🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر نکا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر نکا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه دلیل در کولرگازی من برفک وجود دارد؟
    پاسخ: نشت گاز مبرد داخل کولرگازی این عامل را ایجاد میکند . شما برای جلوگیری از این عوامل باید دستگاه را به صورت دوره ای سرویس کنید و شروع چنین مشکلاتی پیش تر جلوگیری کنید.
  2. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه میتوان پرداخت کرد؟
    پاسخ: بله؛ شما می توانید علاوه بر پرداخت شتابی هزینه تعمیرات را به صورت نقدی پرداخت کنید.
  3. سوال: نقش و وظیفه کندانسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: در هنگام گرمایش یا سرمایش بسته به نوع استفاده گرمای گاز را جذب و یا دفع می کند و اختلال در عملکرد آن باعث تشکیل هوا با دما نا مناسب خواهد شد.
  4. سوال: چقدر طول می کشد تعمیرکار در محل حضور یابد؟
    پاسخ: حداکثر تا 45 الی 60 دقیقه بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین با شما جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ خواهند کرد.
  5. سوال: چه زمانی میتوانیم نتیجه بگیریم برد دستگاه مشکل است؟
    پاسخ: برد را میتوان به مغز کولرگازی تشبیه کرد بنابراین خرابی در هر قسمتی میتواند به دلیل عملکرد نادرست برد باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16176.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

تعطیلی حدود ۱۰۰ فروشگاه اپل در سراسر دنیا به دنبال شیوع موج جدید کرونا

اپل به علت شیوع گسترده ویروس کرونا در آمریکا و کشورهای دیگر، تصمیم به تعطیلی موقت فروشگاه‌های خود گرفته. تمام فروشگاه‌های اپل در کالیفرنیا، تعدادی در سایر مناطق آمریکا، دو فروشگاه در مکزیک و برزیل و ...

اپل به علت شیوع گسترده ویروس کرونا در آمریکا و کشورهای دیگر، تصمیم به تعطیلی موقت فروشگاه‌های خود گرفته. تمام فروشگاه‌های اپل در کالیفرنیا، تعدادی در سایر مناطق آمریکا، دو فروشگاه در مکزیک و برزیل و ۱۶ فروشگاه در بریتانیا تعطیل شده‌اند.

اگر تعطیلی یک فروشگاه در آلمان و هلند در هفته گذشته را هم درنظر بگیریم، اپل نزدیک به ۱۰۰ فروشگاه خود را تعطیل کرده. شمار قربانیان ویروس کرونا در کالیفرنیا در چهار روز گذشته صعودی بوده و همچنان افراد بیشتری درگیر این بیماری می‌شوند.

علاوه - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر نکا استان مازندران - بر کالیفرنیا، بریتانیا هم - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر نکا استان مازندران - وضعیت مناسبی ندارد و گونه جدید کرونا در لندن - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر نکا استان مازندران - و بخش‌های مختلف بریتانیا باعث شده نخست وزیر این کشور، «بوریس جانسون» تصمیم به قرنطینه ۱۶.۴ میلیون شهروند بگیرد.

اپل تعطیلی این فروشگاه‌ها را تایید و اعلام کرده به علت شرایط کنونی ناشی از شیوع کرونا در برخی مناطق، بطور موقت فروشگاه‌های خود را تعطیل کرده است. دیروز برای اولین بار از زمان شیوع کووید-۱۹ در آمریکا، در منطقه خلیج سان فرانسیسکو سیستم هشدار اضطراری فعال و برای هرگوشی به صورت مستقیم پیامی مبنی بر خانه‌نشینی مردم ارسال شد.

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر نکا استان مازندران

این اولین باری نیست که اپل مجبور به تعطیلی فروشگاه‌های خود می‌شود. این کمپانی بهمن سال گذشته مجبور شد به علت شیوع ویروس کرونا دفاتر و فروشگاه‌های خود را در چین - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر نکا استان مازندران - تعطیل کند. یک ماه پس از این موضوع، شاهد تعطیلی تمام فروشگاه‌های این شرکت در خارج از چین بودیم. البته اپل در این زمینه تنها نبود و - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر نکا استان مازندران - مایکروسافت به همراه سامسونگ - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر نکا استان مازندران - هم فروشگاه‌های خود را تعطیل کردند.

در حالی که به تازگی واکسیناسیون علیه - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر نکا استان مازندران - کرونا در برخی کشورها آغاز شده، شمار مبتلایان و قربانیان این ویروس در برخی کشورها روند صعودی به خود گرفته. بریتانیا به تازگی با گونه جدیدی از ویروس کرونا مواجه شده که سرعت شیوع بسیار بالایی دارد، با این حال انتظار نمی‌رود تاثیری روی کارایی واکسن - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر نکا استان مازندران - کرونا داشته باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone