🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  2. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  4. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44187.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

داماد دونالد ترامپ: وزارت دفاع آمریکا هنوز از فلاپی دیسک استفاده می کند

وزارت دفاع آمریکا هنوز از فلاپی دیسک استفاده می کند؛ این خبر تنها یکی از مواردی بود که روز گذشته در جریان نشست «شورای تکنولوژی آمریکا» عنوان شد. در جریان این رویداد، ترامپ اعلام کرد ...

وزارت دفاع آمریکا هنوز از فلاپی دیسک استفاده می کند؛ این خبر تنها یکی از مواردی بود که روز گذشته در جریان نشست «شورای تکنولوژی آمریکا» عنوان شد. در جریان این رویداد، ترامپ اعلام کرد که قصد دارد با کمک گرفتن از بخش خصوصی، بر مشکلات ناشی از سطح فناوری قدیمی دولت فدرال غلبه کند.

تسلا و فیسبوک نماینده ای در این نشست نداشتند

در این نشست که با حضور هجده تن از مدیران ارشد تکنولوژی آمریکا از جمله جف - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - بزوس مدیرعامل آمازون، تیم کوک مدیرعامل اپل، ساتیا نادلا مدیرعامل مایکروسافت و اریک اشمیت رئیس هیئت مدیره آلفابت برگزار شد، «جرد کوشنر» (Jared Kushner) مشاور ارشد (و داماد) رئیس جمهور ایالات متحده مثال هایی باور نکردنی از زیرساخت قدیمی و منسوخ فناوری اطلاعات در دولت فدرال بیان کرد.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

به گفته کوشنر، وزارت دفاع آمریکا هنوز از فلاپی دیسک های 8 اینچی در برخی سیستم های قدیمی اش استفاده می کند. همچنین - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - برخی از نهادهای دولتی بیش از 1.6 میلیون آدرس ایمیل را روی سرورهای داخلی (و نه روی سرویس های کلاود) نگهداری می کنند که ماهانه 20 دلار به ازای - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - هر کاربر هزینه در پی دارد، در حالی که استفاده از خدمات ایمیل مبتنی بر کلاود می تواند این هزینه را به 3 دلار در هر ماه برساند.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی
فلاپی دیسک 8 اینچی (20 سانتیمتری)

کوشنر در ادامه صحبت هایش افزود:

هدف ما از این نشست کاملاً واضح است. ما به مجموعه جدیدی از استارتاپ ها با محوریت فناوری های دولتی نیازمندیم که بتوانند در شفاف سازی دولت و پاسخگویی به نیازهای شهروندان، حرف اول را در سطح جهانی بزنند.

البته برخی از مدیران فناوری از جمله «جنیفر پالکا»در این نشست گفتند درخواست مدرنیزه کردن خدمات عمومی و ایجاد زندگی بهتر برای همه شهروندان آمریکایی، با روند کاهش بودجه زیرساختی در دولت ترامپ جور در نمی آید و خواستار رویکرد بهتری در - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - این زمینه شدند.

- تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone