🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر رودسر استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر رودسر استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا با اینکه همه قسمت ها به طور صحیح کار میکنند اما صفحه نمایش خاموش است؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی را یک برد حساس تشکیل می دهد و رطوبت ، استفاده ناصحیح ، اتصالی برق و ... می تواند به این قسمت آسیب بزند.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای کولرگازی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات کولرگازی هستند.
  3. سوال: دلیل سرما و یا گرمای غیرقابل کنترل در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: قطعا این مشکل نیاز به بررسی تخصصی دارد اما میتوان به صورت کلی مشکل در سنسور تنظیم دما را عامل این رویداد دانست.
  4. سوال: دلیل اختلال در کارکرد کنترل کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مشکل در برد کنترل ، خرابی کریستال مادون قرمز ، مشکل دریافت کننده سیگنال در خود کولر گازی دلایل کارنکردن کنترل است.
  5. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه میتوان پرداخت کرد؟
    پاسخ: تمام تکنسین های ما معمولا دستگاه کارتخوان به همراه دارند علاوه بر این شما می توانید از درگاه های بانکی پرداخت هزینه را انجام دهید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16187.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی سال آینده ۳ مدل گوشی‌ تاشو به بازار عرضه می‌کند

سامسونگ در سال 2020 بازار گوشی‌های تاشو را قبضه کرد و تقریبا 73 درصد از کل فروش گوشی‌های هوشمند تاشوی بازار را به خود اختصاص داد. ظاهرا شیائومی نیز قصد دارد در سال نو میلادی با ...

سامسونگ در سال 2020 بازار گوشی‌های تاشو را قبضه کرد و تقریبا 73 درصد از کل فروش گوشی‌های هوشمند تاشوی بازار را به - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر رودسر استان گیلان - خود اختصاص داد. ظاهرا شیائومی نیز قصد دارد در سال نو میلادی با معرفی سه مدل گوشی تاشوی جدید بخشی - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر رودسر استان گیلان - از سهم بازار را از آن خود - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر رودسر استان گیلان - کند.

براساس توییت منتشر شده از سوی «راب یانگ» موسس «Display Search»، سه مدل گوشی تاشوی شیائومی در فرم فاکتورهای مختلف در سال 2021 - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر رودسر استان گیلان - به بازار عرضه خواهند شد.

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر رودسر استان گیلان

به نظر می‌رسد این سه گوشی تاشو با طراحی‌های مختلف شامل گوشی تاشو که مانند هواوی میت ایکس به سمت بیرون باز می‌شود، دستگاهی که مانند گلکسی زد فولد به داخل باز می‌شود و در نهایت گوشی تاشو دیگری وام گرفته از طراحی موتورولا Razr خواهد بود.

انتظار می‌رود طی سال‌های آینده بازار گوشی‌های تاشو رونق پیدا کند - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر رودسر استان گیلان - و احتمالا سایر شرکت‌های تولید کننده موبایل همچون اپل نیز با دستگاه‌های تاشو دیگری به این - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر رودسر استان گیلان - بازار می‌پیوندند. علاوه بر شیائومی،‌ اوپو نیز درنظر دارد شانس خود را در توسعه چنین گوشی‌هایی امتحان کند و تاکنون پتنت‌های مختلفی نیز به ثبت رسانده است.

خبر معرفی سه مدل گوشی تاشو شیائومی در حالی منتشر می‌شود که چند روز قبل مستندات پتنت اخیر این شرکت - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر رودسر استان گیلان - نشان می‌دهد ظاهرا چینی ها روی گوشی جدیدی با نمایشگر 360 درجه و بهره‌مندی از دوربین پاپ آپ سه گانه کار می‌کنند که - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر رودسر استان گیلان - اگر به مرحله تولید برسد، گوشی لوکس و لاکچری خواهد - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر رودسر استان گیلان - بود که حرف اول را از نظر متفاوت بودن طراحی در بازار می‌زند.

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر رودسر استان گیلان

در بازار گوشی‌های تاشو در حال حاضر حرف اول را سامسونگ می‌زند که در سال جاری میلادی، سه گوشی تاشو یعنی گلکسی زد فلیپ، - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر رودسر استان گیلان - گلکسی زد فلیپ 5G و گلکسی زد فولد 2 را به بازار عرضه کرد. موتورولا و هواوی تنها شرکت‌هایی هستند که گوشی تاشو هوشمند به بازار عرضه - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر رودسر استان گیلان - کرده‌اند.

براساس - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر رودسر استان گیلان - آخرین گزارش منتشر شده از سوی موسسه «کانترپوینت» انتظار می‌رود تا سال 2022 در حدود 17 میلیون دستگاه گوشی تاشو به بازار عرضه شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone