🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر سنقر استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر سنقر استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا مشکل در برد کولرگازی در عملکرد آن تاثیر زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: بله؛ قطعا کوچکترین خرابی و مشکل در برد دستگاه قسمت های مختلف کولرگازی را مورد تاثیر قرار خواهد داد . بهتر است در صورت مشاهده هر گونه مشکل تعمیر این قطعه را به دست تکنسین های ماهر بسپارید.
  2. سوال: آیا خدمات و تعمیرات انجام شده برای من دارای ضمانت است؟
    پاسخ: بله؛ تمام تعمیراتی که توسط تکنسین ما انجام شود دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
  3. سوال: نقش و وظیفه کنتاکتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد کلی و نقش آن مانند یک کلید ساده است که یک سمت آن همیشه نول و سمت دیگر فاز قطع و وصل می شود که البته این قطعه در بعضی از کولرگازی ها وجود دارد.
  4. سوال: دلیل سرما و یا گرمای غیرقابل کنترل در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: قطعا این مشکل نیاز به بررسی تخصصی دارد اما میتوان به صورت کلی مشکل در سنسور تنظیم دما را عامل این رویداد دانست.
  5. سوال: دلیل بوی بد کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: لوله ها و فیلتر های مختلف در کولرگازی بعد از تصفیه هوا مواد و ذرات نا مطبوع را جذب و دفع می کنند و عملکرد صحیح این قسمت ها قطعا در رفع این مشکل موثر است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16207.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

هواوی از بالش لاتکس هوشمند با قابلیت پایش خواب رونمایی کرد

هواوی از بالش هوشمند جدید خود با قابلیت پایش خودکار ضربان قلب و نرخ تنفس رونمایی کرد. این بالش هوشمند Smart Choice MOK PLANET Smart Latex Pillow نام داشته و از ساختار دو لایه برخوردار ...

هواوی از بالش هوشمند جدید خود با قابلیت پایش خودکار ضربان قلب و نرخ تنفس رونمایی کرد.

این بالش هوشمند Smart - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر سنقر استان کردستان - Choice MOK PLANET Smart - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر سنقر استان کردستان - Latex Pillow نام داشته - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر سنقر استان کردستان - و از ساختار دو لایه برخوردار است. لایه مرکزی از جنس بالش لاتکس با ضخامت ۹ سانتی متر بوده و یک روکش ۲ سانتی متری قابل تعویض روی آن قرار گرفته است.

بالش مورد بحث از کلاژن لاتکس طبیعی با محتوای - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر سنقر استان کردستان - ۹۳ درصد ساخته شده که دوام بالا و تطبیق‌پذیری سریع با فرم گردن برای کاهش فشار از روی کتف‌ها و گردن از خصوصیات آن هستند. هواوی می‌گوید فوم این بالش حاوی ده‌ها هزار حفره بسیار ریز است که جریان طبیعی - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر سنقر استان کردستان - هوا را - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر سنقر استان کردستان - امکان پذیر کرده و تا حدی مانع از بو گرفتن بالش می‌شوند.

تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر سنقر استان کردستان

شرکت سوئیسی SGS که در زمینه ارائه انواع خدمات بازرسی، کنترل کیفیت و صدور گواهینامه فعالیت می‌کند، پس از آزمایش بالش مذکور اعلام کرده که لایه مرکزی آن از استاندارد ضدقارچ برخوردار است. همچنین نرخ محافظت آن در برابر مایت‌ها (موجودات میکروسکوپی از شاخه بندپایان) ۹۹ درصد بوده و فاقد ماده سمی فرمالدهید است.

بالش Smart Latex Pillow در دو طرف از - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر سنقر استان کردستان - طراحی حلزونی برخوردار است که حین خواب فشار - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر سنقر استان کردستان - را از روی گوش‌ها کم کرده و تجربه یک خواب بهتر را - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر سنقر استان کردستان - ممکن می‌کند. این محصول همچنین به لطف بهره مندی از چندین سنسور غیرالقایی و فوق العاده باریک بر داده‌های - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر سنقر استان کردستان - مربوط به خواب از جمله ضربان قلب، نرخ تنفس، چرخه‌های خواب، تعداد چرخش‌های بدن و میزان ترک بالش نظارت - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر سنقر استان کردستان - کرده و خواب شبانه را پایش می‌کند.

بالش مورد بحث به کمک اپلیکیشن Smart Life هواوی داده‌های - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر سنقر استان کردستان - پایش خواب را ذخیره کرده و گزارش‌های روزانه، هفتگی و ماهانه ارائه می‌کند که در آن اطلاعات مختلفی از جمله امتیاز به کیفیت خواب تا ارائه پیشنهاد برای بهینه کردن آن وجود دارند.

بالش Smart Choice MOK PLANET Smart Latex Pillow با قیمت تقریبی ۷۶ دلار در چین به بازار عرضه شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone