🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر مرکزی استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر مرکزی استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کولرگازی را چه زمانی سرویس کنیم؟
    پاسخ: بله ؛قطعا حتی اگر هیچ مشکلی در دستگاه خود مشاهده نمی کنید متوجه این موضوع باشید که هر لحظه ممکن است بعد از استفاده طولانی مدت و کهنگی قطعات ، دستگاه به حدی برسد که خرج های سنگینی را به بار آورد.
  2. سوال: چقدر طول می کشد تعمیرکار در محل حضور یابد؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت کار شما را پیگیری و برای هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.
  3. سوال: گاز مبرد چیست؟
    پاسخ: این گاز در کولرگازی گردش می کند و با تغییر ماهیت خود نقش بسزایی در سرمایش هوا دارد.
  4. سوال: آیا خدمات و تعمیرات انجام شده برای من دارای ضمانت است؟
    پاسخ: تمامی خدمات انجام شده ثبت خواهد شد و برای شما تا 90 روز ضمانت معتبر خواهد داشت.
  5. سوال: ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تنظیم دما محیط کار اصلی ترموستات است که با اندازه گیری دمای محیط برای رساندن آن به دمای دلخواه شما بر عملکرد کمپرسور نظارت می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16202.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

معرفی بازی Donut County؛ حفره‌ای که همه‌چیز را می‌بلعد

بازی Donut County از آن دسته عناوینی بود که اول برای کامپیوتر عرضه شد و بعد در دو مرحله، ابتدا برای کاربران iOS و سپس اندروید هم در دسترس قرار گرفت. شاید با خواندن تیتر این مطلب ...

بازی Donut County از آن دسته عناوینی بود که اول برای کامپیوتر عرضه شد و بعد در دو مرحله، ابتدا برای کاربران iOS و سپس اندروید هم در دسترس قرار گرفت. شاید با خواندن تیتر این مطلب به یاد بازی معروف Hole.io افتاده باشید که حق هم دارید چون با اقتباس و الهام از بازی Donut County ساخته شده، ساختار نسبتا مشابهی دارد و - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر مرکزی استان مرکزی - کمی هم - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر مرکزی استان مرکزی - معروف‌تر است اما بازی Donut County حرف بیشتری برای گفتن دارد.

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر مرکزی استان مرکزی

در بازی Donut County شما - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر مرکزی استان مرکزی - کنترل یک حفره‌ی کوچک را در دست دارید که اجسام اطرافش را می‌بلعد اما این حفره تا همیشه کوچک نمی‌ماند و با هر جسمی که می‌بلعد بزرگ‌تر می‌شود تا جایی که می‌تواند خانه‌ها و کوه‌ها - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر مرکزی استان مرکزی - را هم ببلعد ولی این پایان ماجرا نیست و بازی به همینجا ختم نمی‌شود بلکه داستان جالبی هم برای تعریف کردن هم دارد که به عقیده‌ی من بزرگ‌ترین نقطه‌ی قوت این بازی نسبت به بازی‌های مشابه است و باعث می‌شود که صرفا با یک گیم‌پلی یکنواخت و تکراری روبرو نباشیم.

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر مرکزی استان مرکزی

بخش داستانی بازی در شهری - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر مرکزی استان مرکزی - اتفاق می‌افتد که راکن‌ها اداره‌اش - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر مرکزی استان مرکزی - می‌کنند و پر از حفره‌هایی است که اجسام را می‌بلعند. در همین بین بازی ما را - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر مرکزی استان مرکزی - با راکنی به اسم BK آشنا می‌کند که شغلش دلیوری دونات است اما او - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر مرکزی استان مرکزی - پایش را فراتر می‌گذارد و کم‌کم خانه‌ها و - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر مرکزی استان مرکزی - دوستانش را - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر مرکزی استان مرکزی - هم داخل این حفره می‌اندازد تا در ازای آن - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر مرکزی استان مرکزی - جایزه دریافت کند تا این که یک روز خودش هم داخل این حفره می‌افتد و با افرادی ملاقات می‌کند که قبلا داخل حفره افتاده‌اند و حالا ۹۹۹ پا زیر زمین زندگی می‌کنند.

توضیح بیشتری درباره‌ی بخش داستانی نمی‌دهم که بخش جذاب آن اسپویل نشود اما باید منتظر داستانی باشید که با - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر مرکزی استان مرکزی - کمک دیالوگ‌ها روایت می‌شود و طنزی هم در آن نهفته است که تاثیرگذاری‌اش را بیشتر می‌کند.

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر مرکزی استان مرکزی

برای این‌ که اجسام توسط حفره‌ی مذکور بلعیده شوند باید منطق و استراتژی را به کار بگیرید و این چیزی بود که توجه من را جلب کرد چون معمولا در این نوع بازی‌های پازلی چنین چیزی نمی‌بینیم. منظورم از منطق و استراتژی صرفا این نیست که تلاش کنید تا حفره بزرگ‌تر شود بلکه باید شکل اجسام و نقطه‌ی ثقل آن‌ها را در نظر - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر مرکزی استان مرکزی - بگیرید و حفره را در موقعیتی قرار بدهید که جسم تعادلش را از دست بدهد و داخلش بیفتد. - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر مرکزی استان مرکزی - با توجه به این که بازی هیچ‌کنترل یا گزینه‌ی خاصی برای جلو بردن گیم‌پلی ندارد و فقط به لمس ساده نیاز دارد، طراحی هوشمندانه‌ی پازل‌ها بیشتر هم به چشم می‌آید.

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر مرکزی استان مرکزی

مدت زمان گیم‌پلی بازی کوتاه است و حدودا دو ساعت زمان می‌برد تا تمام مراحل را پشت سر بگذارید اما لذتی که آخرین مرحله‌ی بازی - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر مرکزی استان مرکزی - و باس فایت جذابش دارد تا مدت‌ها با شما باقی می‌ماند. در کل می‌توان گفت که بازی Donut County ارزش امتحان - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر مرکزی استان مرکزی - کردن را دارد چون علاوه بر سرگرم کننده بودن، کیفیت ساخت مناسب، طراحی بصری چشم‌نواز و جلوه‌های صوتی جذاب ، داستان جالبی هم دارد که قصد دارد به ما بیاموزد که هرچقدر هم سخت باشد باید تلاش کنیم تا دست روی انتخاب درست بگذاریم.

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر مرکزی استان مرکزی

Donut County

سازنده: Annapurna Games قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 352.1/124 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone