🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر نمین استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر نمین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: گاز مبرد چیست؟
    پاسخ: این گاز در بخش کندانسور به صورت مایع در می آید و با از دست دادن سرمای خود مجدد به صورت گاز مبرد در خواهد آمد. کیفیت گاز و اندازه آن قطعا در عملکرد بهترکولرگازی تاثیر خواهد داشت.
  2. سوال: چه زمانی میتوانیم نتیجه بگیریم برد دستگاه مشکل است؟
    پاسخ: برد را میتوان به مغز کولرگازی تشبیه کرد بنابراین خرابی در هر قسمتی میتواند به دلیل عملکرد نادرست برد باشد.
  3. سوال: دلیل کارنکردن کولرگازی روی دورتند چیست؟
    پاسخ: ایراد در سیم رابط بین دور تند پروانه ها مشکل داشته باشد که بررسی آن باید توسط تکنیسن صورت گیرد.
  4. سوال: اواپراتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: گرمای خانه شما توسط این بخش جذب میشود. این قطعه نیاز به سرویس مداوم خواهد داشت زیرا کوچکترین مشکل در آن در راندمان عملکرد آن به شدت تاثیرگذار خواهد بود.
  5. سوال: دلیل خاموش نشدن کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: مشکل در ترموستات می تواند اصلی ترین دلیل این اتفاق باشد و یا ممکن است دستگاه شما با کنترل های الکتریکی همخوانی و ارتباط موثر ندارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16179.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ کارت‌های گرافیک سری RTX 30 انویدیا را تولید می‌کند

انویدیا قرارداد جدیدی با سامسونگ برای تولید تراشه‌های ۸ نانومتری مورد استفاده در کارت‌های گرافیک سری RTX 30 امضا کرده که احتمالا مشکلات مربوط به تاخیر در عرضه این محصولات را برطرف می‌کند. انتظار می‌رود ...

انویدیا قرارداد جدیدی با سامسونگ برای تولید تراشه‌های ۸ نانومتری مورد استفاده در کارت‌های گرافیک سری RTX 30 امضا کرده که - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر نمین استان اردبیل - احتمالا مشکلات مربوط به تاخیر در عرضه این محصولات را برطرف - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر نمین استان اردبیل - می‌کند.

انتظار می‌رود ارزش این قرارداد به چندین میلیارد دلار برسد. در حالی که این قرارداد چیپ‌های زیادی در اختیار انویدیا قرار می‌دهد، در گزارش اخیر اشاره‌ای به نوع آن‌ها نشده و بنابراین شاید در کارت گرافیکی مانند RTX 3080 مورد استفاده قرار نگیرند.

در حالی که انویدیا با تقاضای بالایی برای کارت‌های گرافیک سری RTX 30 روبه‌رو شده، شاید قرارداد آن با سامسونگ مربوط به نسل جدید آن‌ها شامل RTX 3080 Ti یا نسخه مخصوص لپ‌تاپ‌های این سری از کارت‌های گرافیک باشد.

در حال حاضر انویدیا و سامسونگ درباره چنین قراردادی بیانیه‌ای رسمی منتشر نکرده‌اند، بنابراین نمی‌توان با اطمینان درباره تقاضاهای انویدیا صحبت کرد. با این حال می‌دانیم نسخه جدیدتر کارت‌های - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر نمین استان اردبیل - گرافیک سری RTX 30 و همچنین نسخه مخصوص لپ‌تاپ آن‌ها در آینده از راه می‌رسند.

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر نمین استان اردبیل

این احتمال وجود دارد که انویدیا برای اینکه با مشکلات مربوط به کارت‌های گرافیک کنونی خود - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر نمین استان اردبیل - در - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر نمین استان اردبیل - نسل آینده مواجه نشود، تصمیم گرفته به سراغ سامسونگ برود تا تولید - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر نمین استان اردبیل - آن‌ها کافی باشد و بتواند پاسخگوی تقاضاها باشد.

قرارداد جدید یک خبر خوب برای انویدیا محسوب می‌شود و می‌تواند سهم خود را در بازار افزایش دهد که به ضرر AMD خواهد بود. TSMC با سفارش‌های زیادی از سوی شرکت‌های - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر نمین استان اردبیل - مختلف از جمله AMD مواجه شده، بنابراین - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر نمین استان اردبیل - احتمالا نمی‌تواند تراشه‌های بیشتری تولید کند و در صورت افزایش تقاضا، با - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر نمین استان اردبیل - کمبود قطعات در بازار روبه‌رو می‌شویم.

با توجه به این موارد شاید انویدیا بتواند با همکاری سامسونگ کارت‌های گرافیک سری RTX 30 بیشتری نسبت به کارت‌های گرافیک «Big - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر نمین استان اردبیل - Navi» شرکت AMD وارد بازار کند. - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر نمین استان اردبیل - در نهایت باید به این موضوع اشاره کنیم که طبق گزارش‌ها، کمبود چیپ در جهان می‌تواند مشکلات زیادی - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر نمین استان اردبیل - برای تولید دستگاه‌های الکترونیکی و حتی خودروها ایجاد کند، بنابراین شاید قرارداد جدید هم مانع از - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر نمین استان اردبیل - تاخیر در عرضه کارت‌های گرافیک نشود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر دریا نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
عرض ادب حالتون خوبه؟ بهشتی نمین اعزام نیرو دارید
پاسخ: بله در بهشتی شهر نمین خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone