🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر رودبار استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر رودبار استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  2. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  3. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  4. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  5. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15573.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

گوگل برای جلوگیری از وقوع مجدد بحران WebView، استراتژی جدیدی اتخاذ می‌کند

حدود یک ماه پیش خرابی ابزار WebView در اندروید باعث از کار افتادن بسیاری از اپلیکیشن‌های این سیستم عامل از جمله جیمیل، گوگل پی و چند اپ بانکی شد. اهمیت این مشکل که رفع آن ...

حدود - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر رودبار استان گیلان - یک ماه پیش خرابی ابزار WebView - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر رودبار استان گیلان - در اندروید باعث از کار افتادن بسیاری از اپلیکیشن‌های این سیستم عامل از جمله جیمیل، گوگل پی و چند اپ بانکی شد. اهمیت این مشکل که رفع آن تقریبا هشت ساعت طول کشید، آن‌قدر زیاد بود که حالا گوگل گزارش تازه‌ای را به بیان علت و تمهیدات لازم برای جلوگیری از وقوع مجدد این ایراد اختصاص داده است.

اهالی «ماونتین - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر رودبار استان گیلان - ویو» در گزارشی می‌گویند باگی در کروم و ابزار WebView باعث ایجاد ناپایداری در اپلیکیشن‌هایی - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر رودبار استان گیلان - شده بود که از این ابزار برای نمایش محتواهای تحت وب استفاده می‌کردند. این باگ موجب کرش اپلیکیشن‌ها می‌شد، به همین خاطر گوگل در کمترین زمان با انتشار آپدیتی از طریق گوگل پلی مشکل را برطرف کرد.

این شرکت حالا وعده داده که برای - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر رودبار استان گیلان - جلوگیری از وقوع مجدد این بحران استراتژی تازه‌ای را دنبال خواهد کرد. گوگل حالا پیش - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر رودبار استان گیلان - از انتشار هر نسخه جدید از WebView، ارزیابی‌های دقیقی را روی این ابزار و ابزارهای وابسته به آن انجام خواهد داد. - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر رودبار استان گیلان - WebView اکنون یک Safe Mode خواهد داشت تا در صورت بروز چنین - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر رودبار استان گیلان - خطاهایی به سرعت بتواند به نسخه سالم قبلی برگردد.

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر رودبار استان گیلان

گوگل همچنین وعده - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر رودبار استان گیلان - داده که ارتباطات خود را با کاربران و محققان امنیتی نزدیک‌تر می‌کند تا سریع‌تر در جریان وقوع این مشکلات قرار بگیرد. به‌علاوه، آن‌ها می‌خواهند سرعت مکانیزم آپدیت کروم و WebView را از طریق - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر رودبار استان گیلان - گوگل پلی افزایش دهند تا انتشار اصلاحیه‌های احتمالی این قدر - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر رودبار استان گیلان - طول نکشد. در گزارش این شرکت آمده:

«گوگل تعهد دارد که - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر رودبار استان گیلان - به‌طور پیوسته و سریع فناوری و - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر رودبار استان گیلان - کارکردهای خود را بهبود ببخشد تا از اختلال در سرویس‌هایش جلوگیری کند. از شکیبایی شما سپاس‌گزاریم و دوباره به خاطر هر صدمه‌ای که به سازمان‌تان وارد شده - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر رودبار استان گیلان - پوزش می‌طلبیم.»

این شرکت امیدوار است که با اصلاح ساختاری نرم‌افزارها و همکاری بیشتر - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر رودبار استان گیلان - و سریع‌تر در بخش‌های مختلف، بتواند از بروز چنین مشکلات حاد - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر رودبار استان گیلان - و همه‌گیری جلوگیری کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone