🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر ملایر استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر ملایر استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کولرگازی را چه زمانی سرویس کنیم؟
    پاسخ: یهتر است کولرگازی خود را به صورت دوره های 6 ماهه و یا حداکثر به صورت سالانه سرویس کنید.
  2. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  3. سوال: دلیل خاموش نشدن کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: مشکل در ترموستات می تواند اصلی ترین دلیل این اتفاق باشد و یا ممکن است دستگاه شما با کنترل های الکتریکی همخوانی و ارتباط موثر ندارند.
  4. سوال: آیا بیش از اندازه پر کردن گاز مشکلی برای دستگاه ایجاد میکند؟
    پاسخ: بله ؛ قطعا بیش از اندازه بودن گاز مبرد در دستگاه می تواند باعث افزایش فشار در اواپراتور ها ، بالا رفتن آمپر مصرفی ، نشت گاز، ایجاد برفک و ... شود.
  5. سوال: آیا وجود مختلف ترموستات در دستگاه ها در عملکرد آنها نیز تاثیر گذار است؟
    پاسخ: تفاوت آنچنانی در کیفیت کار کولرگازی نخواهند داشت. با اینحال عملکرد صحیح آن ها قطعا موثر در عملکرد صحیح کولرگازی می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19857.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

مانیتور ۳۶۰ هرتزی و دسکتاپ‌های با گرافیک RTX 30 ایسر از راه رسیدند

در نمایشگاه CES 2020 شرکت انویدیا سریعترین مانیتور گیمینگ جهان یعنی ایسوس ROG Swift 360 را با رفرش ریت ۳۶۰ هرتز معرفی کرد و حالا شاهد رونمایی از مانیتور Predator X25 ایسر با این ویژگی ...

در نمایشگاه CES 2020 شرکت انویدیا سریعترین مانیتور گیمینگ جهان یعنی ایسوس ROG Swift 360 را با رفرش ریت - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر ملایر استان همدان - ۳۶۰ هرتز معرفی - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر ملایر استان همدان - کرد و حالا شاهد رونمایی از مانیتور Predator X25 ایسر با این ویژگی هستیم.

این مانیتور مانند محصول ایسوس برای گیمرهای حرفه‌ای توسعه پیدا کرده و تاخیر بسیار کمی - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر ملایر استان همدان - دارد. با توجه به رفرش ریت ۳۶۰ هرتز نمایشگر، فریم‌های بازی هر ۲.۸ میلی ثانیه به نمایش گذاشته می‌شوند. مدل‌های قبلی این مانتیورها دارای رفرش ریت ۱۲۰ تا ۲۴۰ هرتز بوده‌اند.

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر ملایر استان همدان

مانیتور Predator X25 با ابعاد ۲۴.۵ اینچ از پردازنده G-Sync انویدیا بهره می‌برد و یکی از اولین محصولات مجهز به فناوری «Reflex Latency Analyzer» این کمپانی محسوب می‌شود.

ابزار اندازه‌گیری تاخیر سیستم، اطلاعات مربوط به عملکرد ماوس، کامپیوتر و نمایشگر را در اختیار گیمرها قرار می‌دهد. با وجود معرفی این مانیتور، انویدیا زمان عرضه و همچنین قیمت آن را اعلام نکرده، با این حال نباید منتظر قیمت پایینی برای این محصول باشیم.

انویدیا اخیرا از کارت‌های گرافیک سری RTX 30 رونمایی کرده و ایسر امکان سفارش کامپیوترهای گیمینگ خود با این قطعات را فراهم کرده است. کامپیوترهای گیمینگ سری Predator Orion مانند گذشته طراحی جذابی دارند و درون آن‌ها از نورپردازی استفاده شده است.

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر ملایر استان همدان
ایسر Predator Orion 9000

بالاترین مدل، ایسر Predator Orion 9000 را می‌توان با کارت گرافیک بسیار قدرتمند GeForce RTX 3090 و پردازنده فوق‌العاده سریع اینتل Core i9-10980XE Extreme Edition سفارش داد. مدل بعدی، Predator Orion 5000 نام دارد که سفارش آن با کارت گرافیک RTX 3090 و همچنین پردازنده نسل دهم اینتل Core i9-10900K برای گیمرها امکان‌پذیر است.

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر ملایر استان همدان
ایسر Predator - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر ملایر استان همدان - Orion - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر ملایر استان همدان - 5000

پایین‌ترین مدل با نام Predator Orion 3000 نسبت به دو مدل دیگر ارزانتر است، با این حال قدرت مناسبی در اختیار گیمرها قرار می‌دهد. در این کیس می‌توان از کارت گرافیک جدید GeForce RTX 3070 و پردازنده نسل دهم اینتل Core i7 استفاده کرد. در حال حاضر تاریخ عرضه و همچنین قیمت این کامپیوترهای گیمینگ از سوی ایسر اعلام نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone