🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نمین استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نمین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کمپرسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تبدیل گاز به مایع و گردش آن در کولرگازی که بر اساس نوع کمپرسور این عملکرد با کمی تفاوت انجام خواهد گرفت.
  2. سوال: چرا با اینکه همه قسمت ها به طور صحیح کار میکنند اما صفحه نمایش خاموش است؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی اطلاعات زیادی در مورد وضعیت فعلی دستگاه به ما می دهد و به دلیلای مختلفی می تواند از کار بیافتد.
  3. سوال: آیا بیش از اندازه پر کردن گاز مشکلی برای دستگاه ایجاد میکند؟
    پاسخ: بله ؛ قطعا بیش از اندازه بودن گاز مبرد در دستگاه می تواند باعث افزایش فشار در اواپراتور ها ، بالا رفتن آمپر مصرفی ، نشت گاز، ایجاد برفک و ... شود.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای کولرگازی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: چقدر طول می کشد تعمیرکار در محل حضور یابد؟
    پاسخ: حداکثر تا 45 الی 60 دقیقه بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین با شما جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ خواهند کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16191.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

این استارتاپ هندی با نقشه‌برداری از چاله‌ها تصادفات رانندگی را کاهش می‌دهد

یک استارتاپ هندی اپلیکیشنی توسعه داده که با استفاده از سنسورهای موبایل از چاله‌های خیابان‌ها نقشه‌برداری کرده و وجود آنها را با پخش صدا هشدار می‌دهد. خیابان‌های هندوستان چاله‌های بسیاری دارد که عامل بسیاری از ...

یک استارتاپ هندی اپلیکیشنی توسعه - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نمین استان اردبیل - داده که با استفاده از - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نمین استان اردبیل - سنسورهای موبایل از چاله‌های خیابان‌ها نقشه‌برداری کرده و وجود آنها را با پخش صدا - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نمین استان اردبیل - هشدار می‌دهد.

خیابان‌های هندوستان چاله‌های بسیاری دارد که عامل بسیاری از تصادفات رانندگی هستند. بر اساس داده‌های دولت هند، در سال ۲۰۱۸ بیش از ۲ هزار نفر از مردم هند به خاطر تصادفات ناشی از گودال‌ها جان خود را از دست داده و بیش از ۴ هزار نفر زخمی شده‌اند. این آمار برای تصادفات گزارش شده و رسمی است و اگر گزارش‌های غیر رسمی در نظر گرفته شوند آمار تصادفات بیشتر خواهد بود.

نقشه گوگل یا همان گوگل مپس (Google Maps) در سال‌های اخیر تأثیر بزرگی در نقشه‌برداری از خیابان‌های هند داشته اما هنوز هم اطلاعاتی در مورد گودال‌ها نمایش نمی‌دهد. به - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نمین استان اردبیل - همین دلیل یک استارتاپ هندی به نام Intents با تکیه بر سنسورهای موبایل در پی رفع این مشکل است.

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نمین استان اردبیل

Intents اوایل سال ۲۰۲۰ با هدف جمع‌آوری داده در مورد گودال‌های خیابان‌ها و باخبر کردن کاربران از آنها به منظور جلوگیری از تصادفات تأسیس شد. این استارتاپ اپلیکیشنی توسعه داده که با استفاده از سنسورهای موبایل از جمله ژیروسکوپ و شتاب‌سنج اطلاعات مربوط - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نمین استان اردبیل - به گودال‌ها را جمع‌آوری می‌کند. هوش مصنوعی اپ بالا و پایین رفتن ناگهانی خودرو و تغییرات در سرعت را شناسایی کرده و وجود چاله‌ها را با پخش صدا هشدار می‌دهد.

اپلیکیشن مورد بحث از فناوری شرکت نقشه‌برداری شرکت HERE استفاده کرده و در صورت قطع شدن اینترنت با استفاده از GPS داده‌ها را - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نمین استان اردبیل - جمع‌آوری کرده و به محض اتصال دوباره داده‌ها را به سرور ارسال می‌کند. این اپ به داده‌های شخصی نیازی نداشته و برای بهبود حریم خصوصی داده‌ها را با استفاده از تکنیک رمزنگاری زیرساخت کلید عمومی (PKI) جمع‌آوری می‌کند.

Intents می‌گوید اپ‌های این شرکت (مخصوص - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نمین استان اردبیل - رانندگان و افراد عادی) حالا بیش از ۱۲ هزار کاربر فعال دارند که بیش از ۸۰ درصد آنها را رانندگان تشکیل می‌دهند. این شرکت ادعا می‌کند که کاربران تاکنون بیش از ۱۵۰ هزار گودال را ثبت کرده‌اند. نکته جالب اینکه اپلیکیشن تعمیر شدن گودال‌ها را نیز تشخیص داده و آنها را از سیستم حذف می‌کند.

Intents اشاره می‌کند که هدف بعدی آنها ارتقا یادگیری ماشینی اپ برای تشخیص عمق گودال هاست و در حال توسعه نسخه iOS هستند. این استارتاپ همچنین می‌خواهد با آژانس‌های دولتی همکاری کند تا گودال‌ها سریع‌تر تعمیر شده و آمار تصادفات کاهش پیدا کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone