🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر منجیل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر منجیل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و وظیفه ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کار قطع و وصل شدن برق به کمپرسور را انجام می دهد که دو نوع مکانیکی و الکترونیکی موجود می باشد.
  2. سوال: چرا کولرگازی نشت آب دارد؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی می تواند به دلیل خرابی پمپ درین، گرفتگی لوله فاضلاب، رطوبت بیش از حد محیط و .. باشد.
  3. سوال: چرا کولرگازی من باد سرد ندارد؟
    پاسخ: هوای سرد و خنک در کولر گازی به عوامل مختلفی چون فیلتر سالم، ترموستات، خرابی دریچه ها و... بستگی دارد.
  4. سوال: چقدر طول می کشد تعمیرکار در محل حضور یابد؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت کار شما را پیگیری و برای هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.
  5. سوال: نقش و وظیفه کمپرسور در کولر گازی چه می باشد؟
    پاسخ: تبدیل گاز به مایع و گردش آن در کولرگازی که بر اساس نوع کمپرسور این عملکرد با کمی تفاوت انجام خواهد گرفت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16203.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

وزارت امنیت داخلی آمریکا خطاب به کسب و کارهای آمریکایی: از فناوری چینی دوری کنید

وزارت امنیت داخلی آمریکا (DHS) اخیرا در گزارشی به کمپانی‌های آمریکایی اعلام کرده که باید از سرویس‌ها و تجهیزات شرکت‌های چینی دوری کنند. در این گزارش ۱۵ صفحه‌ای، DHS اعلام کرده که کسب و کارها ...

وزارت امنیت داخلی آمریکا (DHS) اخیرا در گزارشی به کمپانی‌های آمریکایی اعلام کرده - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر منجیل استان گیلان - که باید از سرویس‌ها - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر منجیل استان گیلان - و - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر منجیل استان گیلان - تجهیزات شرکت‌های چینی دوری کنند.

در این گزارش - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر منجیل استان گیلان - ۱۵ صفحه‌ای، DHS اعلام کرده که کسب و کارها با عدم انجام چنین کاری مشتریان خود را در معرض خطر قرار می‌دهند. وزارت امنیت داخلی آمریکا نسبت به دیتاهایی که به سرورها و همچنین کمپانی‌ها در این کشور منتقل می‌شوند، هشدار داده. ضمنا آمریکا استفاده از دستگاه‌های ساخته شده توسط این شرکت‌ها را هم خطرناک دانسته است.

در این گزارش دو ادعای سابق مقامات آمریکایی تکرار شده. طبق اعلام - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر منجیل استان گیلان - DHS، دولت پکن می‌تواند کمپانی‌های چینی را مجبور به افشاگری اطلاعات محرمانه کند. علاوه بر این، شرکت‌هایی که از حمایت مالی و فنی دولت برخوردارند هم یک کمپانی بی‌طرف محسوب نمی‌شوند، بنابراین - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر منجیل استان گیلان - مقامات چینی می‌توانند در - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر منجیل استان گیلان - محصولات - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر منجیل استان گیلان - آن‌ها در - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر منجیل استان گیلان - پشتی یا بدافزار برای نظارت روی کمپانی‌های دیگر قرار دهند.

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر منجیل استان گیلان

طبق این اسناد، سرقت - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر منجیل استان گیلان - مالکیت معنوی یک اقدام ضروری برای تقویت دانش فنی و توانایی‌های ارتش ملی چین یا «ارتش آزادی‌بخش خلق» است. DHS ادعا کرده که چین از این دانش برای نظارت و سرکوب استفاده می‌کند. این وزارتخانه همچنین به دیتاسنترها در مناطق مختلف اشاره کرده و مدعی شده - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر منجیل استان گیلان - برای جاسوسی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

این اولین باری نیست که مقامات آمریکایی شرکت‌های چینی را متهم - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر منجیل استان گیلان - به همکاری با دولت چین و جاسوسی می‌کنند. با روی کار آمدن دولت ترامپ، شاهد تحریم کمپانی‌های مختلف چینی بوده‌ایم که جدیدترین آن‌ها، قرارگیری بزرگترین - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر منجیل استان گیلان - سازنده تراشه چینی یعنی SMIC در لیست سیاه - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر منجیل استان گیلان - وزارت دفاع و وزارت بازرگانی آمریکا بوده که البته سناتورها می‌خواهند تحریم‌ها علیه - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر منجیل استان گیلان - آن تشدید شوند.

کمپانی‌های چینی تا به امروز همکاری خود با ارتش چین را رد کرده‌اند و همچنین طبق گفته دولت پکن، آمریکا از قدرت خود برای سرکوب - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر منجیل استان گیلان - شرکت‌های چینی استفاده می‌کند. باید منتظر ماند و دید دولت بعدی آمریکا فشارها علیه چین را ادامه - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر منجیل استان گیلان - می‌دهد یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone