🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر چناران استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر چناران استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای سروصدا زیاد کولرگازی من وجود دارد؟
    پاسخ: دلایل زیادی برای این مشکل وجود دارد که از جمله این موارد میتوان به خرابی فن ، مشکل در موتور ، خرابی پره ها و ..اشاره کرد.
  2. سوال: دلیل پریدن فیوز در هنگام روشن کردن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: پریدن فیوز معمولا مربوط به مشکلات برق دستگاه می باشد .حتی در شرایطی ممکن است دستگاه شما بدون ایراد و مشکل اصلی از کنتور برق و فیوز های برق شما باشد.
  3. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه میتوان پرداخت کرد؟
    پاسخ: تمام تکنسین های ما معمولا دستگاه کارتخوان به همراه دارند علاوه بر این شما می توانید از درگاه های بانکی پرداخت هزینه را انجام دهید.
  4. سوال: چه ضمانتی برای خدمات ارائه شده وجود دارد؟
    پاسخ: بله؛ تمام تعمیراتی که توسط تکنسین ما انجام شود دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
  5. سوال: چرا کولرگازی هوا را خیلی کم پرتاب میکند؟
    پاسخ: فیلتر های کولرگازی بعد از مدت زمانی ذرات و گردغبار زیادی را به خود جذب می کنند و در مسیر هوا انسداد ایجاد میکنند که نیاز به تعویض و یا پاکسازی دارند . وهمچنین ممکن است این اتفاق به خاطر انسداد اواپراتور نیز باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19866.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

HP نسل جدید ورک‌استیشن‌‌های سری Z را با پردازنده‌های نسل دهم اینتل معرفی کرد

نسل جدید ورک‌استیشن‌های سری Z اچ‌پی شامل نسخه بروز شده لپ‌تاپ‌های ZBook از راه رسیدند. این محصولات در مقایسه با گذشته ابعاد کوچکتری دارند و به پردازنده‌های نسل دهم اینتل مجهز شده‌اند. اچ‌پی از لپ‌تاپ‌های ...

نسل جدید ورک‌استیشن‌های سری Z اچ‌پی شامل نسخه بروز شده لپ‌تاپ‌های ZBook از راه رسیدند. این محصولات در مقایسه با گذشته ابعاد کوچکتری دارند و به پردازنده‌های نسل دهم اینتل مجهز شده‌اند.

اچ‌پی از لپ‌تاپ‌های ZBook Fury 15 - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر چناران استان خراسان - G7 به همراه ZBook Fury 17 G7 و - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر چناران استان خراسان - ZBook Power G7 رونمایی کرده و همچنین نسل جدید ورک‌استیشن‌های سری Z اچ‌پی شامل Z2 Small Form Factor G5 ،Z2 Mini G5 و Z2 Tower G5 نیز معرفی شده‌اند.

اگر به قدرت بالاتری نیاز داشته باشید، می‌توانید ZCentral - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر چناران استان خراسان - 4R را سفارش دهید. این محصول به همراه ZCentral Remote Boost به کارکنان اجازه می‌دهد از خانه کارهای خود را - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر چناران استان خراسان - با قدرت بالایی انجام دهند و یک راهکار مناسب برای دوران دورکاری محسوب می‌شود.

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر چناران استان خراسان
اچ‌پی Z2 Mini

ورک‌استیشن کوچک Z2 Mini به سادگی پشت مانیتور قرار می‌گیرد و قدرت موردنیاز را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این محصول به پردازنده‌های دسکتاپ اینتل Xeon W یا خانواده کامت لیک اس مجهز می‌شود و می‌توان در بالاترین نسخه آن را با گرافیک انویدیا Quadro T1000 سفارش - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر چناران استان خراسان - داد.

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر چناران استان خراسان
اچ‌پی Z2 SFF G5

این کامپیوتر در نسخه‌های Small Form Factor و Tower نیز در اختیار خریداران قرار می‌گیرد که نسخه بزرگتر، قدرت بیشتری دارد. در حالی که همچنان از پردازنده‌های اینتل Xeon W یا کامت لیک اس در این محصولات استفاده می‌شود، - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر چناران استان خراسان - می‌توانید نسخه Tower را با حداکثر گرافیک انویدیا Quadro RTX 6000 با ۲۴ گیگابایت حافظه GDDR6 و نسخه SSF را با گرافیک Quadro RTX 3000 و ۶ گیگابایت حافظه GDDR6 سفارش دهید.

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر چناران استان خراسان
اچ‌پی ZBook Fury G7

لپ‌تاپ اچ‌پی ZBook Power به نمایشگر ۱۵.۶ اینچی مجهز شده که در مقایسه با نسل گذشته، ۱۹ درصد ابعاد کوچکتری دارد. ZBook Fury 15 و ZBook Fury - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر چناران استان خراسان - 17 به ترتیب در مقایسه با گذشته ۱۲ و ۲۹ درصد کوچکتر شده‌اند. این محصولات را می‌توان با پردازنده‌های اینتل زئون یا کامت لیک H و کارت‌های گرافیک Quadro انویدیا سفارش داد.

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر چناران استان خراسان
اچ‌پی ZBook Power

پنل مورد استفاده در این لپ‌تاپ‌ها گاموت - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر چناران استان خراسان - رنگی DCI-P3 - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر چناران استان خراسان - را ۱۰۰ درصد پوشش می‌دهد و همچنین موفق به کسب تاییدیه HDR 400 شده است. طبق گفته اچ‌پی، شارژدهی این محصولات در مقایسه با نسل گذشته افزایش ۲.۵ ساعتی دارد.

اچ‌پی ZCentral 4R از تاریخ ۲۸ مهر ماه وارد بازار خواهد شد. کاربران می‌توانند از امروز Z2 مینی را سفارش دهند و مدل‌های Z2 - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر چناران استان خراسان - SFF و Tower‌ آن از تاریخ ۷ مهر ماه در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. فروش مدل‌های ZBook Fury‌ از تاریخ ۲۴ شهریور و ZBook Power‌ از تاریخ ۱۴ مهر آغاز خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر یغماناز نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
عرض ادب حالتون خوبه؟ تعمیرچی آیا دور و بر روستای گوه خالصه چناران کار انجام میده؟
پاسخ: بله در روستای گوه خالصه شهر چناران خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone