🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر رودسر استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر رودسر استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات کولرگازی با اسپیلت متفاوت می باشد؟
    پاسخ: خیر ؛ در حالت کلی عملکرد مشابه و تعمیرات و قطعات مشابه نیز دارند .اما قطعا در نظر تکنسین ها تعمیرات تخصصی تر نیز وجود دارد که برای هر کدام نیاز به بررسی جداگانه وجود دارد.
  2. سوال: چرا صفحه نمایش کولرگازی کار نمی کند؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی اطلاعات زیادی در مورد وضعیت فعلی دستگاه به ما می دهد و به دلیلای مختلفی می تواند از کار بیافتد.
  3. سوال: خاموش شدن ناگهانی کولرگازی چه دلیلی دارد؟
    پاسخ: مشکل در کمپرسور دستگاه به دلیل کارکرد زیاد و افزایش دمای آن از دلایل رایج این مشکل هستند.
  4. سوال: آیا کارشناسی که برای تعمیر می آید توانمندی لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: آیا خدمات و تعمیرات انجام شده برای من دارای ضمانت است؟
    پاسخ: بله؛ تمام تعمیراتی که توسط تکنسین ما انجام شود دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16208.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

گوگل Fast Pair را بروزرسانی کرد: ارتباط بلوتوثی ساده‌تر با طراحی مشابه iOS

اگر بخواهید یک هدفون بی‌سیم را به گوشی اندرویدی خود متصل کنید، می‌توانید با قابلیت Fast Pair چنین کاری را انجام دهید. حالا گوگل با ارائه بروزرسانی، طراحی آن را مشابه با اتصال ایربادها به ...

اگر بخواهید یک هدفون بی‌سیم را به گوشی اندرویدی خود متصل کنید، می‌توانید با قابلیت Fast Pair چنین کاری را انجام دهید. حالا گوگل با ارائه بروزرسانی، طراحی آن را مشابه با اتصال ایربادها به iOS کرده است.

Fast Pair از سال ۲۰۱۷ در اختیار کاربران قرار دارد و اگر یک ایرباد بی‌سیم را به گوشی اندرویدی خود متصل می‌کردید، یک نوتیفیکیشن استاندارد به همراه تصویر کوچکی از این دستگاه به نمایش گذاشته می‌شد. کاربر می‌توانست با ضربه روی این نوتیفیکیشن، فرایند جفت‌سازی را آغاز و آن را تایید کند.

تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر رودسر استان گیلان

حالا گوگل قابلیت Fast Pair را بروزرسانی کرده و حالا بجای یک نوتیفیکیشن در بالای نمایشگر، با یک صفحه جدید روبه‌رو می‌شوید که در بخش پایینی صفحه قرار می‌گیرد. در مرکز بخش بالایی این صفحه نام دستگاه به چشم می‌خورد و در زیر آن یک دکمه بزرگ برای اتصال آن قرار می‌گیرد. پس از اتصال دو گزینه - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر رودسر استان گیلان - Setup و Close در اختیار کاربر قرار می‌گیرد.

طراحی جدید Fast Pair که در ماه نوامبر معرفی - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر رودسر استان گیلان - شده بود، شبیه به نحوه اتصال ایرپاد به iOS است. در حالی - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر رودسر استان گیلان - که شاید کاربر یک نوتیفیکیشن استاندارد را نبیند، طراحی جدید - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر رودسر استان گیلان - این قابلیت به - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر رودسر استان گیلان - خوبی آن را در برابر کاربر قرار می‌دهد و می‌تواند دستگاه خود را راحت‌تر به گوشی وصل کند.

تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر رودسر استان گیلان

علاوه بر - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر رودسر استان گیلان - این، گوگل تجربه کاربری را هم بهبود داده. زمانی که برای اولین بار در حال اتصال ایرباد بی‌سیم خود به گوشی اندرویدی خود باشید، این رابط کاربری ظاهر می‌شود. اندروید همچنان از نوتیفیکیشن کوچک برای نمایش میزان شارژ باتری ایرباد و قاب آن - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر رودسر استان گیلان - استفاده می‌کند. این در حالی است که اپل برای نمایش میزان شارژ، کل صفحه را در بخش پایینی ظاهر می‌کند.

گوگل با - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر رودسر استان گیلان - ارائه پیکسل بادز در سال جاری میلادی، چندین ویژگی هم برای آن معرفی کرده که برای مثال می‌توان به Find My Device، هشدارهای شارژ کم باتری و همچنین شخصی‌سازی دکمه اشاره کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone