🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر کنگاور استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر کنگاور استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک چگونه عمل می کنند؟
    پاسخ: هر دو کاربرد های یکسان دارند ولی در حالت اتومات بدون نیازبه دکمه ای دیگر شما تنها با فشردن و تنظیم ولوم ها گاز جرقه ها روشن شده و عمل می کنند.
  2. سوال: فن خنک کننده در فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: بعضی از فر ها مخصوصا فر های برقی دارای فن خنک کننده هستند که فر را بعد از پخت پز به اندازه کافی خنک کند.
  3. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر می باشد.
  4. سوال: به چه علت موقع روشن شدن اجاق گاز و فر فیوز میپرد؟
    پاسخ: در قسمت های الکترونیکی فر برقی و اجاق گاز (فندک و ترموستات)ممکن است اتصالی در هنگام نشت اب یا خرابی ایجاد شود که باعث پریدن فیوز خواهد شد.
  5. سوال: چرا فندک اجاق گاز یا فر من کار نمی کند؟
    پاسخ: قطع برق و خرابی میکروسوئیچ جرقه زن باعث می شود فندک دستگاه شما کار نکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28564.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

دیجی کالا چندین هزار گوشی‌ سامسونگ و هواوی را با قیمت مصوب به فروش می‌رساند

دیجی کالا قصد دارد تعداد محدودی گوشی موبایل را با قیمت مصوب به دست مشتریان خود برساند تا بر «مشتری‌محوری» خویش پایدار باشد. این مجموعه اعلام کرده که در راستای شفافیت بیشتر و برقراری عدالت، تصمیم ...

دیجی کالا قصد دارد تعداد محدودی گوشی موبایل را با قیمت مصوب به دست مشتریان خود برساند تا بر «مشتری‌محوری» خویش پایدار باشد. این مجموعه اعلام کرده که در راستای شفافیت بیشتر و برقراری عدالت، تصمیم دارد که فروش - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر کنگاور استان کردستان - این دسته از محصولات را با نظارت و دقت بیشتری انجام دهد و به هر شخص تنها یک گوشی موبایل بفروشد.

روابط عمومی دیجی کالا در گفتگو با دیجیاتو اعلام می‌کند که استقبال از این طرح در دقایق - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر کنگاور استان کردستان - آغازین شروع آن در ساعت ۱۴ امروز بسیار بالا بوده، به طوریکه اکثر گوشی‌ها در عرض پنج دقیقه به فروش رسیده اند:

«بیشتر مدلها در دقایق آغازین طرح - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر کنگاور استان کردستان - تمام شد و با توجه به اینکه تعداد مدلها بسیار - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر کنگاور استان کردستان - محدود بود، این موضوع پیش بینی می‌شد. با این وجود باید بگویم که طرح فردا هم ادامه خواهد داشت و متقاضیانی که بخت خرید گوشی امروز با آنها همراه نبوده، - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر کنگاور استان کردستان - می‌توانند شانس خود را فردا امتحان کنند.»

به - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر کنگاور استان کردستان - گفته روابط عمومی دیجی کالا حدود ۸ هزار گوشی تامین شده که قرار است طی نوبت‌های مختلف به فروش برسد. - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر کنگاور استان کردستان - او در پاسخ به اینکه دیجی کالا چگونه بر مسیر فروش این محصولات نظارت دارد می‌گوید:

«تمهیدات لازم انجام شده و سفارشات را به طور دقیق بررسی می‌کنیم تا اگر چیزی بر خلاف اصول فروش این کالاها دیدیم، سفارش را لغو کرده و هزینه را عودت دهیم. ما شماره کارت ملی افراد را چک کرده و آدرس‌های مشترک را نیز حذف می‌کنیم و همچنین برای جلوگیری از سواستفاده‌های احتمالی نیز، مشخصات خریدار با - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر کنگاور استان کردستان - کنترل و تطبیق شماره موبایل، مشخصات کارت بانکی، آدرس و کد ملی بررسی خواهد شد.»

تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر کنگاور استان کردستان

دیجی کالا خبر می‌دهد که گوشی‌های سامسونگ که در فاز اول فروش طرح گوشی به قیمت مصوب قرار گرفته‌اند، توسط تامین کننده دیگری مهیا شده ولی اعلام می‌کند که در روزهای - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر کنگاور استان کردستان - آتی (سه تا چهار روز دیگر) قصد دارد تا مدل‌های متنوعی از برند هوآوی را نیز با قیمت مصوب به فروش برساند؛ مدل‌هایی که به گفته روابط عمومی دیجی کالا از مدل‌های جدیدتر این برند خواهند بود.

دیجی کالا اعلام کرده که این گوشی‌ها پس از طی فرایندهای اصولی و بر اساس قیمت مصوب خرده فروشی فقط به مصرف کننده نهایی عرضه می‌شوند. این فرایندها شامل پرداخت تعرفه‌ها و عوارض و احتساب هزینه‌های مربوط به خدمات پس از فروش است و به تایید سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان می‌رسد. همچنین این گوشی‌ها دارای برچسب قیمت مصرف‌کننده هستند و در سامانه ۱۲۴ نیز قیمت آن‌ها در دسترس است.

طرح فروش گوشی‌های موبایل با قیمت مصوب - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر کنگاور استان کردستان - از امروز آغاز شده و بر اساس جدولی که دیجی کالا منتشر کرده تا فردا ادامه خواهد داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone