🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر الوند استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر الوند استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه زمانی میتوانیم نتیجه بگیریم برد دستگاه مشکل است؟
    پاسخ: روشن نشدن کولرگازی، کاهش قدرت دستگاه ، عملکرد نادرست کمرسور و یا از کار افتادن آن می تواند از علائم مشکل در برد دستگاه باشد.
  2. سوال: گاز مبرد چیست؟
    پاسخ: این گاز در کولرگازی گردش می کند و با تغییر ماهیت خود نقش بسزایی در سرمایش هوا دارد.
  3. سوال: چقدر زمان برای تعمیر کامل کولرگازی من نیاز است؟
    پاسخ: خیر ؛ تعمیرات شما در اسرع وقت و در نهایت سرعت و دقت انجام خواهد گرفت.
  4. سوال: چرا با اینکه همه قسمت ها به طور صحیح کار میکنند اما صفحه نمایش خاموش است؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی اطلاعات زیادی در مورد وضعیت فعلی دستگاه به ما می دهد و به دلیلای مختلفی می تواند از کار بیافتد.
  5. سوال: اکسپنشن (لوله مویی) چه نقشی در کولر گازی دارد؟
    پاسخ: عملکرد این قطعه در افت فشار مبرد بسیار موثر واقع خواهد بود . در صورت مشکل و خرابی لوله مویی قطعا در کولرگازی در تبخیر و استفاده از مبرد به مشکل خواهد خورد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16181.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

جدیدترین نسخه اسکایپ، با هوش مصنوعی تماس‌های گروهی را جذاب‌تر می‌کند

چند ماه پیش مایکروسافت قابلیتی به نام «Together Mode» را به برنامه تیمز اضافه کرد و حالا این ویژگی که از هوش مصنوعی استفاده می‌کند به اسکایپ راه پیدا کرده است. این ابزار مایکروسافت از ...

چند ماه پیش مایکروسافت قابلیتی به نام «Together - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر الوند استان زنجان - Mode» را به برنامه تیمز اضافه کرد و حالا این ویژگی که از هوش مصنوعی استفاده می‌کند به اسکایپ راه پیدا کرده است.

این ابزار مایکروسافت از فناوری مبتنی بر هوش مصنوعی برای قرارگیری تمام افراد در یک فضای مجازی یکسان در تماس‌های تصویری استفاده می‌کند. حتی اگر از کاربران سرویس مایکروسافت تیمز هم نباشید، احتمالا Together Mode را در دیده‌اید چرا که مسابقات NBA با استفاده از این ویژگی برگزار شدند تا حس شبیه به گذشته به بازیکنان و همچنین طرفداران القا شود.

با استفاده از این ویژگی افراد زیادی در یک فضای مجازی بدون حضور فیزیکی - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر الوند استان زنجان - قرار می‌گیرند و یکی از ویژگی‌های جالب مایکروسافت است. حالا این قابلیت راه خود را به اسکایپ باز کرده و کاربران به آن دسترسی دارند.

در جدیدترین نسخه این برنامه، شما به همراه دوستانتان و - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر الوند استان زنجان - همچنین اعضای خانواده می‌توانید در یک فضای مجازی مشترک قرار بگیرید. برای این کار باید حداقل ۵ نفر در یک مکالمه حضور داشته و همچنین به وبکم دسترسی داشته باشند.

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر الوند استان زنجان

یکی از موارد جالب، عدم نیاز به نصب اسکایپ روی کامپیوتر برای دسترسی به این ویژگی است. شما می‌توانید از طریق وب از چنین قابلیتی استفاده کنید، البته باید دارای حساب در این سرویس مایکروسافت باشید. - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر الوند استان زنجان - شما می‌توانید هر فردی را توسط لینک «Meet Now» به یک تماس دعوت کنید.

مایکروسافت در جدیدترین بروزرسانی اسکایپ تنها به ویژگی Together Mode بسنده نکرده و برای مثال در آن به حالت Grid جدیدی دسترسی دارید که می‌توانید تمام استریم‌های وبکم را به صورت همزمان ببینید.

در کنار این موضوع، در نسخه جدید با تصاویر پس زمینه جدیدی روبه‌رو می‌شوید و همچنین برخی باگ‌های آن‌ هم برطرف شده‌اند. هم اکنون کاربران می‌توانند اسکایپ ۸.۶۷ را در ویندوز، مک او اس و همچنین لینوکس دریافت کنند و از ویژگی جدید مبتنی بر هوش مصنوعی این سرویس بهره ببرند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone