداکثر بیست دقیقه‌ای بپردازند و به بهبود کسب‌وکارها کمک کنند و برای - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر گیلان استان گیلان - خودشان نیز کسب - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر گیلان استان گیلان - درآمد کنند.

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر گیلان استان گیلان

تست کاربردپذیری توسط کاربران واقعی انجام شده و آنها می‌توانند مشکلاتی که با آن مواجه می‌شوند را گزارش کنند. آشنایی زیاد و وارد بودن بیش از حد روی یک - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر گیلان استان گیلان - محصول (مانند اپلیکیشن) باعث می‌شود که برخی مشکلات از نظرها پنهان بماند اما مشاهده کاربران در حال استفاده از وبسایت یا اپلیکیشن و بررسی عملکردشان می‌تواند کمک‌های - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر گیلان استان گیلان - شایانی برای بهبود رابط کاربری به این تیم‌ها کند.

تست‌های کاربردپذیری نیازمند اجرا شدن یک پروژه - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر گیلان استان گیلان - بسیار - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر گیلان استان گیلان - بزرگ نیست و تستادی اعلام کرده که بهترین نتایج در فرایند این آزمایش‌ها با ۵ کاربر حاصل می‌شود.

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر گیلان استان گیلان

یافته‌های کلی این تست نشان می‌دهد که کاربران ترجیح می‌دهند از امکان جستجو به نتیجه مورد نظرشان برسند چون نمی‌دانسند خودروی مورد نظر چگونه دسته بندی شده است. همچنین کاربران در بخش‌هایی چون ذخیره سازی و اشتراک گذاری خودروها با دوستان خود دچار مشکل شدند. همچنین امکان «کارشناسی» که این روزها در بسیاری از اپلیکیشن‌های خرید و - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر گیلان استان گیلان - فروش خودرو وجود دارد کمی - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر گیلان استان گیلان - برای کاربران گنگ است و در نهایت باید گفت امکان مقایسه بین خودروها - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر گیلان استان گیلان - از جمله - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر گیلان استان گیلان - مواردی است که کاربران خواهان آن هستند.

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر گیلان استان گیلان

اگر بخواهیم نیم‌نگاهی به گزارش‌های تستادی به تفکیک در هر ۴ سامانه داشته باشیم باید گفت که تحقیقات روی پلتفرم دیوار نشان می‌دهد که کاربران از دسته‌بندی‌های بخش خودرو دیوار راضی هستند اما اکثر آنها در ابتدا متوجه چگونگی انجام فرایند ذخیره‌سازی و اشتراک نشده‌اند و از اینکه فیلتر رنگ خودرو وجود ندارد (یا آنها آن را پیدا نکردند) ناراضی هستند. نبود عکس کافی از خودروها و مفهوم فرایند کارشناسی - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر گیلان استان گیلان - نیز برای اکثر کاربران گویا نیست. صد درصد کاربران در نهایت گفته‌اند که دیوار را به دوستان خود که قصد خرید خودرو داشته باشند پیشنهاد می‌دهند.

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر گیلان استان گیلان

کاربران شیپور معتقد بودند که بخش خودروی این سامانه آنلاین خرید و فروش وسایل دست دوم از باقی بخش‌ها کامل‌تر است و از امکانات فیلترها بسیار راضی بوده‌اند. اما مساله کارشناسی در شیپور نیز برای کاربران یک مفهوم گنگ است و مسیر ذخیره کردن و رسیدن به موارد ذخیره شده و همچنین دیر Load شدن صفحات از انتقادات کاربران بوده است. هشتاد درصد کاربران نیز اعلام کرده‌اند که شیپور را به دوستانی که قصد خرید خودرو داشته باشند معرفی می‌کنند.

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر گیلان استان گیلان

کاربران با ما نیز از تنوع و تعداد دسته‌بندی‌ها بسیار رضایت - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر گیلان استان گیلان - داشتند و سرعت اپلیکیشن برایشان مطلوب بوده است. بخش اشتراک گذاری در - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر گیلان استان گیلان - باما برای کاربران بسیار واضح و راحت بوده. از آنسو نمایش فیلترها در صفحه اول اپلیکیشن را گیج کننده دانسته‌اند و فرایند دسترسی به خودروهای ذخیره شده را طولانی ارزیابی کرده‌اند. آنها تعدد فیلترها و نحوه نمایش - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر گیلان استان گیلان - آنها را چندان دوست ندارند. هشتاد درصد کاربران نیز اعلام کرده‌اند که باما را به دوستانی که قصد خرید خودرو داشته باشند - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر گیلان استان گیلان - معرفی می‌کنند.

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر گیلان استان گیلان

کاربران همراه مکانیک از تعداد عکس‌های خودروها در این پلتفرم - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر گیلان استان گیلان - رضایت داشتند و سرعت اپلیکیشن را مطلوب دانسته‌اند. آنها بخش «با پولم چی میتونم بخرم» این سامانه را جذاب معرفی کرده‌اند. از آنسو اکثر کاربران متوجه امکان جستجو در وهله اول نشده‌اند و تمام کاربران در جستجو و فیلتر کردن این جستجو دچار مشکل شده‌اند. ۶۰ درصد کاربران نیز اعلام داشته‌اند که همراه مکانیک را به دوستانی که قصد خرید خودرو دارند معرفی می‌کنند.

همانطور که در - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر گیلان استان گیلان - ابتدای مطلب گفته شد به نظر می‌رسد نتایج بازخورد مشتریان در این تحقیق نشان می‌دهد که با وجود سرمایه‌گذاری‌های - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر گیلان استان گیلان - کلان در توسعه محصول و تلاش‌های فراوان جهت برنامه‌ریزی و ایجاد مسیر هموار انتخاب و خرید خودرو در این غول‌های تکنولوژی ملی، نرم‌افزارهای این کسب‌وکارها هنوز - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر گیلان استان گیلان - تا رسیدن به حالت ایده‌آل برای استفاده کاربران فاصله دارد. شما می‌توانید متن کامل این گزارش را با دانلود این فایل - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر گیلان استان گیلان - PDF بخوانید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone