🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر بندر انزلی استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر بندر انزلی استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: اواپراتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: گرمای خانه شما توسط این بخش جذب میشود. این قطعه نیاز به سرویس مداوم خواهد داشت زیرا کوچکترین مشکل در آن در راندمان عملکرد آن به شدت تاثیرگذار خواهد بود.
  2. سوال: چقدر طول می کشد تعمیرکار در محل حضور یابد؟
    پاسخ: حداکثر تا 45 الی 60 دقیقه بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین با شما جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ خواهند کرد.
  3. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  4. سوال: ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تنظیم دما محیط کار اصلی ترموستات است که با اندازه گیری دمای محیط برای رساندن آن به دمای دلخواه شما بر عملکرد کمپرسور نظارت می کند.
  5. سوال: وظیفه و عملکرد اکسپنشن (لوله مویی) در کولر گازی چیست؟
    پاسخ: لوله مویی با همکاری اواپراتور در تبخیر گاز مبرد عمل می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32445.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

سایت‌های تبلیغات آنلاین رفع فیلتر شدند

چهار سایت ای‌نتورک، تبلیغ دات کام، ادنگاه و دیدوگرام که از روز سه شنبه ۲۶ تیرماه مسدود شده‌ بودند، رفع فیلتر شدند. پیش‌تر «شایان شلیله»، مدیرعامل Anetwork در گفتگو با دیجیاتو خبر داده بود که احتمالاً درخواست ...

چهار سایت ای‌نتورک، تبلیغ دات کام، ادنگاه و دیدوگرام که از روز سه شنبه ۲۶ تیرماه مسدود شده‌ بودند، رفع فیلتر شدند. پیش‌تر «شایان شلیله»، مدیرعامل Anetwork در گفتگو با دیجیاتو خبر داده بود که احتمالاً درخواست فیلترینگ از سوی وزارت ارشاد مطرح شده چرا که وزارت ارشاد تنها تبلیغات آفلاین را به رسمیت می‌شناسد. حالا اما با وساطت‌های پیش آمده این چند سرویس از فیلترینگ درآمده‌اند و مجددا در دسترس کاربران قرار گرفتند.

تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر بندر انزلی استان گیلان

با اینکه به گفته بیشتر کارشناسان، وزیر ارتباطات از زمان آغاز فعالیت خود توانسته تاحدی حامی کسب‌وکارهای آنلاین باشد ولی بازهم گاهی شاهد چنین اتفاقاتی در این حوزه هستیم که موجب سلب اعتماد و از بین رفتن انگیزه بین فعالان استارتاپی کشور می‌شود. شلیله در همین مورد بی ‌انگیزشی گفته بود:

«یکی از مشکلات بزرگ هم همین است که وقتی چنین اتفاقاتی می‌افتد، اعتماد کسب‌وکارها به زیرساخت ملی و شبکه ملی - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر بندر انزلی استان گیلان - اطلاعات از بین می‌رود؛ یکی از دلایل - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر بندر انزلی استان گیلان - تشکیل شبکه ملی اطلاعات این بود که وقتی هاست یک سرویس در ایران است، مشکل فیلترینگ برای آن سایت پیش نیاید چون می‌توان آن را پیدا - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر بندر انزلی استان گیلان - کرد و به هاستش اخطار داد.

بحث فیلتر - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر بندر انزلی استان گیلان - ای‌نتورک اعتماد ما را به شدت از بین برد. دلیل حساسیت ما هم همین بود که اگر خارج از کشور بودیم، کاربران ما می‌توانستند با وی‌پی‌ان - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر بندر انزلی استان گیلان - وارد شوند و از سرویس‌ها استفاده کنند ولی زمانی‌که در ایران بودیم از خارج از کشور هم سایت به صورت کامل مسدود بود.»

تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر بندر انزلی استان گیلان

بنا به اطلاعات منتشر شده بعد از جلسات - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر بندر انزلی استان گیلان - مختلف با وزارت ارشاد، فعلا تصمیم بر این شده  شرکتهای فعال در این - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر بندر انزلی استان گیلان - زمینه به جای مجوز از کانون تبلیغاتی،صرفا با دریافت مجوز از اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی، مورد تایید وزارت ارشاد قرار بگیرند. آنطور که به نظر می‌رسد لیست سایت‌هایی که وزارت ارشاد آنها را برای فیلترینگ در نظر داشته به 35 عدد می‌رسید ولی در حال حاضر بعد از این جلسات، قرار شده که هیچ کدام از سایت‌های این - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر بندر انزلی استان گیلان - لیست دچار فیلترینگ نشوند. - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر بندر انزلی استان گیلان - قرار است که تمام آنها این روند دریافت مجوز را طی کنند. به این صورت که اتحادیه فراخوانی منتشر می‌کند تا بقیه سایت‌ها هم برای دریافت مجوز اقدام کنند.

- تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر بندر انزلی استان گیلان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone