🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی بوش در شهر مینودشت استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی بوش در شهر مینودشت استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا فیوز کولرگازی قطع می شود؟
    پاسخ: مصرف بالای انرژی که باعث این اتفاق می شود به سبب های متفاوت روی می دهد . کافی است فیلتر هوای شما مسدود شده باشد که در این حالت دستگاه برای کاهش پیدا نکردن راندمان خود انرژی بیشتری صرف انجام کار خود می کند.
  2. سوال: محافظ برق چه کمکی در عملکرد کولرگازی من دارد؟
    پاسخ: محافظ های برق قطعا به صورت غیرمستقیم برای کولرگازی مفید خواهند بود . جلوگیری از سوختگی قطعات مختلف در اثر ولتاژهای غیر طبیعی و یا قطع برق ناگهانی ، مراقبت از سیستم برق رسانی و ... از عملکرد های مفید این قطعه جانبی می باشد.
  3. سوال: تفاوت ترموستات الکترونیکی و مکانیکی کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تفاوت آنچنانی در کیفیت کار کولرگازی نخواهند داشت. با اینحال عملکرد صحیح آن ها قطعا موثر در عملکرد صحیح کولرگازی می باشد.
  4. سوال: آیا تعمیر کولرگازی من با زمان زیادی مواجه خواهد شد؟
    پاسخ: خیر ؛ تعمیرات شما در اسرع وقت و در نهایت سرعت و دقت انجام خواهد گرفت.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای کولرگازی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17004.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

رسانه‌های چینی: کوالکام مجوز فروش چیپست به هواوی را دریافت کرد

تحریم هواوی از سوی غول‌های صنعت چیپ مشکلات بسیاری را دامن گیر این شرکت کرد حالا اما به نظر می‌رسد کوالکام به عنوان یکی از پیشرو‌ترین تولیدکنندگان چیپ مجوز تجارت دوباره با این شرکت را ...

تحریم هواوی از سوی غول‌های صنعت چیپ مشکلات بسیاری را دامن گیر این - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر مینودشت استان گلستان - شرکت کرد حالا اما به نظر می‌رسد کوالکام به عنوان یکی - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر مینودشت استان گلستان - از پیشرو‌ترین تولیدکنندگان چیپ مجوز تجارت دوباره با این شرکت را پیدا کرده است.

بر اساس گزارش رسانه چینی «36KR Holdings» به نقل - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر مینودشت استان گلستان - از منبعی نزدیک به هواوی، درخواست کوالکام برای فروش تجهیزات به این شرکت با موافقت مقامات آمریکایی همراه شده است.پیش - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر مینودشت استان گلستان - از این «فایننشال تایمز» مدعی شده بود ایالات متحده صدور مجوز داد و ستد با هواوی را برای دیگر تولیدکنندگان چیپست را کلید زده اما این مجوز به شرطی صادر می‌شود که از قطعات آنها در بخش 5G هواوی استفاده نشود

کوالکام هفته گذشته در گزارش مالی فصلی خود - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر مینودشت استان گلستان - با اشاره به درآمد ۱.۸ میلیارد دلاری فروش پتنت به هواوی تاکید کرده بود که از دولت ترامپ درخواست کرده - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر مینودشت استان گلستان - دوباره اجازه همکاری با - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر مینودشت استان گلستان - این شرکت چینی را به آنها بدهد.

بر اساس تحریم‌هایی که - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر مینودشت استان گلستان - آمریکا به بهانه جاسوسی برای دولت چین علیه هواوی اعمال کرده هر شرکتی در هر نقطه از دنیا که از فناوری‌های حساس آمریکایی استفاده می‌کند، برای فروش تجهیزات به هواوی باید موافقت واشنگتن را جلب کند در غیر این صورت خود آن شرکت هم در خطر تحریم و جریمه مالی قرار می‌گیرد.

تعمیرات کولر گازی بوش در شهر مینودشت استان گلستان

واحد های‌سیلیکون هواوی خود توانایی تولید چیپست دارد اما به خاطر تحریم‌ها امکان همکاری با ARM به عنوان ارائه کننده فناوری زیربنایی ساخت چیپست و همچنین واردات برخی قطعات لازم را از دست داده و از اینرو همکاری با کوالکام می‌تواند خبر بسیار خوبی برای آنها باشد. قبلا «گو پینگ»، رییس هیئت مدیره شرکت - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر مینودشت استان گلستان - چینی هم گفته بود در صورت فراهم شدن شرایط هواوی مایل به استفاده از چیپست‌های کوالکام است.

پیش از این TSMC، اینتل، سونی و Omnivision نیز برای ادامه همکاری با هواوی موفق به دریافت مجوز از وزارت بازرگانی ایالات متحده آمریکا شده بودند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone