🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر سقز استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر سقز استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خدمات ضمانت و گارانتی تا چه میزان است؟
    پاسخ: بعد از انجام تعمیرات اگر دستگاه شما مشکلی در خدمات ارائه شده داشته باشد کاملا رایگان و بدون محدودیت برای شما گارانتی خواهد شد.
  2. سوال: چرا کولرگازی بود بد می دهد؟
    پاسخ: شما باید قسمت های مختلف کولرگازیتان را تا جای امکان تمیر نگه دارید و از رشد انواع کپک ها و وجود کثیفی ها جلوگیری کنید. سرویس قطعات داخلی کولرگازی به طور مرتب قطعا در این موضوع حائز اهمیت می باشد.
  3. سوال: آیا بیش از اندازه پر کردن گاز مشکلی برای دستگاه ایجاد میکند؟
    پاسخ: این میزان قطعا اندازه کلی ندارد و بسته به نوع و مدل دستگاه شما متفاوت است.
  4. سوال: علائم خرابی برد در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: برد را میتوان به مغز کولرگازی تشبیه کرد بنابراین خرابی در هر قسمتی میتواند به دلیل عملکرد نادرست برد باشد.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای کولرگازی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16189.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

توسعه‌دهندگان مرورگر کروم با راهکار جدیدی به دنبال کاهش مصرف رم هستند

مرورگر کروم رم زیادی مصرف می‌کند و توسعه‌دهندگان می‌خواهند با راهکار جدیدی این مشکل را برطرف کنند. گوگل اکنون در حال آزمایش قابلیت «TerminateProcess» است و احتمالا سال آینده میلادی به وسیله یک بروزرسانی در ...

مرورگر کروم رم زیادی مصرف می‌کند و توسعه‌دهندگان می‌خواهند با راهکار جدیدی این مشکل را برطرف کنند. گوگل اکنون در حال آزمایش قابلیت «TerminateProcess» است و احتمالا سال آینده میلادی به وسیله یک بروزرسانی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

گوگل در سایت کرومیوم جزئیات نحوه استفاده از TerminateProcess را منتشر کرده که فرایندهای مرورگر کروم را بسیار سبک‌تر می‌کند. این موضوع به معنای تجربه کاربری - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر سقز استان کردستان - روان‌تر در هنگام مرورگری با کروم و همچنین هنگ کمتر سیستم عامل ویندوز ۱۰ است.

مرورگر گوگل رم زیادی مصرف می‌کند، مخصوصا اگر چندین - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر سقز استان کردستان - تب روی سیستم خود باز کرده باشید. این موضوع نه تنها باعث کاهش سرعت کامپیوتر شما می‌شود، بلکه برخی - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر سقز استان کردستان - مواقع کروم هم کرش می‌کند و نمی‌توانید با آن کار کنید. این موضوع حتی در کامپیوترهای مجهز به ۸ گیگابایت رم هم به چشم می‌خورد.

در صورتی که چندین تب روی کروم باز کنید و در نهایت بخواهید تمام آن‌ها را ببندید، با توجه به میزان - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر سقز استان کردستان - رم سیستم خود باید مدتی صبر کنید چرا که این فرایند منابع کامپیوتر - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر سقز استان کردستان - را مصرف می‌کند. حالا گوگل می‌خواهد با عملکرد TerminateProcess به این مشکل خاتمه دهد.

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر سقز استان کردستان

این فرایند اغلب توسط ویندوز برای پایان یک فرایند خاص و تمام رشته‌های آن مورد استفاده قرار می‌گیرد. در حقیقت این کار را می‌توان مشابه قطع یک برنامه به صورت کامل و جلوگیری از اجرای آن در پس زمینه درنظر گرفت. با این کار، منابع سیستمی که توسط این برنامه مورد - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر سقز استان کردستان - استفاده قرار می‌گرفتند، آزاد می‌شوند.

ظاهرا TerminateProcess یکی از راهکارهای گوگل برای بستن تعدادی از تب‌ها و کل مرورگر بدون تاثیر چشمگیر روی منابع سیستمی است. با این وجود به نظر می‌رسد با این اقدام، کروم روان‌تر کار می‌کند و در حالت کلی فشار کمی به سیستم می‌آورد.

هم اکنون گوگل در حال آزمایش این قابلیت - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر سقز استان کردستان - است، با این حال احتمالا در نسخه جدید مرورگر کروم در سال آینده میلادی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این تغییرات درون کروم اعمال می‌شوند و کاربر تجربه روان‌تری خواهد داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone