🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر سنقر استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر سنقر استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  2. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  3. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  5. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21595.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

رندرها و مشخصات گلکسی تب S7 از تبلتی قدرتمند و جذاب خبر می‌دهد

در دنیایی که تبلت‌های اندرویدی با کیفیت به سختی پیدا می‌شوند، سامسونگ یکی از معدود تولیدکنندگان آنهاست و حالا مشخصات و رندرهای تبلت بعدی این شرکت افشا شده است. سامسونگ خود را برای رونمایی از ...

در دنیایی که - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر سنقر استان کردستان - تبلت‌های اندرویدی با کیفیت به سختی پیدا می‌شوند، سامسونگ یکی از معدود تولیدکنندگان آنهاست و حالا مشخصات و رندرهای تبلت بعدی این شرکت افشا شده است.

سامسونگ - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر سنقر استان کردستان - خود را برای رونمایی از گلکسی تب S7 و S7 پلاس آماده می‌کند اما از همین - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر سنقر استان کردستان - حالا رندرها و بخشی از مشخصات این دو تبلت افشا شده است. بر اساس بنچمارکی که از گلکسی تب S7 پلاس در «گیک بنچ» رویت شده این دستگاه به اندروید ۱۰ و ۶ گیگابایت رم مجهز خواهد بود. البته بعید نیست با پیکربندی‌های دیگری هم روانه بازار شود.

تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر سنقر استان کردستان

نکته جالبتر اشاره به مین بورد «kona» است که به معنی استفاده از چیپست قدرتمند اسنپدراگون ۸۶۵ خواهد بود. پیش از - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر سنقر استان کردستان - این هم برخی گمانه‌زنی ها در مورد بکارگیری این تراشه به گوش می‌رسید. گیک‌بنچ به دیگر مشخصات  گلکسی تب S7 پلاس اشاره نکرده اما بر اساس شایعات - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر سنقر استان کردستان - این دستگاه با نمایشگر ۱۲.۴ اینچی با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز، باتری ۹۸۰۰ میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شبکه 5G از راه خواهد رسید.

گلکسی تب S7 احتمالا - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر سنقر استان کردستان - از نظر سخت افزار - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر سنقر استان کردستان - پردازشی تفاوتی با نسخه پلاس نخواهد داشت اما به عنوان نسخه کوچکتر با نمایشگر ۱۱ اینچی و باتری ۷۷۶۰ میلی آمپرساعتی به دست کاربران می‌رسد. - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر سنقر استان کردستان - در مورد تاریخ عرضه این محصولات حرفی به میان نیامده اما انتظار می‌رود طی ماه آینده یا در مرداد ماه شاهد آن باشیم.

در ادامه افشاگری‌های پیرامون تبلت‌های جدید سامسونگ OnLeaks@ و افشاگر تازه‌کار دیگری به نام Pigtou رندرهای سه بعدی گلکسی تب S7 را منتشر کرده‌اند که کم و بیش همان چیزی است که از یک تبلت سال ۲۰۲۰ انتظار می‌رود.

طراحی نمایشگر بزرگ با حاشیه‌های اندک و دوربین دوگانه بی شباهت به آیپد پرو نیست. در پنل عقب و زیر دوربین تو رفتگی عمودی دیده می‌شود که احتمالا محل اتصال مغناطیسی قلم دیجیتال است. به - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر سنقر استان کردستان - گفته این افشاگران تب - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر سنقر استان کردستان - S7 ابعادی برابر - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر سنقر استان کردستان - با ۲۵۳.۷ در ۱۶۵.۳ در ۶.۳ میلیمتر خواهد داشت که از آیپد پرو ۱۱ اینچی امسال کمی باریکتر و - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر سنقر استان کردستان - کشیده‌تر است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر زرگیس نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
مرکز شما روستای غیاث آباد سنقر هم اعزام نیرو داره
پاسخ: بله در روستای غیاث آباد شهر سنقر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone