🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چگونه می توانم با تکنسین جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ کنم؟
    پاسخ: بله؛ همه تکنسین های ما سریعا بعد از ثبت شفارش با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی لازم را انجام خواهند داد.
  2. سوال: هزینه تعمیرات دستگاه من چقدر می شود؟
    پاسخ: بله تمامی هزینه ها طبق تعرفه مشخص شده اعلام خواهد شد.
  3. سوال: چرا فیوز کولرگازی قطع می شود؟
    پاسخ: مصرف بالای انرژی که باعث این اتفاق می شود به سبب های متفاوت روی می دهد . کافی است فیلتر هوای شما مسدود شده باشد که در این حالت دستگاه برای کاهش پیدا نکردن راندمان خود انرژی بیشتری صرف انجام کار خود می کند.
  4. سوال: آیا بیش از اندازه پر کردن گاز مشکلی برای دستگاه ایجاد میکند؟
    پاسخ: بله ؛ قطعا بیش از اندازه بودن گاز مبرد در دستگاه می تواند باعث افزایش فشار در اواپراتور ها ، بالا رفتن آمپر مصرفی ، نشت گاز، ایجاد برفک و ... شود.
  5. سوال: نقش و وظیفه موتورفن در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: هر کدام از این موتور فن ها وظیفه به چرخش در آوردن و انتقال جریان هوا را دارند . این قطعات از حساسیت زیادی برخوردار هستند .درصورت مشاهده هر گونه احتمال خرابی در این قطعات لازم است فورا با تکنسین های متخصص تماس بگیرید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34491.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

اپل برای اولین بار مراسم رونمایی آیفون های جدید را در توییتر پخش زنده می کند

بسیاری از تصمیمات اپل تعجب برانگیز هستند و این شرکت عادت های خاص خود را دارد. اپل از شبکه های اجتماعی به سبک خودش استفاده می کند. اکانت اینستاگرام این شرکت که اخیراً راه اندازی ...

بسیاری از تصمیمات اپل تعجب برانگیز - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران - هستند و این شرکت عادت های خاص خود را دارد. اپل از شبکه های اجتماعی به سبک خودش استفاده می کند. اکانت اینستاگرام این شرکت که اخیراً راه اندازی شده برای نمایش عکس های ثبت شده با آیفون کاربرد دارد. در اکانت یوتوب اپل فقط شاهد پخش تبلیغات محصولات این شرکت هستیم و کامنت ها هم بسته است تا این شبکه اجتماعی به کانالی صرفاً تبلیغاتی برای محصولات شرکت آمریکایی تبدیل شود. اپل از توییتر هم صرفاً برای ارسال پست های تبلیغاتی در feed دیگران استفاده می کند و اگر حساب کاربری این شرکت را - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران - باز کنید هیچ توییتی مشاهده نمی شود.

اپل تا امروز یک عادت دیگر هم داشت و همیشه مراسم رونمایی محصولات خود را فقط برای پلتفرم مک پخش می کرد، یعنی اگر می خواستید چنین رویدادهایی را زنده تماشا کنید، به یکی از کامپیوترهای ساخت اپل احتیاج داشتید. اما یک توییت تبلیغاتی که این شرکت اخیراً منتشر کرده است نشان می دهد اپل تصمیم گرفته امشب مراسم رونمایی آیفون های جدید خود را روی حساب توییتر نیز به شکل زنده پخش کند تا کاربران بیشتری - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران - شانس تماشای مراسم را داشته باشند.

تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران

بر اساس توییت اپل، پخش زنده ی مراسم رونمایی از ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران آغاز می شود. ما هم در دیجیاتو به همین مناسب یک ویژه برنامه زنده تدارک دیدیم که حدود ۴۵ دقیقه پیش از رویداد اپل آغاز می شود و تا پایان مراسم رونمایی ادامه دارد. از شما دعوت می کنیم امشب همزمان با رونمایی اپل از آیفون ها و محصولات جدید دیگر، با ویژه برنامه ی زنده ی دیجیاتو همراه باشید.

- تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone