🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر خلخال استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر خلخال استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خاموش شدن ناگهانی کولرگازی چه دلیلی دارد؟
    پاسخ: مشکل در کمپرسور دستگاه به دلیل کارکرد زیاد و افزایش دمای آن از دلایل رایج این مشکل هستند.
  2. سوال: نقش و وظیفه کندانسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: در هنگام گرمایش یا سرمایش بسته به نوع استفاده گرمای گاز را جذب و یا دفع می کند و اختلال در عملکرد آن باعث تشکیل هوا با دما نا مناسب خواهد شد.
  3. سوال: چرا کولرگازی من برفک می زند؟
    پاسخ: نشت گاز مبرد داخل کولرگازی این عامل را ایجاد میکند . شما برای جلوگیری از این عوامل باید دستگاه را به صورت دوره ای سرویس کنید و شروع چنین مشکلاتی پیش تر جلوگیری کنید.
  4. سوال: آیا وجود مختلف ترموستات در دستگاه ها در عملکرد آنها نیز تاثیر گذار است؟
    پاسخ: ترموستات مکانیکی (مویین) شامل یک عدد سنسور ، لوله مویین و دیافراگم است که بر اساس انبساط مایع عمل می کند در صورتی که ترموستات الکترونیکی فقط با دریافت دما از سنسور فرمان قطع و وصل را اعمال می کند.
  5. سوال: کنتاکتور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد کلی و نقش آن مانند یک کلید ساده است که یک سمت آن همیشه نول و سمت دیگر فاز قطع و وصل می شود که البته این قطعه در بعضی از کولرگازی ها وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16193.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

ویدیوی رسمی جعبه گشایی گلکسی بوک فلکس ۲ 5G [تماشا کنید]

سامسونگ با انتشار دو ویدیوی رسمی جعبه گشایی گلکسی بوک فلکس ۲ (مدل 5G) و برخی از مهم‌ترین قابلیت‌های این لپ تاپ را به نمایش کشید. سامسونگ هفته قبل از لپ تاپ‌های جدید خود برای ...

سامسونگ با انتشار دو ویدیوی رسمی جعبه گشایی گلکسی بوک فلکس - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر خلخال استان اردبیل - ۲ (مدل 5G) و برخی از مهم‌ترین قابلیت‌های این لپ تاپ را به نمایش کشید.

سامسونگ هفته قبل از لپ تاپ‌های جدید خود برای سال ۲۰۲۱ رونمایی کرد. این سازنده کره‌ای چهار لپ تاپ ویندوزی جدید به سبد محصولاتش اضافه کرده که شامل گلکسی بوک فلکس ۲، گلکسی بوک فلکس ۲ (مدل 5G)، گلکسی بوک Ion 2 و نوت‌بوک پلاس ۲ می‌شوند. - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر خلخال استان اردبیل - این شرکت ویدیوی جعبه گشایی گلکسی - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر خلخال استان اردبیل - بوک فلکس ۲ (مدل 5G) را منتشر کرده که در ادامه مشاهده می‌کنید:

گلکسی بوک فلکس 2 5G از نمایشگر ۱۳.۳ اینچی لمسی با رزولوشن ۱۹۲۰x۱۰۸۰ پیکسل و - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر خلخال استان اردبیل - پردازنده نسل یازده اینتل برخوردار است. این لپ تاپ در بالاترین مشخصات به ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر خلخال استان اردبیل - از نوع NVMe مجهز می‌شود. این محصول همچنین با قلم S Pen به دست کاربر رسیده و - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر خلخال استان اردبیل - از دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، وب‌کم 720p و باتری ۶۹.۷ وات ساعتی برخوردار - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر خلخال استان اردبیل - است. سامسونگ در ویدیوی دوم برخی از قابلیت‌های این لپ تاپ را نشان داده است:

مجهز کردن لپ تاپ به دوربین اصلی شاید در نگاه اول غیرمنطقی به نظر برسد اما همانطور که مشاهده کردید لپ تاپ سامسونگ به لطف بهره مندی از قابلیت document mode اسکن کردن اسناد را آسان تر می‌کند. همچنین می‌توان از اپ Samsung Notes برای یادداشت‌برداری، نقاشی، ویرایش تصاویر، ایجاد PDF، امضا - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر خلخال استان اردبیل - کردن اسناد و غیره استفاده کرد.

از دیگر ویژگی‌های - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر خلخال استان اردبیل - قابل توجه گلکسی بوک فلکس 2 5G می‌توان - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر خلخال استان اردبیل - به پشتیبانی از شبکه 5G، وای فای ۶، بلوتوث ۵.۱ و برخورداری از حسگر اثر انگشت، درگاه تاندربولت ۴، HDMI و شیار کارت حافظه microSD اشاره کرد. این محصول - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر خلخال استان اردبیل - در رنگ نقره‌ای با قیمت ۲۴۸۰ دلار به بازار عرضه شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر چهرمینو نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
روزتون بخیر مرکز شما اطراف شهرک دانش خلخال تعمیرات داره
پاسخ: بله در شهرک دانش شهر خلخال خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone