🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر اردستان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر اردستان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا کولرگازی من نیاز به سرویس دارد؟
    پاسخ: بله ؛قطعا حتی اگر هیچ مشکلی در دستگاه خود مشاهده نمی کنید متوجه این موضوع باشید که هر لحظه ممکن است بعد از استفاده طولانی مدت و کهنگی قطعات ، دستگاه به حدی برسد که خرج های سنگینی را به بار آورد.
  2. سوال: چرا کولرگازی من باد سرد ندارد؟
    پاسخ: هوای سرد و خنک در کولر گازی به عوامل مختلفی چون فیلتر سالم، ترموستات، خرابی دریچه ها و... بستگی دارد.
  3. سوال: فیلتر های کولرگازی چه نقشی دارند؟
    پاسخ: همه انواع سیستم های سرمایشی دارای فیلتر هایی می باشند که کارایی بسزایی در تهویه هوا خواهند داشت.
  4. سوال: کنتاکتور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد کلی و نقش آن مانند یک کلید ساده است که یک سمت آن همیشه نول و سمت دیگر فاز قطع و وصل می شود که البته این قطعه در بعضی از کولرگازی ها وجود دارد.
  5. سوال: تفاوت ترموستات الکترونیکی و مکانیکی کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تفاوت آنچنانی در کیفیت کار کولرگازی نخواهند داشت. با اینحال عملکرد صحیح آن ها قطعا موثر در عملکرد صحیح کولرگازی می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26779.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

حافظه SSD جدید Liqid معرفی شد؛ 32 ترابایت ظرفیت، 24 گیگابایت بر ثانیه سرعت

شرکت Liqid به عنوان سازنده SSD برای کاربردهای حساس و سنگین، قصد دارد یکی از حرفه ای ترین محصولاتش را طی هفته جاری معرفی کند. این حافظه SSD که Element LQD4500 نام دارد در زمینه ...

شرکت Liqid به عنوان سازنده - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر اردستان استان اصفهان - SSD برای کاربردهای حساس و سنگین، قصد دارد یکی از حرفه ای ترین محصولاتش را طی هفته جاری معرفی کند. این حافظه SSD که Element LQD4500 نام دارد در زمینه سرعت انتقال داده، قابلیت های پیشرفته و امنیت حرف اول را در این حوزه می زند.

درایو LQD4500 از چهار کنترلر Phison و 32 ترابایت حافظه فلش 3D TLC NAND بهره می گیرد و از درگاه PCIe نسل 4.0 برای انتقال داده استفاده می کند. احتمالاً شرکت Liqid از فناوری RAID - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر اردستان استان اصفهان - سخت افزاری برای افزایش سرعت و امنیت استفاده کرده است. درایو Element LQD4500 که برای دیتاسنترها و سازمان ها ساخته شده، توانایی حفاظت از اطلاعات در زمان قطع برق و بازیابی پیشرفته داده ها را نیز دارد.

تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر اردستان استان اصفهان

سریع ترین مدل این SSD در حالت خواندن و نوشتن ترتیبی - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر اردستان استان اصفهان - به سرعت 24 گیگابایت بر ثانیه می رسد و توانایی اجرای 4 میلیون عملیات خواندن و نوشتن در ثانیه (IOPS) را - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر اردستان استان اصفهان - دارد. تأخیر دسترسی در حالت خواندن و نوشتن - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر اردستان استان اصفهان - داده هم در این درایو به ترتیب 80 و 20 میکروثانیه اعلام شده است.

حافظه SSD جدید Liqid در قالب یک کارت پی سی آی اکسپرس با ابعاد کامل (FHFL) به همراه هیت سینک عرضه می - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر اردستان استان اصفهان - شود و 65 - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر اردستان استان اصفهان - وات برق مصرف می کند. بنابراین باید گردش هوای مناسبی داخل سیستم برقرار باشد تا از داغ شدن قطعات جلوگیری شود. در ادامه مشخصات کامل این درایو SSD را می بینید:

تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر اردستان استان اصفهان

برای مقایسه کارآیی این درایو، بهتر است بدانید حداکثر سرعت SSD های 2.5 اینچی معمولاً 500 مگابایت بر ثانیه است و حتی درایوهای NVMe M.2 پیشرفته هم نهایتاً به سرعت 3.5 گیگابایت بر ثانیه برای انتقال داده می رسند.

درایو Liqid Element LQD4500 در جریان همایش حافظه فلش (FSM) طی هفته جاری به شکل رسمی و توسط شرکت Phison به نمایش در می آید. هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت گذاری و زمان عرضه - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر اردستان استان اصفهان - این حافظه SSD در دست نیست - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر اردستان استان اصفهان - اما انتظار می رود قیمت بسیار بالایی داشته باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone